![]() |
mooi ding! maar wel errug aan de prijs vind ik persoonlijk!
|
Hatsee, eindelijk helemaal kaal:
|
goed bezig word weer als nieuw! wat een klote werk he! dat spul der af steken borstelen.
|
Quote:
Hele project ziet er goed uit.....alleen zijn dat geen koelsleuven....maar sleuven waar de kachel zn verse lucht vandaan haalt... ;) |
Quote:
interieur-lucht-verversings-sleuven dus... ik zou denk ik ook gaan voor koelsleuven. :rolleyes: |
Quote:
behoorlijk ben blij dat t er eindelijk af is! Quote:
thanks, en inderdaad die sleuven ;) |
Ziet er goed uit allemaal Frank. En ik zie dat je geen half werk levert.
Keep up the good work :thumbup: |
Quote:
ik doe me best :D, thanks! Vandaag de sleuven in de motorkap afgemaakt en gelijk de boel eens op de auto gelegd om te kijken of het allemaal een beetje past: ik moet zeggen het past allemaal vrij aardig! hier en daar moet er wel wat aangepast worden maar dat gaat goed komen :) |
Tof!
Het begint al bijna weer op een auto te lijken. |
Leuk project, ik volg het met plezier.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat |
Nog meer staal weg?
kiekeboe: gelukkig past deze er precies in: :thumbup: |
zeker netjes! maar hoe ga je de tank nou afdichten tussen de caroserie en de tank?? ivm de rijwind!
|
Thanks, en er komt een soort van deurrubber om het staal heen
|
aah kijk is dus al overna gedacht! ;-] succes verder!
|
Netjes kerel, Mag ik vragen waar je de tank heb laten maken..
|
die kun je zo kopen, ruud maakt er ook zo 1 in zijn fridolin. waar ze tekoop zijn weet ik zo ff niet meer. maar daar kan knarf mk1 je vast wel een antwoord op geven.
|
Heb 'm bij Summit racing vandaan, zijn echt niet duur en met die goedkope dollar destijds helemaal cheap
http://store.summitracing.com/egnse...4839036&NeXID=5 dit is een 12 gallons uitvoering |
12 gallons is best fors...
|
45 liter ja hoezo?
|
nee gewoon lijkt me vrij groot, magoed ik tank 30 liter LPG max... ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 19:21. |