![]() |
Quote:
stuurhuis zit op het subframe was ik al achter... moet ik dus omzetten. |
Mooi rood is niet lelijk.... Zeker niet met dikke Porsche's Heb je al foto's met andere banden? Ben ik wel benieuwd naar, zit zelf ook aan 165 te denken voor rondom..
|
![]() ![]() ![]() tadaaaa... :D |
hele dikke bak geworden thom!
zal tjipke binnenkort ff de foto`s laten zien :) |
hij gaat binnenkort ook naar de spuiter... :)
|
Quote:
i know.. had je al gezegd hè ;) goed bezig! blij dat je eindelijk je auto hebt gevonden :) |
whehehe, voor hoe lang het dan ook duurt :p
|
Jep, zeker 165 rondom!
|
Heb dan gister en vandaag de audio eens ingebouwd, zou ik afgelopen week al doen, voor Mania, anders kon ik geen bagage achterin houden... Maar was de hele week uitgeschakeld, en Mania zat er ook niet meer in... :frown: :frown: :frown:
Gister toch maar ff wat proberen te klussen... En sja, ben niet zo handig met audio... Heb ik mijn mooie Pioneer versterker doorgebrand! :redface: Was een hele goeie(wel al oud, maar boeie!) Had het setje voor een hele nette prijs van mijn broer overgenomen, niks bijzonders, maar wel goed spul! Pioneer radio(met dolfijntjes enzo :p) MTX sub, Pioneer boxen en nu dus een Kixx versterker... :) ![]() En had al ff zitten denken dat ik er wat voor moest bedenken dat de sub niet beschadigd(heb wel us wat in de koffer slingeren) En Had een wieldop in gedachten... en wat denk je... Past zo... :p :D ![]() lekker praktisch Hoedenplank mooi onbeschadigd en netjes... Vind audio niet zo belangrijk, maar een mooi stukje muziek is toch wel onmisbaar... Dus dan krijg je dit. :D |
toppie!
maar dat wist u al ;) |
tis verder geen kunstwerk... het er gewoon even netjes ingeplakt, en kan nu nog wat rommel in de kofferbak kwijt. :D
Had mijn mooie verbandtrommeltje(naja, met gereedschap dan) even op de foto moeten zetten... :D Vind ik zelf wel cool. |
zonde dat je niet naar mania komt, ik had je golfje wel eens in het echt willen bewonderen :D
|
je wilt niet weten hoe ik er van baal.... :( maja... Had het achteraf wel gekund misschien, maar zat de nacht van woensdag op donderdag nog aan de morfine pillen... dus sja... :)
|
Na het mollen van mijn ori deurklink heb ik de chromen die ik al een tijdje had liggen en te koop had er maar op gefabriceerd... :D heeft me uiteindelijk 4 klinken gekost, mijn 2 ori, en 2 nieuwe imitatie van de sloop(wat een TROEP! braken me gewoon af toen ik het binnenwerk er uit wou wrikken... maar kost ook haast niks.. 12 p/s) Alles werk nu eingelijk goed... wel veel voor moeten prutsen, maar het werkt!
Foto's volgen nog... Maar de digi is vandaag op reis... |
Zit trouwens te twijfelen over 16 inch... En moet iets zakken nog, maar dat wordt nogal een klus... :redface: Moet de schroefset er eerst weer onderuit... Dus twijfel ook of ik dat wel ga doen... wil ook niet dat ie aan gaat lopen, en dat doet ie nu niet...
|
je wil nog iets zakken en je wil 16inch? ik zou het houden zo, veel platter kan het niet... 14 inch met 195/45/14 is geloof ik al hoger als wat je nu hebt...
maaruhm, ben benieuwd naar hoe je het gefixt hebt met die chrome deurhendels... |
dikke bak tom met die 165 rondom met de spatlappen over de grond is superrrr
|
Heb de spatlappen geknipt... de lak schuurde stuk... :( En het stoorde mijn vader nogal als ik wegreed...
Ze moeten er gewoon helemaal af! ;) |
lekker afslijten die dingen niks deraf komt alleen maar rotzooi achter vandaan.
gr bas |
jah, nu ik weet wat er achter zit moet ie dus snel gelast worden... :)
En wil ze er dan eigenlijk niet weer op... zit ik weer met hetzelfde, en vind het niet echt stijl... :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:06. |