Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Dan toch een Golf (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10755)

Melvin 05-04-2006 21:17

hoe dan ook.. net interieur tommy!! bied dat nou veel zitcomfort? zit je dan ook echt vast? want een kuipvorm zit er eigenlijk amper in toch...

Tommy 05-04-2006 21:26

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
losslijpen..stoel is helemaal perfect is me niks aan opgevallen. En het loshalen van het onderstel was ook geen probleem. Maar dat eraan gelast was had ik gezien aan de 2 schoren die erin zitten verder had ik geen lasgeprul gezien.

Maar wat vast gemaakt is kan ook weer los neem ik aan.

en hoe krijg ik em dan weer recht? dan gaat er niks van over blijven... hij past voor geen kant op men stoel, heb er een krik en alles bij gehad om em dusdanig in model te drukken dat ik dwarsover een paar bouten door kon douwen om zo te kijken of ik het frame richting stoel kreeg... zit vast, maar vraag niet hoe... voor tijdelijk had het gekunt... maar toen bleek ook nog dat ie vastgelast zat... :( En die geleider zit dus los...

@ Melly, euh... ik heb het erin omdat ik het cool vind... Tis verder geen kuipstoel ofzo... Maar ik draag altijd een gordel, dus dat scheelt ook... :tongue:

Melvin 06-04-2006 06:21

Quote:
Originally Posted by Tommy
@ Melly, euh... ik heb het erin omdat ik het cool vind... Tis verder geen kuipstoel ofzo... Maar ik draag altijd een gordel, dus dat scheelt ook... :tongue:

ja dat snap ik tommy, ik ook... en ik heb banken, dus vrij weinig steun...

maar vroeg me af hou dat zit bij die porsches!

Tommy 06-04-2006 16:47

maar ze zitten prima!

Tommy 08-04-2006 14:44

Weer op vertrouwde wielen... :P Vond het matzwarte niet mooi, en de banden waren me niet goed genoeg meer.

Heb de cookie's alleen niet opgeknapt, maar goed... kan altijd nog... :P

Én, let even op het front... :D

owjah: rijd momenteel met een bijelkaar geraapt interieur... ori stoel, porsche bijrijder, en skyleren achterbank. :D

VWJean 08-04-2006 14:57

Dit staat toch veel beter dan die 16 inch velgen, Tom
Laat maar zo

Tommy 08-04-2006 15:08

Quote:
Originally Posted by VWJean
Dit staat toch veel beter dan die 16 inch velgen, Tom
Laat maar zo

Komt 100% weer 16 inch onder! :) vult de kas veel beter met het volle zij-aanzicht.

En eigenlijk alleen al om het feit dat ik de garage nauwlijks in of uit kan zo. :D

LRR 08-04-2006 17:56

Quote:
Komt 100% weer 16 inch onder! :) vult de kas veel beter met het volle zij-aanzicht.

:iamwithst :iamwithst :iamwithst

René 09-04-2006 00:19

front staat er nu echt top bij! en die kutters... tsja...kvind ze echt super staan! keer wat anders dan die gepolijste porsche wielen.... (ja, weet het.. kutters zijn ook porsche..maar anders dan c2, clubsports etc etc)

maar zal vast wel goedkomen met je wielen;)

Tommy 09-04-2006 10:21

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
:iamwithst :iamwithst :iamwithst

:cool:

@ René: Komt idd wel goed verders hoor... :tongue:

DaanM 09-04-2006 14:02

wow dat front is echt super!!!

Tommy 10-04-2006 22:12

velgen zijn alleen nog net als toen ik ze er eigenlijk te laat voor de winter afhaalde... :D

Big_Mac_Mark 11-04-2006 14:43

Wat zijn je plannen voor deze wielen dan? Misschien leuk voor onder de sletta :rolleyes:

Tommy 11-04-2006 16:33

Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark
Wat zijn je plannen voor deze wielen dan? Misschien leuk voor onder de sletta :rolleyes:

Je mag ze wel komen passen! :)

Alles is te koop... Deze zowieso...

DaanM 11-04-2006 17:18

is die jetta 1 ook van jou?

Tommy 11-04-2006 17:28

dies van Manace.

Big_Mac_Mark 12-04-2006 12:46

Moest eerst die sletta weer aan de loop...:rolleyes:

LRR 12-04-2006 13:28

Quote:

:cool:

@Tommy: ;) ;) ;) 16" ROCKS !!!!!

Tommy 14-04-2006 21:29

En nu zit het interieur er goed in!!! Zag vandaag eigenlijk voor het eerst in daglicht dat er nog wat vetvlekken in de stoelen zitten... :( Maja, boeie ook! gewoon eens een stoomcleaner proberen ofzo denk ik....

Marco 14-04-2006 21:34

Bekledingsreiniger huren bij Boels ofzo (of bedoel je die) werkt als n trein, ff goed aanpakken en ze zijn weer als nieuw

Tommy 14-04-2006 21:38

sjek het verschil in hoogte!(let op de handrem...) Tommy kan ook lassen... omdat ik schijtziek werd van afhankelijk zijn van anderen zelf maar wat geprobeerd op men werk... En het ging nog wel goed ook na wat bakken en braden... Het zit goed vast iig! en het werkt ook allemaal nog wel aardig(onderstel wil niet lekker meer schuiven omdat de stoelen op de allerlaagste stand staan... maar als het eenmaal maar goed staat toch?)

Bedankt voor de tip Marco, wat kost zoiets ongeveer? enig idee?

*edit: zit ik op de volgende pagina.... handig....

*

Marco 14-04-2006 21:42

Volgens mij kun je zo'n ding voor 15-25 euro huren, moet je wel zelf nog even van die reiniginsvloeistof kopen (van de HG bijv. weten ze je wel te vertellen) Heb ooit als bijbaantje bij autocleaningsbedrijf gewerkt, daar werden de auto's ook altijd met zo'n apparaat gedaan. Vrachtwacgen cabine zo zwart als roet van de nicotine, daarna weer mooi zn originele kleur :D

Tommy 14-04-2006 22:01

Quote:
Originally Posted by Marco
Volgens mij kun je zo'n ding voor 15-25 euro huren, moet je wel zelf nog even van die reiniginsvloeistof kopen (van de HG bijv. weten ze je wel te vertellen) Heb ooit als bijbaantje bij autocleaningsbedrijf gewerkt, daar werden de auto's ook altijd met zo'n apparaat gedaan. Vrachtwacgen cabine zo zwart als roet van de nicotine, daarna weer mooi zn originele kleur :D

ah oke, ik zal eens horen binnenkort... maja, ik hoef maar 2 banen... de rest van het interieur is sky-leer... :D(hoewel ik men P-matten ook wel even kan doen)

Pedaalemmer 15-04-2006 11:21

ziet er netjes uit thom! Toch nog gelukt met die onderstellen?

had zelf ook 4 vieze stoelen...smeer en een hoop rotzooi,

Toen heb ik ze met vanish oxi action ingezeept en daarna weer met de tuinslang afgedaan. Daarna nog een stoomreiniger voor 15 euro gehaald en daar de stoelen nog een keer meegedaan. De stof ademt weer nieuw en als ik een vlekje of wat dan ook heb ff met de stoomreiniger erop en klaar is kees.

Tommy 15-04-2006 12:25

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
ziet er netjes uit thom! Toch nog gelukt met die onderstellen?

had zelf ook 4 vieze stoelen...smeer en een hoop rotzooi,

Toen heb ik ze met vanish oxi action ingezeept en daarna weer met de tuinslang afgedaan. Daarna nog een stoomreiniger voor 15 euro gehaald en daar de stoelen nog een keer meegedaan. De stof ademt weer nieuw en als ik een vlekje of wat dan ook heb ff met de stoomreiniger erop en klaar is kees.

ja, nog 2 andere onderstellen erbij gekocht...

heb nog foto's voor je gemaakt... ;)

All times are GMT +1. The time now is 15:36.