![]() |
om de schakelstang eruit te halen.
|
Man stijn, ik heb net ook effe alles doorgelezen.
Ik dacht dus dat je een vrij nette kever had gekocht, netjes gepolijst had en alles een beetje in orde gemaakt had. Dit ding is gewoon weer nieuw! Mag je trots op zijn! Als je trouwens eens tijd hebt om wat te lassen. Ik heb nog een rotte wielkast aan de golf, die ook al een beetej de dorpel begint aan te vreten. Dit moet echt in orde worden gemaakt... |
Ziet er echt super uit !!
Wacht met smart op de eerstvolgende update..:D |
haha echt mooi..
je doet dit net als of het even gedaan is zoals de titel beschrijft, even een tussendoortje. echt netjes man succes verder. gr frank |
T-bars, Stijn?
|
Heh, jullie brengen me in verwarring...maar wel bedankt voor de reacties!! Zal eens gaan expirimenteren met bumper/geen bumper/T-bars opties, wie weet.
Kan in ieder geval niet wachten tot ik er weer mee verder kan. Nogmaals bedankt, groeten uit London :) |
Oh en de Rallye: die is geschorst en staat gestald bij mijn ouders (de rest staat in een schuur - de Rallye staat warm in de garage). Op zich niks nieuws over te melden, staat er helemaal origineel bij. Als er gewerkt wordt moet 'ie dus even buiten staan :)
|
hee kleine..
![]() zo is die super.. lekker geen t bars en geen bumpers |
zonde: moeten gewone mooie chromen bumpers op
dit is echt geen porum |
Te gek...ziet er goed uit ...
Hoorde van meneer Evilnijntje al dat er weer een update was met pica's... Mooi mooi.. grtz..Vic.. |
Vind het super cool geworden!! Kleur is ook goed :D
|
Quote:
en geen deuren :D |
Quote:
Mee eens! verder echt een top project. Héél goed bezig zo! |
Hij ziet er inderdaad ontzettend goed uit! Ga je het diepe gedeelte van de Omega Fuchsen ook nog detailleren met zwart? Dat lijkt me helemaal geweldig staan!!! :cool:
|
Zo, weer dagje hard gewerkt aan de Kever en veel opgebouwd.
De deuren zijn opgebouwd en zitten er in, tapijtset en interieur zitten er in, bedrading is nu helemaal in orde en verlichting werkt. Verder veel kleine frutsels waar veel tijd in gaat zitten: diverse sloten, kabels, verwarming etc etc. Nog een goede dag werk en hij is klaar denk ik!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Achterwiel lijkt wel color-coded: Idee? Ziet er wel gaaf uit: black-n-white |
![]() DONE! |
Mooi hoor Stijn! Past het interieur nu ook nog bij de buitenkant van de auto??
Omdat het toch een complete resto is geworden en dat niet helemaal nieuw meer is. Staat er wel mooi in hoor! Panelen e.d. passen ook allemaal goed? |
dat ziet er weer fris en fruitig uit zo!!
erg mooi geworden, ben alleen bang dat ie z'n doel voorbijschiet.. was toch voor je vriendin om mee te cruisen?? haha!! schat ik neem even de kever mee..! :) |
Heej Stijn.
Ziet er weer supermooi uit, en de kleur is zo te zien ook 'n goede keus geweest. En zoals Hajee zegt, ook af en toe je vriendin d'r in laten rijden he! Tussendoortje, my ass! |
All times are GMT +1. The time now is 03:36. |