![]() |
die plaat zit ook onder de kit :tongue:
|
@ Ben: Ik wil geen 1tje op het kenteken! :rock:
@ Tjaap: jup.. maar nog altijd minder dan wat onder het kenteken zit! Nog thanks voor de stickers! |
maar tot nu toe helemaal over dit topic heengekeken.. hier de mijne:
hij leeft nog, maar al lang niet meer in deze staat, gratis ophalen :tongue: ![]() en het huidige hok, wat nog steeds een keer wit moet worden. |
Quote:
met grof geweld eraf slopen die plaat. nieuwe bestellen met oude inleveren is geen 1-tje... ja en die plaat van mij, heb nog een kwartiertje met een stanleymes kit eraf zitten steken maar toen was ik het echt zat :cool: |
Quote:
Of hem met nylon snijdraad demonteren. Zelfde draad als wat gebruikt word om geplakte ruiten te demonteren. |
hij leeft nog, maar al lang niet meer in deze staat, gratis ophalen
In welke staat is hij nu?? |
Quote:
Wat Tjaap zegt: Als je beide platen inlevert dan kun je twee nieuwe bestellen! Dan krijg je geen vermelding op je plaat. Doe dan meteen de 'dikke letter editie' ;) |
Normale platen kosten me 6 euro per stuk volgens mij.... luxe platen zijn duurder! :D
|
Quote:
Skraper :D |
LOL.. de jetta bedoel je? Mja... dis schraapt zo nu en dan flink! :D
|
Mogen Jetta's 1 ook :rolleyes: ?
Mijn 26 jarige diesel-schijt-hok :) ![]() |
Baasje en auto... rijdt ondertussen weer als een zonnetje, je moet ze gewoon een steuntje in de rug geven!
![]() |
Lennart, dan hoef je ook niet om nieuwe platen. Wanneer je beide in moet leveren, moet je hem er alsnog afhalen :D
|
Quote:
Waarom beide inleveren. Als je er eentje nodig hebt hoef je er ook maar een in te leveren. |
nieuwe foto's met 13 inch verbreed staal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hier de mijne van hoe hij er nu bij staat
dr zit inmiddels alweer een leer interieur in is bij de meeste wel een bekende auto ![]() ![]() |
[QUOTE=Tjaap]maar tot nu toe helemaal over dit topic heengekeken.. hier de mijne:
hij leeft nog, maar al lang niet meer in deze staat, gratis ophalen :tongue: ![]() In welke staat is hij nu? Als je foto's hebt van de huidige stand, graag even mailen oid :thumbup: |
Quote:
Omdat voor geen en achter wél oplegletters geen porum is :tongue::D |
Quote:
Je ziet ze toch niet tegelijk. Bovendien zijn je bumpers voor en achter ook niet gelijk, koplampen en achterlichten zit ook een groot verschil in, ga zo maar door. Eigenlijk best onlogisch dat de kentekenplaten dan wel identiek zijn:D :woowoo: |
Baby got back :D
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 12:40. |