![]() |
:thumbup:
nice! |
Ziet er heel netjes uit !!
|
goed bezig weer hier :thumbup:
|
Mooi man, was ik maar zo ver :screwy:
|
Super :thumbup:
|
Vandaag nog een uurtje bezig geweest ,moet toch is kijken of ik het niet wat warmer kan krijgen in de Garagebox :rolleyes:
Zeker om dat ik de hemel weer rond om er in wil plakken om ieder geval de vooruit te monteren. Ben bang als ik met deze temperaturen Bizon-tix ga gebruiken de boel niet goed droogt :mad: Stuurhuis gemonteerd ,en de rempedaal gedemonteerd was jammer genoeg de andere rempedaal met koppelingspedaal vergeten mee te nemen. Rembekrachtiger van de Golf IV gemonteerd nu nog 4 nippels regelen om dat de HRC van de IV grotere nippels gebruikt. ![]() ![]() ![]() |
flinke vorderingen weer heerlijk kleurtje!!
weet niet wat je voor tempraturen je heb in de garage maar gaat vaak nog vrij goed met bison tix met wat lagere tempraturen de opentijd word iets langer voor je beide delen tegen elkaar aanplakt |
Hoi style
Ben zelf bezig meteen 2.0 8v Wat heb jij straks aan vermogen ? Van wie ik het blok wil kopen zegt dat er ongeveer 180 pk uit komt Is trouwens de zelfde crossflowkop als die jij liet zien Mvgr nick |
Quote:
Oke nou ik heb ieder geval vandaag een nieuwe vooruit rubber bestelt. En dan probeer ik de hemel eers bij het raam te plakken. met de tip die jij gaf ;) en dan het raam er in met een nieuw rubber :D Quote:
Poeh ! 180PK lijkt me iets te veel als ik me niet vergis heeft de 2.0L ABA 115PK origineel Ik heb nu 279Gr nokkenas voor de ABA en dan nog de motorfiets carburateurs ,spaghetti uitlaatspruitstuk met een groep N uitlaatsysteem. Maar daar ga ik geen 65PK mee winnen :D Wat het gaat worden zie ik wel het is ieder geval meer dan de 70PK die ik had in de JB :cool: |
Vandaag weer wat spulletjes binnen gekregen:
Deksel schakelpook. Schakelstang steun. Schakelstang revisie set 5-bak. Voorraam rubber voor sierlijst. Zit nu alleen nog te wachten op de beschermhuls die aan de onderkant van de pook komt (Rubber 171711195c) En dan kan Zaterdag de automaat pook gedemonteerd worden en de schakelpook er in :D Ook heb ik vandaag en gisteren nog wat spulletjes gespoten. Schakelstang die naar voren loopt met de lange schakel vinger. De pook zelf en dan voornamelijk de onder plaat met de halve kom. De motor steun voor samen met de kom die op het chassis komt. Heb nog steeds niet echt het spuitgevoel of ik heb wel op 1 van de spullen zwart een druiper en anders gebeurd het me wel met blank :shake: maar goed als we dadelijk klaar zijn moet het wel in de vingers zitten :D Plaatjes bij het praatje ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik vind het heel netjes wat je tot nu toe laat zien.:thumbup:
|
Mooi project! Ga deze volgen En erg leuk kleurtje! :thumbup:
|
Quote:
Dank je maar gisteren is er uiteraard weer wat mis gegaan. De kom van de pook en dan de boven plaat 3 blanke lak druipers :shake: En stof maar ja wat wil je in een schuur 2x3m :D ![]() ![]() Ook vorige week nog een Ebay overwinning 30€ voor een 90A dynamo Golf1 Cabrio :D Zag alleen dat de aansluiting iets anders is dan bij me oude 45A Deze werd met een drie polige steker aangesloten. En de 90A zie ik zo 1,2,3 2 aansluitingen boven op :confused: ![]() ![]() |
Heel mooi werk ! bijna te mooi om ooit echt mee te gaan rijden :D
|
gast fokking mooi project en deze ga ik zeker volgen! ik vroeg me alleen af:
1. Van welke auto komen die remklauwen of op welke types zitten ze allemaal 2. passen ze zo plug en play op je eigen standaard fusees |
Nee die passen niet gelijk op de originele fussees daar moet je adapters voor kopen.
Die zie je op pagina 7 ;) Deze komen van een Audi Cabrio 2.8 maar zitten ook op deze modellen heb ik me laten vertellen: Audi 80 2.0t/m 2.8 91t/m 94 Audi Avant 2.0t/m 2.8 93t/m95 Audi 90 2.0t/m 2.8 88t/m90 Audi Coupe/Cabrio 2.0t/m 2.8 91t/m96 |
Vandaag is de de beschermhuls die aan de onderkant van de pook komt (Rubber 171711195c) binnen gekomen.
En heb ik de schakelstang weer volledig in elkaar gezet vraag me alleen af wat ik nu voor vet op de bal moet smeren onder aan de pook stang. Ik heb ondertussen al een hele variatie aan vetten koper,wiellager,aandrijf assen maar nog geen schakelpook vet :D ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi allemaal zeg.
Voor het schakelmechanisme kan je bij de betere automaterialenzaak speciaal wit vet krijgen voor plastic delen. |
Ik heb geleerd dat je nylon helemaal niet hoeft te smeren, dit zou zelfs slechter zijn :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:40. |