![]() |
Quote:
Gaaaaf zo'n asje, me, me, me, hebbe, hebbe :woowoo: |
Das toch mooi werk van Area51!!!
|
Zo dan! Dat asje heb je netjes gerepareerd! :woowoo:
|
Quote:
Ja viel me niks tegen :) Quote:
Ja duurt alleen even voordat je hem terug hebt.... ;) |
Vandaag is de vooras in de lak gegaan en heb ik de achterzijde van de bus alvast een tandje lager gezet.
|
Komop, eronder knallen dat ding :D :woowoo:
|
Quote:
Dat gaat vanavond gebeuren :) |
Quote:
Spannend! Wel even een paar foto's maken! Zet je ook meteen de wielen er weer onder/op? |
Quote:
Sehr güt :cool: |
Helaas nog 1 dag geduld.... verf had niet helemaal gedekt dus nog een laagje opgezet vanavond en ondertussen vast aan de rechter dorpel begonnen met weghalen... zat maar een klein gaatje in maar toch gewoon helemaal vervangen, krijgen we de komende jaren daar geen verassingen meer.
Er gaan wel gelijk wielen onder maar niet de definitieve, die moeten nog gespoten worden straks met de bus. |
Quote:
Ga je de originele stalen velgen in de kleur van de bus laten spuiten? Staat er wel netjes bij dan. Ook nog bolle wieldoppen erop? |
Quote:
Zoals in het begin van dit topic staat moet hij worden: ![]() |
Jawel het is dan zover :) As zit er weer onder!
|
Nog een maandje en dan staat ie op Budel.... toch?
:D |
Zonder geschadigingen eronder kunnen krijgen?
|
Quote:
Ach wat is een beschadiging.. krasje of een dingetje hou je altijd wel. maar geen grote dingen ofzo. Gewoon veel WD40 gebruiken, een krik en een stuk hout met een hamer, kom je een heel eind :) en Budel.... ik betwijfel het.. |
Groot gelijk met die dorpel! Als je toch bezig bent, kun je dit ook beter gelijk goed doen!
Vooras is netjes geworden. :) |
Werd weer eens tijd voor een foto update :) Bus staat weer op zijn wielen dus kan ik nu goed bij de dorpel om die te herstellen en gelijk maar de buitenkant helemaal vervangen. Zijn ook begonnen de losse delen strak te zetten en in de epoxy en filler te zetten. Het einde komt in zicht!
|
Gisteren lekker opgeschoten, zo te zien! Dorpeltje zit er erg netjes in.
|
En weer verder met het volgende stukje...
|
All times are GMT +1. The time now is 02:59. |