Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 1 (kever '49->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   bien's 67'er (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11374)

p@trick kever 03-07-2005 20:45

he sabien komt helemaal goed zie ik wel !!!!!!!!!!

wel mazzel hoor zo'n handige bob in de buurt...
he bob als je nog tijd over heb ik heb nog een berg laswerk staan dat voor de bouwvak klaar moet !!!!

groeten patrick

SplitBien 03-07-2005 21:14

Bob is inderdaad een goeie hulp! Als je hem wilt lenen kost het je wel geld, dat begrijp je zeker wel... :p haha nee samen zijn we goed bezig geweest, nooit verw8 dat het zo soepel zou gaan!!! :D Kan niet w88 om weer verder te gaan!!! :rolleyes:

p@trick kever 03-07-2005 21:24

geld is geen probleem he dat weet je !!!
doe ik gewoon de audi weg of zo , snap ie....

SplitBien 03-07-2005 21:28

hmmm je mag ook de audi als betaalmiddel zien hoor, kan wel een goeie, mooie en snelle boodschappen auto gebruiken.... :p :p haha! ;)
maaruh, ff serieus, als je hulp kan gebruiken mag je altijd aankloppen! Bob en ik willen beide beter leren lassen dus een beetje oefenen kan geen kwaad..... :)

p@trick kever 03-07-2005 22:25

ik moet nu een corado compleet cleanen en dat is niet echt een project om op te oefenen ben ik bang....
en t leren lassen is t punt niet maar daar gaat dan wel flink wat tijd in zitten,ben ik bang! en dat is nu net t probleem!
TIJDDDDDDDDD of beter GEEEEEEEEEEN TIJDDDDDDDDD
hahahaha maar ik houd jullie aanbod in gedachten..

G.I._BOB 03-07-2005 22:27

haha is goed! als we beide goed konden lassen hadden we je graag geholpen!!

ach, misschien komt het ooit nog! als je trouwens nog een lasapparaat weet houd ik me aanbevolen! zoek er nog eentje aangezien ik er straks misschien wel een leuk langer termijn project bij wil!!

Airtime 04-07-2005 15:09

Zoek de verschillen:

:D

SplitBien 04-07-2005 15:28

Zoals ik op keversite ook gezegd heb:

Ach sinasappel, ernie, wortel, mandarijn maakt me niks uit, ik ben er blij mee en hij rijdt fantastisch!! ben gelukkig niet de enigste in de wereld met een knal kleur. In het echt is hij minder fel als op de foto's, hij is dof, alsof het origineel is.... Ben heel wat "commentaar" (positief of negatief) gewend, mijn mex was ook nooit goed volgens anderen maar ook met die kever was ik dol gelukkig en heb ik veel rij plezier gehad, dat is het belangrijkste niet waar? Dat je jaarlijks, dag in dag uit lekker kan rond scheuren in een luchtkoeler die compleet naar je zin is....... :rolleyes:

JK Le Mans 04-07-2005 15:35

precies !!

zo !!

SplitBien 04-07-2005 15:42

WOW! Zo moet ie ooit wel worden ja! met de dropped spindels ga ik dat zeker ook halen!!!! :D (ik heb al een voorbeeld ;) )

JK Le Mans 04-07-2005 15:45

:D

p@trick kever 04-07-2005 17:35

hey sabien
je bent idd niet de enige met een knalkleur!!!!
gelukkig niet zeg had ik anders met de fiets naar de luchtgekoelde meetings gemoeten!
hahaha

en een laskar weet ik zo niet bob, maar als ik iets fatsoenlijks tegen kom laat ik t je effe weten

groeten patrick

SplitBien 04-07-2005 21:17

Hey patrick, bert en ernie zijn wij!! :p :D ;)

SplitBien 04-07-2005 21:21

maaruh, ik had een update. Achterkant is nu ook verlaagd, vraag me niet hoeveel tandjes, we hebben maar wat gedaan en het klopt nog ook! Wel allebei buiten!
Nu alleen nog de verkorte schokdempers zodat de voorkant nog ff een kilometer zakt en dan ben ik voorlopig ff klaar!!

en nog ff wat popie jopie pics;

p@trick kever 04-07-2005 22:17

he sabien de ene is wel effe net wat meer knal dan de ander !!!
hahaha
he maar t komt goed met t kever project zie ik....
idd nog effe de voorkant en dan staat ie er toch echt stoer bij !!!
gr die lange

volksaddiction 04-07-2005 22:19

NICE !
Lijkt wel een miniatuurtje zo :D
Goed gelukt iig, alleen nog even uitlijnen zeker !?

SplitBien 04-07-2005 22:20

hehe die van jou is mooi knal, die vna mij is oud en dof knal.... :p
Meer foto's volgen zodra de schoks binnen zijn en eronder zitten!

chrisjuh 04-07-2005 22:37

Netjes!

Komt ie straks net zo laag als de Mexicaan te liggen?
Of nee andere vraagstelling; komt ie straks net zo laag te liggen als mijn Golfjuh? :D

p@trick kever 04-07-2005 22:38

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
hehe die van jou is mooi knal, die vna mij is oud en dof knal.... :p
Meer foto's volgen zodra de schoks binnen zijn en eronder zitten!

oud en dof knal is ook niet zo erg!!!!!!!!!!
hoef je niet zo vaak te poetsen......
hahaha

chrisjuh 04-07-2005 22:39

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
Bob is inderdaad een goeie hulp! Als je hem wilt lenen kost het je wel geld, dat begrijp je zeker wel... :p haha nee samen zijn we goed bezig geweest, nooit verw8 dat het zo soepel zou gaan!!! :D Kan niet w88 om weer verder te gaan!!! :rolleyes:

Heheheh Bob klinkt als een sexslaaf! :tongue:

All times are GMT +1. The time now is 05:06.