![]() |
wat minder rock of trance, maar zeker zeer relaxt (heb het album veelvuldig geluisterd tijdens m`n spijlbus roadtrip)
Ayo - Joyfull 2006 - Down on my knees klikkie - Supposed to be Love klikkie Koop - Island Blues klikkie - Come to Me klikkie nog wat namen: Joshua Radin - We Were Here (country-achtig) - Brand New day klikkie Oren Lavie - Her morning Elegance klikkie Voor de wat apartere beats The Rex The Dog Show - I Can See You, Can You See Me klikkie nog niet gelezen, maar lijkt me niet onbekend, Booka Shade - Body language klikkie - Darko klikkie - In White Rooms klikkie The Knife - Silent Shout - silent shout klikkie - marble house klikkie - like a pen klikkie Vitalic - OK Cowboy - pony part 1 klikkie en dan heb ik ook nog wel een berg muziek van minder (maar niet on)bekende bands - Pilot Speed - Thirteen Senses - Unkle Bob |
Pizeta feat. Reagadelica - Klezmer
Duurt ff voor ie op gang komt maar dan.... SPACEN :thumbup: |
|
Quote:
:thumbup: goeie shit |
enorme hit op StuBru en mijn persoonlijke favo van het moment:
Mumford & sons - little lion man. |
|
als het vaak op 3fm gedraaid wordt, zou ik nou niet echt als onbekend bestempelen :D
|
Dat is nu een weekje aan de gang, begint te komen.. ik denk dat 't gros er nog niet van gehoord heeft.
|
ik zal er ook even een linkje bijdoen, meesten zijn te lui om te zoeken ;)
http://www.youtube.com/watch?v=lLJf9qJHR3E en hoorde gister op BBC1 radio dat hun volgende nummer daar nummer van de week is.. die gasten komen er wel. |
|
Quote:
Superbekend toch? Althans op STUBRU iig al tijden. STUBRU loopt nog verder voor dan 3FM vaak, heerlijke zender. |
Quote:
lijflied? |
Quote:
Hehe, las een stuk erover in de Elsevier en ben gaan luisteren op youtube, deze vond ik idd wel toepasselijk :). Wel lekkere muziek. |
Quote:
En nu de nieuwe Megahit voor volgende week :) |
|
|
|
Hilltop Hoods :cool:
Retestrakke hip-hop [echte, niet van dat Lil Wayne gekreun en gehijg] uit Australiƫ. |
En voor wie lekkere oldskool/powermetal zoekt moet zich maar eens storten op onze Duitse vrienden van Edguy :rock:
|
Quote:
x2! Paar maandjes terug voor de eerste keer op Kink Aardschok gehoord, en sindsdien helemaal verslaafs! Wist niet dat ze uit DEUTSCHLAND komen trouwens. |
All times are GMT +1. The time now is 03:23. |