![]() |
De jettas en die grijze golf 2 van jou vond ik echt helemaal geweldig, precies zoals het hoort.
Deze auto is gewoon netjes, alle extras vind ik niet veel toevoegen. Maar je blijft altijd leuk bezig met je autos, dat is wel top! |
Vandaag de Variant laten uitlijnen bij Lammert v/d meulen , en hij rijd weer super strak!!
![]() |
Wat heb je die stoelen mooi gedaan man :thumbup:
zelf ook in de weer geweest met de milestone stoelen en achterbank maar dan voor in mijn jetta. :D |
Dikke variant geworden..... :thumbup:
En wat zijn die stoelen mooi en netjes geworden man.....Toppie.... ;) |
Thanks voor de leuke reacties :thumbup:
En dan toch eindelijk de grote verandering voor t nieuwe seizoen , de wielen !!!!! Want wat hoort er eigenlijk onder een 'dikke' 'sportswagon" ;) ? ![]() :rock: :rock: ![]() Altijd al willen hebben onder de auto ,en gelukkig wilde LuNaTiK ze wel aan mij verkopen ! (:thumbup: @ Berend) Adapters op maat laten afdraaien , voor 20 mm en achter 25 mm , en toen pasten ze er super onder !!! De velgen zijn in de maat 7,5x17 et 53 ,met Falken banden , 205/40x17 Heb de velgen voor de vorm nog even netjes overgespoten , ze waren nog in mooie staat ,maar om toch even de puntjes op de 'i' te zetten ;) ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind t zelf wel erg gaaf staan !!!!!!!!! |
ik ook:thumbup:
|
Toppie............................. :thumbup:
Staat super.... |
Dik..
|
Heel vet! :cool:
|
staat idd erg gaaf!
|
W.T.F......echt heul dik!
|
TOP zo...deze familiekoets............ :thumbup:
|
Vanmiddag al even bewonderd, staat erg netjes dude :cool:
|
Zag hem gister ook staan, staat echt super zo :thumbup:
|
Heel gaaf zeg!
Ben zelf ook wezen kijken voor een 3 variant, maar helaas, was niet zo mooi als ik dacht :screwy: |
super
|
Thanks voor de leuke reacties, ben er zelf ook wel erg blij mee :drive:
![]() ![]() :thumbup: |
Lekkere oldschool stijl, en dan niet het dakrekjes-olietonnen-rostige-motorkappen oldschool. :D
Gewoon lekker dik jaren 90! Alleen effe de sloopkogel achter d'r onderuit, en hij is klaar! |
Helemaal klaar Wytze. Staat super mooi!!!!!!
|
Quote:
't is een daily en een diesel, dus die zal wel dienst hebben :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:34. |