![]() |
Hey Hanske,
Ik heb het allemaal even gelezen en het ziet er super uit!! Nu weet ik waar alles terecht is gekomen, hihi. Bij mij is sinds gisteren de kogel definitief door de kerk en binnenkort mag ik mezelf ook Rallye-owner noemen. Je weet wel waarom deze beslissing even op zich liet wachten. Wordt dus leuk over een tijdje hier in Zuidoost Brabant en Noord Limburg... Een aantal dikke Rallye's bij elkaar... Kan ook niet wachten om de mijne te zien met de BBS RS 301 velgen eronder. Succes met het project en als je de Rallye al thuis hebt dan bel maar effe, kom ik even kijken. Groeten Ruud |
Quote:
Eindelijk de kogel door de kerk :D Hier in friesland weer een rallye minder :( |
Quote:
Thx Ruud! Hartstikke mooi om te horen dat er nog een Rallye naar ZO Brabant komt! Ik kom em graag een keer van dichtbij bekijken. Ik heb gisteren zelf de laatste spullen voor het vervangen van het spruitstuk besteld (pakkingen + alle boutjes & moertjes) deze hoop ik vandaag binnen te krijgen zodat ik deze week aan het spruitstuk kan gaan beginnen. Moet alleen de sleutelruimte nog regelen. Doelstelling is toch wel dat ik rijdend naar VAG-Fest 08 kan. |
Zeker een mooie Rallye, knap werk! Misschien zie ik je binnenkort wel een keer rijden :thumbup:
|
Quote:
Je moet! :tongue: |
Anders slaap je maar buiten :D
In 4 weken tijd moet het toch wel lukken om een spruitstuk te vervangen.... :tongue: |
Quote:
Sterker nog; hij zit er onder! Maar wat een k#tkarwei was dat zeg. Nog net geen afgebroken tapeinden in de kop, maar wat mis kon gaan ging mis. Ben de hele dag bezig geweest en heb nu het spruitstuk er naar behoren onder zitten. En ik kan je vertellen dat ik een paar kilo aan zweet armer ben met deze temperaturen. Tering! :screwy: Maar goed, Spruitstuk zit dus gemonteerd, morgen weer verder om de bovenzijde van de motor af te bouwen (inlaatspruitstuk ed). Hier vast wat pics van matige telefoonkwaliteit: ![]() ![]() Ben trouwens erg te spreken over de paskwaliteit van het SLS spruitstuk. Gaten komen goed overeen en ik heb niks bij hoeven frezen oid. Mag trouwens ook wel voor dat geld... |
Opschieten Hans :), anders slaap je een paar meter verder :)
|
whahahaa :D
|
Zooow, net terug van de dealert. Heb ik mijn Rallye naartoe gebracht ivm de keuring. Keurmeester (maatje van me) heeft er al onderdoor gelopen en alles is in orde. Wordt aanstaande maandag afgemeld en kan dan de weg op!!!
Helaas de ontsteking nog niet af kunnen stellen, afstelapparaat was stuk. CO staat al wel goed (voor de APK dan :D). Ook meteen de laatste onderdelen besteld. Allemaal kleinigheidjes. Ben alleen nog wel op zoek naar de verlichtingsschakelaar voor de kofferbak en een sigarettenaansteker voor in het middenconsole. Beiden niet meer leverbaar. PM me als je wat hebt liggen Quote:
Ik voel me hier toch enigzins onder druk gezet Ernst :cool: |
Zo, ze rijd!!
Vandaag op wezen halen. Auto is voorzien van verse APK en ik heb nog even de ontsteking en CO afgesteld. Daarna direct weer ontschorst en verzekerd en de eerste kilometers zitten er alweer op. Wat rijd dat lekker zeg :D |
En dan komt 'ie niet ff langs voor een proefrit....
Maareuh, mooi dat het gelukt is!! |
En....foto`s van de auto nu die helemaal klaar is?
Reclame niet toegestaan |
Quote:
Coming right up! Gister de auto naar Boyd Muijs gebracht van B-Polished alwaar de Rallye gepolijst zou worden. Tevens heeft Boyd het interieur en de motorruimte onder handen genomen. Vanmiddag heb ik haar weer opgehaald en het ziet er super uit. Uiteraard wil ik jullie de foto's niet onthouden: Onder de kap: ![]() ![]() ![]() En de buitenzijde :icon_spin : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op de A2 richting het zuiden werd het me al snel duidelijk dat het een nekkendraaier is :D. Ik ben ook superblij met het resultaat. Aankomend weekend is ze op VAG-Fest te bewonderen! |
das dan de 2e keer dat ze bij ons op VAGFest staat, maar de eerste keer zag ze er niet zo uit.
|
heel erg vet, waarom niet het logo achterop ook in kleur ?
|
Hele mooie rallye geworden zo !
|
de tandjes ouwe!
Neem m over 2 weken maar eens mee naar Waalwijk, kan ik zelf even kritisch kijken :tongue: De Clio is helaas nog niet zover... :screwy: :shake: |
Heel mooi geworden, glimt als een spiegel!
|
Super! zie hem wel op vag-fest denk ik. have fun!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:28. |