Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Mijn Golfje! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25476)

René 11-05-2007 09:25

Quote:
Originally Posted by Berserker
Hulde!!! :woowoo:

kheb nog wel een parkeerschijf over..... ;)

Golf_1_gts 11-05-2007 09:31

Quote:
Originally Posted by René
kheb nog wel een parkeerschijf over..... ;)

incl. batterij?

Hazy 11-05-2007 10:51

ik vind t klote voor je...

wat hier miss ook aan vooraf gegaan is, maakt niet uit je gaat niet aan iemands bezittingen...

zoiets noemt zich volwassen, als klein kind maak je zijn speelgoed kapot ja, maar
zodra je een beetje redelijk kan denken doe je zoiets niet meer...
ik zou daar ook fijn met een paar man de deur plat walsen en het hun voor eens en altijd duidelijk maken, blijf van andermans eigendom af!

ze hebben nu eigenlijk tog een stukje van je leven gestolen, je energie, tijd en investering...

ik wens j suc6 met je volgende project ;)

breadfan83 11-05-2007 11:54

Quote:
ik snap dat je lichtelijk gefrustreerd bent, maar om nou de politie uit te maken voor mongolen en alle IVA-scholieren over één kam te scheren is ook een beetje apart hoor....

Maar wisten ze wel dat je weer terug zou komen? of dachten ze dat je met de noorderzon was vertrokken....dat ze daarom dachten dat je de golf (die er toch bijstond als een bij elkaar gezochte auto) als speeltoestel had achtergelaten?

Dit is niet mijn eerste slechte ervaring met de politie. En dan bedoel ik dit niet de zin dat ik iets verkeerd heb gedaan, maar dat ik proces heb opgemaakt zonder dat er ook maar iets gebeurd. En dat waren allemaal ernstige zaken. De politie is laks en lui en het enige dat ze (hier) doet is bonnen uitschrijven.

Over het IVA... Zei ik niet ergens dat er ook uitzonderingen waren? Lezen René! Het merendeel dat daar zit is een stel door rijke papa verwende omhooggevalen autodealer zoontjes. Ga er zelf maar eens kijken dat weet je waar ik het over heb. Ik heb daar twee jaar gezeten.

Ze wisten dat ik nog terug zou komen. Ik heb het ze duidelijk gezegd, plus ik had daar nog een kamer. En dan nog. Ze weten me te bereiken en kunnen dan even vragen wat de bedoeling is. De auto is niet van hun, dan horen ze daar van af te blijven.

breadfan83 11-05-2007 11:57

Quote:
lach er maar om....

Ik heb gewoon het idee dat hier gewoon iets aan vooraf is gegaan.....en het verhaal vast nog een andere kant heeft....

Huisgenoten die je auto in elkaar trappen.....

Dat doen ze vast niet zomaar.....toch?

ma goed...das mijn mening hierover........

maar `t blijft klote

Dan zal de schuur op het terein zich ook wel misdragen hebben, net als de vitrine en de tafel in de woonkamer. Of de stoelen in de eetkamer. Alle verkeersborden in de directe omgeving. De lantaarnpaal die op vreemde wijze zijn plekje heeft gevonden op de oprit...

Zoals ik al eerder aangaf, slopen die gasten gewoon alles wat ze tegenkomen als ze gedronken hebben. En in dit geval was het mijn auto. Het maakt echt niet uit wat het is, als ze maar kunnen vernielen.

breadfan83 11-05-2007 12:00

Quote:
Originally Posted by Edition_one
Dit is Zwaar Klote
vooral omdat er al Zoveel tijd geld en zweet in deze auto zit
maarja niks aan te doen er zijn mensen die het leuk vinden zoiets te doen
afschieten moet je ze maja ze laten bijna nooit een briefje achter...
hebben ze nou ook je leer eruit gehaald?
maar sterkte met alles hoor chris
Gr MArk

Het leder heb ik er zelf al uitgehaald. Wat er nu in zit is een GTI interieurtje (geloof ik). Maar dat is ook aan gort nu.
Het is ook niet zo zeer dat het iets bijzonders was, maar gewoon iets dat ik zelf heb opgebouwd. De auto is wel te vervangen, maar dit betekend alleen dat ik nu de witte niet meer kan verkopen.

Afschieten... mwah... knieschijfjes lijkt me voldoende. ;)

breadfan83 11-05-2007 12:08

Ik zal het dus nogmaals voor idereen duidelijk zeggen:

HIER IS NIKS AAN VOORAF GEGAAN!

Ik ben al maanden niet meer in die tent geweest.
Ze weten dat ik terug kom, en ze weten wat die auto betekent.
Ze zijn gewaarschuwd niet aan die auto te komen.
Ik ben niet met iedereen bevriend daar, maar ruzie heb ik met niemand.
Kwaad word ik niet snel, maar nu ben ik goed over de zeik!

De politie is lui en laks. Enige dat ze doen is bonnen uitschrijven om aan hun verdomde quotum te komen. Mensen die een eerder topic van me hebben gelezen weten waar ik dit op baseer.

maartenunplukt 11-05-2007 12:14

Quote:
Originally Posted by Golf_1_gts
Maarten komt wel vaker naar Limbo-land voor onderdelen.

Wat een poep einde voor je golf :( :( :( :( erg zwakzinnig uitegdrukt welliswaar :redface: .

Jah middenin de zomer met een paar wielen in de trein jongleren... pfffffff

Maar even over die lui daaro. Als het allemaal van die verwende dealer jochies zijn hebben ze zelf vast ook wel een leuk autootje van pa gesponsord gekregen ofniet? Ik zou die golf daar dan ff inparkeren. En anders gewoon een ouderwetse draai om de oren. Die hebben ze thuis waarschijnlijk nooit gekregen.

Hoe dan ook, het blijft misselijk en veel meer kan je er nu niet meer aan doen.

breadfan83 11-05-2007 14:58

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
Hoe dan ook, het blijft misselijk en veel meer kan je er nu niet meer aan doen.

Misschien wel.

Vandaag een van die jongens gesproken, en hij wilde open kaart spelen en heeft me verteld er ook aan mee te hebben gedaan.
Zijn en mijn voorstel was dat de heren gewoon bij elkaar leggen en maar een nieuwe kopen.

Als dat gebeurd is het wat mij betreft vergeven. We zullen wel zien.
Het blijft jammer van het Golfje en al het werk, maar ok.

maartenunplukt 11-05-2007 15:35

Daarna breek je zijn benen?

Nee zonder gekkigheid, hoop voor je dat dat hem wordt. Zou mooi zijn en wel zo eerlijk.

Erwin G60 11-05-2007 16:27

Ik hoop ook voor je dat je alles vergoed krijgt ik lees dit topic nu voor het eerst en snap die gasten echt niet. Wat je ook al zegt ook al was het de grootste sloper die er is of de mooiste golf van nl ze moeten er gewoon met hun poten vanaf blijven helemaal geen respect hebben ze voor een ander. Sterkte met dit gedoe en ik hoop dat je er nog een beetje redelijk bij wegkomt.

Gr. Erwin

evilnyntje 11-05-2007 16:40

Quote:
ik snap dat je lichtelijk gefrustreerd bent, maar om nou de politie uit te maken voor mongolen en alle IVA-scholieren over één kam te scheren is ook een beetje apart hoor....

Maar wisten ze wel dat je weer terug zou komen? of dachten ze dat je met de noorderzon was vertrokken....dat ze daarom dachten dat je de golf (die er toch bijstond als een bij elkaar gezochte auto) als speeltoestel had achtergelaten?

Hokjes cultuur is zo Nederlands :), :iamwithst , zal wel een gevalletje communicatie zijn. Wel kloote iig voor je.

René 11-05-2007 16:43

het was toch de stunt om het niets te laten kosten? tenminste...zoiets had je `n keer op het forum gezet...

als die jongens dan n ander golfje voor je gaan regelen...dan heb je alleen maar winst toch? en misschien wel eentje in 1 kleur...;)

breadfan83 11-05-2007 19:47

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Hokjes cultuur is zo Nederlands :), :iamwithst , zal wel een gevalletje communicatie zijn. Wel kloote iig voor je.

Als je de zelfde ervaringen hebt gehad met politie als ik dan heb je het wel een beetje met ze gehad.
Het gaat nu niet zo zeer om de auto, dit is gewoon wéér een geval waarin de politie geen donder doet.

Maar idd, hopelijk komt het nog een beetje in orde. We zien wel.

breadfan83 11-05-2007 19:50

Quote:
het was toch de stunt om het niets te laten kosten? tenminste...zoiets had je `n keer op het forum gezet...

als die jongens dan n ander golfje voor je gaan regelen...dan heb je alleen maar winst toch? en misschien wel eentje in 1 kleur...;)

Klopt ook, maar er gaat wel tijd in zitten om alles goedkoop te vinden. Als ik het nog eens allemaal moet vinden weet ik niet of ik er nog eens zo veel geduld voor ga hebben. Maarja, dat terzijde. Het was gewoon iets dat ik zelf in elkaar gezet had.
Jij was net zo goed trots op dat gebakje van je, terwijl bijna alle anderen hier op het forum een andere mening er over hadden. Het is gewoon iets dat je zelf gemaakt hebt, dat is altijd meer waard voor je dan iets dat je kant en klaar koopt. De auto op zich was niet veel, geef ik toe. ;)

Tjaap 11-05-2007 20:48

lees het nu pas, maar ben het iig met je eens over de politie.. je wilt de reacties niet weten rondom mijn gestolen mk1 en vooral het terugvinden ervan

breadfan83 11-05-2007 21:05

Quote:
Originally Posted by Tjaap
lees het nu pas, maar ben het iig met je eens over de politie.. je wilt de reacties niet weten rondom mijn gestolen mk1 en vooral het terugvinden ervan

Eigenlijk wel. :D
Heb daar helemaal niks van meegekregen/ Wat is d'r mee gebeurd?
Nog wel in orde hoop ik?

Tjaap 11-05-2007 22:23

tijdje terug, je hebt zelfs nog gereageerd:
http://www.volksforum.com/forum/sho...hlight=gestolen

jetta mk1 '82 11-05-2007 22:43

wat een stelletje @*^$$#&^&*$ mongolen zeg !?
hoop dat je er uit komt met die gasten !
gaat niet om de eventuele waarde van de auto maar om het feit de het JOU auto is !!
wat lees ik trouwens ? (de witte verkopen ??)

sterkte met de afhandeling !!

gr. Martijn

p.s. ben het met je eens over de politie die doen liever mensje pesten !
bekeuringen uitdelen voor over de stoep fietsen omdat de straat is open gebroken !?
(stond deze week op de voorpagina van de spits !)

Der Typ Siebzehn 11-05-2007 23:12

Waarom was zoiets nou nodig? Sterkte ermee Breadfan, hopenlijk vind je gauw iets anders.

All times are GMT +1. The time now is 10:08.