![]() |
Zelfstellende remmetjes erin gezet?
Of is die van jou, iets jonger dan die van mij.. |
Quote:
Polo 2 gt achteras ;) |
En net postbode langsgeweest met een pakketje...
stahlflex remleidingen :woowoo: |
fijn project, hoever staje nu al? :)
|
Nou er is dus een probleem, en misschien kan hier iemand mij helpen..
De grootste reden waarom t zolang duurt is omdat mijn spuiter de lak nergens kan vinden... Het is Bronz mettalic en mijn spuiter wil perse geen waterdragende lak gebruiken maar gewoon de originele die erop zat, deze is dus volgens hem niet te vinden, vw levert hem niet meer... De kleurcode is volgens mij L95d en weet ik 99% zeer, net op website gekeken en L95D is bronz mettalic.. Iemand misschien tips waar ik die kan krijgen?? |
|
Quote:
Dus nog iemand met hetzelfde probleem, mijn god leuk dat mijn project dalijk hier eindigd, dat we niet de goeie lak meer kunnen krijgen :( |
mag ik vragen waarom geen waterdragende lak? is dat slechter ofzo
|
Quote:
Daar zijn discussies over maar ik zou t graag origineel willen, ik krijg dan kleurverschil met binnen, en t is niet zo fijn te spuiten... |
Je kunt toch niet binnen en buiten tegelijk zien! Hooguit als de delen open staan! Maar meestal glimmen de sponningen toch al meer dan de (originele)buitenkant.
|
@berserker
ik ga even voor je kijken of mijn broer hem kan vinden voor je. |
ik hoop dat je de lak nog kunt vinden
|
hey
heb me broer gesproken en hij kan aan de kleur komen. ze hebben het recept en dan kan de verf besteld en gemaakt worden. kwaliteit van de lak was ook goed, was origineel. laat maar even weten. |
Iedereen super bedankt, vooral VWjopie die de lak heeft gevonden...Levis ook btw...
|
Nice! Zou zonde zijn al zou je hem niet in de originele kleur kunnen spuiten!
Wanneer word hij nu gespoten? |
ziet er echt netjes uit;) ik kijk uit naar de foto's als hij in kleur is!!
|
hele opluchting voor je..
|
Dat is goed nieuws idd .. nu maar snel spuiten die handel :)
|
Inderdaad, nu maar snel gaan spuiten! Ben benieuwd!
|
ook beetje onzin hoor met die watergedragen lakken. Ik spuit ze dagelijks en ook die kleur die jij hebt kan ik met een watergedragen laksysteem namaken,zonder kleurverschil welteverstaan. Daarbij heb je met het watergedragen minder last van het nazakken van de lak. Omdat het water in de lak sneller verdampt dan de thinner gedragen lak. En ja het feit dat watergedragen lakken minder beschermen is ook dikke onzin. Want de blanke lak is even chemisch als die van een 500 serie (thinner gedragen lak). Maar verder schiet het wel al op ja met je projecte carossie ziet er strak uit op de foto's. Veel sucses nog arjan
|
All times are GMT +1. The time now is 08:24. |