![]() |
Gans geile wielen jah!
Hoop voor je dat hij er in 1x door heen komt, weet wat voor geziki het is als ze je kenteken in nemen. |
Ben benieuwd naar het plaatje met die wielen, zal wel weer een dikke Jetta worden !
|
Heul mooi! ;)
|
Inmiddels 2 van de 4 wat beter gepoetst, blinken alweer wat meer ..
Verder heb ik trouwens ook gele lampjes voor in de koplampen en is er een US module onderweg. |
Goed Bezig :thumbup:
|
dik!
|
Ik heb van het weekend ook zo'n setje Zenders opgehaald bij Alberto, maar donders! Wat zijn die van jou netjes! Extra stimulans om bezig te gaan aan de mijne!
|
Bedankt mannen!
Ik heb er net even 2 onder gezet.. 1 voor en 1 achter icm de 2cm spacer. Heb ook wat foto's gemaakt uiteraard, zal ze zometeen even online knallen. |
Zo, beetje schroeven en wellicht de randjes omtikken moet het helemaal goed gaan komen denk ik:
![]() ![]() ![]() |
Ja hoor. Erg netjes:thumbup:
|
Nou, dan ook maar gelijk een shopje zoals hij moet komen te liggen:
![]() |
Dit is lijp swa,
|
idd knappe shit misha...en normale maten zodat de helden je laten rijden hopelijk...
|
Ja joh, nu ben ik zo legaal als een pool met een verblijfsvergunning..
|
bestaan die dan?:P
|
geen idee :redface:
|
hele dikke jetta! wielen staan echt super, en natuurlijk netjes plat over de grond zoals het hoord :thumbup:
|
erg netjes !
alleen vond ik het staal iets netter maarja ,, het komt zekers eens zo dik met deze :D nu jij zij in men topic dat 9j zou uitsteken ja dat doet het idd vrij hard :screwy: maarja we zien wel wat de belgische politie er van zegt want na jou verhaal is de schrik er wel ingekomen :( dat er maar snel foto's komen met de gele lampen !! ;) grtz jelle |
Super Misha, staat um rete goed !
|
Zenders staat hem netjes :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:04. |