![]() |
Kijk dat verschil :D
Erg netjes Chris, bumpers zijn een hele verbetering zo. Zou toch ook nog eens proberen het rode randje in de deurstrips te zetten. Denk dat je dan een beter geheel over de auto krijgt. En eventueel dat grilletje ook erbij ;) |
Stoere foto's, Golfje is echt heel mooi geworden!
|
Quote:
Wil komende week effe een rood randje om de gril gaan kliederen. Eens kijken of ik het niet al te veel verpruts. En als iemand nog van die rode stripjes heeft liggen hoor ik het graag, maar ik ga d'r voorlopig nog niet naar op zoek. En idd, hij is ietsje lager dan de originele he. :D |
Quote:
Danku danku. :) |
Ziet er echt een stuk beter uit!!
|
![]() Hele gave foto :D Auto ziet er ook erg netjes en leuk uit :thumbup: |
Chris, die rode strips. Heb je toen wel gezien. Die gaan er bij mij af.
Deze bedoel ik dus: ![]() |
Zo die bumpers staan wel netjes hoor! Erg leuk golfje geworden zo! Ben alleen niet zo'n gti-lip-fan... Mooi scrabblewoord :D
|
Die bumpers zijn een hele verbetering. En hij ligt goed laag :rolleyes:
|
Quote:
Heb nog wel een dikke 8-klepper lip met die gaten gesloten (gesloten zijn het eigenlijk ook geen gaten meer he, of wel? :D ) en een hele zooi aan dunne lippen. Maar de dikke zoals ie d'r nu op zit heeft bij mij voorkeur. Denk alleen niet dat ie d'r met dit tempo nog lang onder blijft zitten. :D Bumpers ben ik zelf ook heel blij mee. :) En ik ben een Breadfan. :cool: |
Quote:
Doe mij die maar. :D |
Quote:
Thanks. Die ander lijkt wel een country zo... lijkt een beetje op de mijne tot voor kort. :tongue: |
Quote:
Ik heb je Corrado gezien, dus ik weet dat jij weet waar je het over hebt als je zegt dat iets laag ligt. :D |
Heb trouwens vandaag nog effe het eindstukje van de uitlaat gepolijst. Eens kijken hoe lang het houdt. Als het een beetje zo blijft gaat ie d'r binnenkort helemaal onder uit en wordt ie netjes gemaakt. Moet er toch onder vandaan voor de nieuwe ophangrubbers.
Met de verlaging d'r nu onder haal ik die rubbers maar effe bij de dealer. Heb gehoord dat de originele en namaak nogal verschillen in sterkte en dus levensduur. :D |
ding ligt echt laag :eek:
en zo rijd hij dus ook gewoon naar friesland :screwy: graag gedaan chris bumpers staan hem prima gebak had je aan hylco te danken :thumbup: Quote:
hadden we wel ff kunnen doen . jou witte naast mijn contry :D |
Quote:
:D Quote:
Nu niet meer... :( Vandaag op weg van school naar huis zie ik en kerel achter me de hele tijd achteruit zitten. Zat waarschijnlijk wat op de achterbank te zoeken. De file begint weer te rijden en hij laat de koppeling komen en gaat weer verder met wat ie ook maar op de achterbank aan het doen was, terwijl de file alweer stopt. Meneer heeft niks in de gaten, dus ik druk op m'n claxon waardoor ie opschrikt en zich omdraait en keihard op de rem trapt. Helaas net te laat. :( Gevolg: deuk in het plastic van de bumper. Volgens mij is de binnenbalk nog ok. Hij heeft hem echt maar heel zachtjes aangetikt. Ben blij dat ie geen metaal van de auto heeft geraakt en de schade bij de bumper is gebleven. Geen echt royale deuk, en waarschijnlijk met een föhn via de achterkant van de bumper wel weer uit te deuken. Maar ik ga gewoon naar de dealer voor een offerte voor een nieuwe (als ze die nog verkopen). Kan ik me fijn van het geld daarvan m'n Recaro's kopen. :D Bumpertje ga ik van het weekend ofzo maar eens mee aan de slag. Ben al lang blij dat die kerel gestopt is en achter me aan is gekomen en we even gegevens konden uitwisselen. Eens zien hoe 't verder gaat... Quote:
Danku Hyco. :) Quote:
Moet je hem wel effe wit rollen. :tongue: |
Damn das balen Chris :(
Erg veel schade is er gelukkig niet zo te horen, hopelijk loopt het goed af. |
Bij pepels in elsloo staat nog een witte golf, en die had het rode biesje langs de bumper, dus ff naar daar gaan!
|
Quote:
Je moet weten dat het er zit om het te zien, maar ik weet het en stoor me d'r aan. Denk wel dat het goed komt. Die jongen was zich het laplazarus geschrokken. Ben blij dat de Golf netjes schoon en gepoetst was. Dan ziet het er al gelijk wat erger en duurder uit als er iets mee gebeurt. :D Iemand een idee wat een achterbumper met rode bies bij de dealer kost? |
Quote:
Gaan we daar van het weekend effe heen. Kunnen we gelijk effe wat feuteus machen. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 01:06. |