![]() |
:eek: Damn Gijs, zonde van de passat...... Suc6 met de verdere afhandeling! :wow:
|
Heb al iets terug gekregen over die andere Passat. Lijkt me ook een nette auto (wel wat gebruikers schade volgens de verkoper).
Alleen voor mezelf ben ik er nog niet uit wat ik ga doen; nieuwe 32b en één nette maken (incl. verlaging, 5x100 steek en eventueel spuiten) óf de hele zooi eruit incl. Caddy (Kevers niet ;)) en een Passat 3b variant 81kW TDI terug kopen... |
Yay, dat zuigt zwaar! Klote voor je!
Persoonlijk zou ik voor de eerste optie gaan hehe.. |
Ik ook, 32b heerst!
|
Gijs, ik (mijn mening), de troep opruimen en iets nieuws nemen, dus de 3b bijvoorbeeld.
|
me to. Je hebt altijd de kever nog.
|
Of een 130pk TDI 3BG Passat of een 32b ;)
|
Auto vanavond weer rolbaar gemaakt dmv een sleepkabel + caddy + diesel :rolleyes: Komend weekend de nodige spullen eraf schroeven en dan asap naar de eeuwige jachtvelden. Chassisbalk heb ik nog bekeken, deze is gewoon plat en alle beplating eromheen is gescheurt (puntlassen gebroken).
Uiterraard ook naar een nieuw voertuig aan het zoeken. Ben nu een witte '99 Golf 3 Variant TDI 66kW tegen gekomen (met Cruisecontrol, airco etc).. én een '84 Golf 2 automaat. Wil al tijden weer een Golf 2 (voor zondagen) en een Golf 3 vind ik niet zo spannend en goed als daily. De Caddy gaat dan jammergenoeg ook weer weg :( |
Quote:
Een 3B is niet oud en niet nieuw, het hangt er tussenin. Oudere auto's hebben toch meer charme vind ik. Bovendien koop je met wat nieuwers vaak ook nieuwere en duurdere ellende. |
neeeeeeeeee, caddy moet blijven....
|
Zonde gijs! Vond de passat altijd een superstoer bak :thumbup: . 32b tdi ombouw geen idee als nieuwe daily? :D Veel succes in ieder geval met het opruimen en zoeken van een nieuwe daily :thumbup:
|
koop een Santana!
|
He bah gijs, dat is balen zeg! Sterkte ermee!
|
Gisteren begonnen met slopen. Binnenkant is al leeg. Nu nog een keer zsm het onderstel, motor en deuren eraf halen. Dan kan ie afgevoerd worden...
|
Oei Gijs, wat jammer!
Zou in jou situatie ook eens naar wat nieuwers kijken, leuke 35i misschien? :D |
35i VR6? Hmm, mogelijk :rolleyes:
Komende zaterdag gaat ie compleet uit elkaar, er moet ruimte komen op die locatie. De week daarop wordt het restant opgehaald en plat geduwd. Gelukkig gaat er een groot deel naar Ebut, dus dat is in goede handen :) |
Quote:
Krijg hem die van mij ook al niet gesleten, meneer wil fancy aan de 6-cilinder. :tongue: |
Ik was inderdaad aan het kijken voor een 35i VR6, maar dat is 'm toch ook niet geworden. Uiteindelijk heb ik toch voor een 3B TDI gegaan. :)
|
Gezien je wagenpark kan daar toch best een 35i nog bij! Heb nog een leuke staan. :D
|
Ik kan helaas geen foto s zien. Maar toch erg zonde.
Ik was wel nieuwsschierig naar de schade misschien leek het me wel wat. MAar je hebt hem al gesloopt en zoals ik leest is de schade best behoorlijk. Nou zonde man. Maar gelukkig ben je er zelf zonder kleerscheuren uitgekomen. |
All times are GMT +1. The time now is 16:51. |