![]() |
Zó, m'n vader heeft weer eens een rondje gemaakt in de Golf!
Sinds 5 minuten staat ze overigens in de 'gerestaureerde' garage, dus ze lijdt geen kou meer! En damn, wat ben ik dáár blij mee! :thumbup: Binnenkort de Golf dus maar eens een beetje updaten... :cool: |
Alweer even geleden...anyway; :D
Bij deze dus een GTI voorbumper besteld met welbekende rode bies! Tevens een GTI achterbumper besteld met rode bies! :thumbup: En ja...om de look nog wat completer te maken, heb ik er ook maar een setje GTI achterlichten bij besteld, dus de rood/zwarte exemplaren! :cool: Dit gaat erg krankzinnig worden, zéker met de GTI grille van Fabian...! Mijn grote dank gaat uit naar Theo, VW-WOBSHOP!! :thumbup: |
Ben benieuwd naar de foto's als alles erop zit :)
|
Haha, ben ik ook benieuwd naar...! :tongue:
|
Mooi topic om te lezen man! Leuk dat je er op deze manier mee om kan gaan. Succes met alles. Ik blijf dit volgen!
|
Hartstikke bedankt Bart! Het wordt langzaamaan beter weer dus zal er meer te lezen zijn hier! :thumbup:
|
Goed bezig Christian ! Ben ook wel benieuwd naar het totaalplaatje !
|
Thanx! :thumbup:
In grove lijnen komt het dus erop neer dat de Golf de look krijgt aan de buitenkant van jou ex-Golf...! Dus dan bedoel ik de combinatie van grille, bumpers, knippers voor & de achterlichten! :thumbup: |
Zó, m'n onderdelen worden morgen verzonden, uiteraard meer foto's als de Golf van wat updates is voorzien... :thumbup:
Iig wil ik nog even duidelijk zeggen dat ik IEDEREEN die mij helpt met het bouwen van m'n droomauto, ontzettend dankbaar ben en daar veel respect voor heb! :cool: Grote dank gaat uit naar de VW-WOBSHOP voor de komende updates! :thumbup: |
Anderhalf uur geleden stopte de bus van PostNL hier...en wat had 'ie bij? Juist, een érg grote doos! :eek:
In die doos zat de GTI voor- en achterbumper, evenals de GTI achterlichten!! Verder had Theo er nog wat supergave goodies in gedaan! Ik heb het dan over een Volkswagen-vlag, Meguiars-sleutelhanger, Meguiars-folders, schaalmodel van Golf 5 GTI, VW-WOBSHOP-pen & chocolade-paaseieren!!! :eek: :cool: Theo, ontzettend bedankt, man! Binnenkort maar eens wat gaan doen, de plaat onder de voorbumper gaat m'n vader wat proberen uit de deuken iig... En ja, dan is het toch eens tijd voor iets anders bekend te maken; Ik ben door een journalist van Autoweek benaderd voor een reportage van de Golf!!! :eek: |
Supergaaf! Ik had me ook opgegeven ooit haha, maar helaas nooit benaderd!
We zien hem met veel plezier tegemoet ! |
haha das wel erg stoer, onder welke rubriek dan? blits bezit, klokje rond of eerste auto ofzo?
|
Haha, thanx, ik sta er ook behoorlijk van te kijken! Zo'n moment krijg je maar 1x in je leven, dus de Golf zal er 'dik' bij staan... ;)
Onder welke rubriek de Golf gaat vallen, dát weet ik nog niet... :tongue: Ik vind zelf dat 'ie bij alle rubrieken die je opnoemt wel erbij hoort, hahaha! :thumbup: |
Geweldig man! leuk dat zulke dingen gebeuren ! En ook even een pluimpje voor Theo natuurlijk , Super !
|
Dankjewel Wytze! :thumbup:
En inderdaad, Theo heeft me iig aangenaam verrast! Ik denk dat Theo heel ver komt met zijn Wobshop! :cool: |
Quote:
Denk ik ook wel ,theo is wel een goeie kerel ! |
ontopic aub...ik begin te blozen. :redface:
|
Tja, dit IS ontopic...!! :tongue:
|
Prachtig topic dit! Echt mooi :)
|
Dankjewel Pim! :thumbup:
Hebben net de grille even bij de bumpers gehouden, kleur van de rode lijn is identiek! :cool: Wordt wel wat!! :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 23:00. |