![]() |
zeer netjes zeg! :thumbup:
|
super man!
wat kost nou dat omkeuren naar vr vandaag de dag? |
heey bedankt allemaal!
omkeuren naar 6 cil koste mij iets van 45 euro ofzo, en een half uurtje werk. |
zo deze ook maar weer eens onder het stof vandaan halen!
auto is van de week uit de stalling gekomen, en vandaag is ie afgemeld dus we mogen weer rijden :) dit weekend naar duitsland, paar leuke plaatjes schieten daar. ook komen binnekort de camberplates eronder, en worden dit jaar een aantal dingen veranderd. |
ben erg benieuwd!
|
zo vandaag de auto effe gewassen en wat foto'tjes gemaakt :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() thnx for watching :) |
Netjes man! :thumbup:
|
heel mooie edition :thumbup:
|
Oef..... jou mk2 mag er ook zeer zeker zijn :thumbup: :cool:
|
supr :thumbup:
|
nice....
|
Echt een schitterende auto .. alleen zou ik een originele demper monteren (althans de eindstukjes)
|
zo tijdje geen updates gehad, maar we hebben weer eens wat gedaan :thumbup:
begon me een beetje te irriteren aan de audio in de auto, dus we hebben effe wat upgrades gedaan. eerst de mtx monoblock amp vervangen door een 4 kanaler van precision powers en de mtx composet in de voordeuren vervangen voor een audio systems xion 130 compo ![]() dat alles aangesloten met een connection fsk175 kabel set. alles word aangestuurd vanaf een alpine 9880r hu sub is trouwens een kicker comp 07c124 ( word tzt nog vervangen ) dit alles klinkt al een heeeeel stuk beter :cool: moet nog effe fatsoenlijk worden afgesteld en weggewerkt worden maar moet eerst effe een hemeltje erin hangen ( rij nou alweer dik een jaar zonder hemel :mad: ) binnekorkt even de banden vervangen denk dat ik voor bridgestone ga deze keer in 165-45 15, sportcontacten zijn zo goed als op haha. binnekort meer! |
hallo allemaal,
vandaag eindelijk eens me camberplates erop gezet, het was effe wat uitzoek werk maar het is allemaal gelukt. heb ze op 1 graad gezet. morgen komen ook me oranje knipperlicht units binnen en zal ik eens wat foto's schieten. |
Echt een mooie mk2 :thumbup:
|
super, benieuwd naar de update's en foto's :cool:
|
In 1 woord WOW! :thumbup:
Vindt 'm geweldig zo! |
Quote:
Mooie wagen! Maar denk je niet dat 165 een beetje smal is met VR6-power ? |
bedankt allemaal!
165 is wel wat smal maar denk dat het geen probleem moet zijn, zoveel vermogen is het ook niet ( vr6 is ook maar 170 pk, teminste nu nog ;) ) |
ok hier wat foto's peeps
sorry hijs niet gewassen haha ( en crap foto's ) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() binnekort maar eens die gele mistlampen eruit trekken, en een paar cl achterlichten proberen. dat was em weer |
All times are GMT +1. The time now is 23:45. |