![]() |
Quote:
Geen dank. Indien de beugel er gewoon bij zat, is het inderdaad plug & play en zal deze beugel waarschijnlijk één van de twee nummers hebben die ik heb doorgegeven. |
vandaag even een nieuwe flexibel gemonteerd op de Tezet spruitstuk
![]() ook even de Supersprint en TEZET naast elkaar gelegd ( duidelijk verschi merkbaar , de TEZET heeft dikkere pijpen en een grote binnnekant van de buis ) benieuwd wat dit zal geven . verder gaan de 315cc injectoren er ook in , net als alle schrick spulletjes , ook heb ik een chip op maat laten schrijven . ![]() ![]() |
De tezet hangt momenteel op ze plaats .. erg slechte pasvorm ... er passen 2 moeren helemaal niet wordt dus aanpassen
|
nog wat extra spulletjes aangekocht voor de groene .
70mm Group A einddemper ![]() innovate AFR meter ![]() Led Bar ![]() volkswagen motorsport logo's ![]() voetsteuntje ![]() Rev limiter + Launc control ![]() G60 rembooster + Nieuwe HRC ![]() klinken en spiegels zwart gemaakt ![]() ![]() verder heb ik de wagen ook effen vlug gewrapt ( niet zo goed gelukt maar het was me meer om het kleur te doen dan om de netheid ) ![]() ![]() ![]() ![]() verder de volkswagen motorsport logo's er op geplakt ![]() ![]() even wat foto's van de led bar ![]() ![]() en natuurlijk mag een filmpje van de powersprint vs de launch control niet ontbreken ( wel een kort filmpje ) |
Netjes :D
|
Mooi!!
|
Why??
|
Vind persoonlijk de led bar nog al aanwezig zo, verder leuke updates :thumbup:
|
Quote:
Simpel . Ik zit dit weekend met een nachtrit ... en een kaars heeft meer licht dan de corrado lampen ... 1+1 = 2 ofwel toen zag ik het licht :) |
Quote:
In 5min is hij er af :) zeer simpele en snelle montage/demontage |
Kun je misschien iets meer vertellen over de launch control. Hoe moet deze aangesloten worden en hoe ingewikkeld is het?
|
Quote:
+1 :thumbup: |
Quote:
het is best simpel hoor , je koopt een omex clubman rev limiter met lauchn controle , en sluit het met een paar dragen aan , stelt het in en het werkt :) |
zaterdag ben ik naar de restbank geweest voor een vermogenrun met de grijze corrado ,
na de eerste run kwamen we uit op 204.9 & 230.1 nm koppel . wat ik op het eerste zicht wel wat laag vond , toen ik de motorkap opendeed bleek echter dat de K&N luchtfilter/kelk losgekomen was aan de lader ( waardoor de lader dus veel meer lucht binnen kreeg ) , toen alles terug op zijn plek geschroefd en nog maar eens een run gedaan , resultaat : 231.6pk & 260.7 nm koppel best blij maar toen viel er op dat er tot 2x toe een dip zat in de koppelcurve en pk curve . nu wordt het wat spullen bij elkaar zoeken voor de laatste fine tuning beter te krijgen , onder andere een K&N inlegfilter ipv die kelk en dan gaan we een chip op maat schrijven en hopen dat we de pk's omhoog krijgen maar vooral het koppel moet omhoog . ![]() |
Zou de compressie verhouding verhogen
|
Ik dacht altijd dat een K&N inlegfilter en andere van dit soort filters (filters die je moet in oliën) niet goed waren voor een G60 motor maar dat je beter een kwalitatief goede papierenfilter kan gebruiken.
|
Quote:
Met een papieren filter heb ik nog 0.7bar lader druk met een k&N 1bar ... |
hoi hoi , weer even een update .
na lang twijfelen over een een rolkooi voor me corrado ( volledig kooi / gelaste kooi / geboute kooi / halve kooi / zelf bouwen / kopen ) toch maar beslist om een half zelfbouw geboute beugel te maken . alle fia koppelingen aangeschaft , een lengte 40x2 mm naadloos en 1 lengte 45x2.5mm naadloos gekocht , wat geplooid, gevloek , wat lassen en geschilder later heb ik dit al resultaat ![]() ![]() ![]() ![]() Dit alles wat natuurlijk op voorbereiding van een trackday en dit is dan ook gebeurt op 11juli ben ik voor het eerst op zolder gaan rijden ( met vrijrijden.nl) ![]() ![]() ![]() ![]() 2x 30min gereden ( zeer leuke ervaring ) natuurlijk zijn er wat problemen uitgekomen na de 2 sessies - remschijven krom ( reeds vervangen ) - olie werd 125-130° waardoor de 10w40 veel te dun werd en het olielampje aan ging ( oliedruk was wel goed , maar olie was gewoon veel te dun geworden .Nu zit ik er aan te denken om op 10w60 castrol edge te rijden ( maar al ik me niet vergis raade ruud me dit toen af omdat de lader zit niet zo leuk vind ) + er komt een externe oliecooler bij -water werd 115° ( momenteel zit er nog een 450mm corrado radiator in dus ik heb nog de mogelijkheid om de 580mm golf 2 g60 radiator te monteren ) - banden proberen zuiver te krijgen , de semi slicks hebben al te vuil van de track er in plakken nu heb ik ook nog een kleine update op de blauwe gedaan overgeschakeld op 17" wielen :) ![]() |
Netjes die rolkooi! Heb heb je deze ook zelf gebogen?
|
Motul 300v olie is ook goede olie.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:54. |