![]() |
:drive: vandaag vers apk'tje zonder opmerkingen en nieuwe krukaskeerring, durf ik eindelijk de caddy weer op een schone oprit te parkeren
morgen even een foto van mijn nieuwe achterklep :cool: |
Toppie!
|
Goed bezig!!
|
nog een paar foto's van mijn nieuw achterklepje
![]() :cool: mooi getint :cool: ![]() deze week at last het distri setje van Dimi :thumbup: opgehaald mij Ebut ;) voor tdi ![]() ook nog even bezig geweest met het tdi blok wat schoon te maken en op te knappen ![]() en bak ![]() |
netjes jer ,, :thumbup:
|
voor
![]() [/QUOTE] na ![]() |
afgelopen week weer het 1 en ander aan de tdi gedaan
nieuwe krukaskeerring met nieuwe bout nieuwe distri. set met spanrol geleiderol en riem nieuwe multiriem ![]() gisteren eindelijk weer eens wat aan mijn koppeling project gedaan beugeltje gelast voor achter de rempomp en voor de bevestiging op de pedaal electrich gaspedaal op z'n plaats beugeltje voor de rem en koppeling sensors op de pedaalbox gelast rempomp van de toledo aangepast voor mk1 ![]() ![]() ![]() ![]() hoop komende week het stuk schutbord omhoog te plaatsen en een doorpompsetje op te halen zodat ik de koppeling cilinder kan testen |
vanavond nog snel even een doorpomp setje opgehaald ,dus het word morgen testen of de koppelling ook vrijkomt
|
vandaag mijn koppelling project weer opgepakt , olie netjes doorgepomp en wwalla hij ontkoppeld en nog mooi licht ook ik kan de pedaal met de hand indrukken 1 hand op de flens van de bak ,bak in de versnelling andere hand op de pedaal en indrukken en iets meer dan halverwege begint de flens vrij te draaien.
![]() ![]() |
Mooi wurk boeke!
|
tanx Douwe ,ben hier hier ook heel blij mee dat het werkt .en in iedergeval dat het straks met de ombouw plug and play is en geen onnodige gaten boren en lekker simpel met ontluchten :thumbup:
|
mooi werk ook jou systeem werkt perfect toch!!
|
Quote:
gelukkig wel , was wel even gok zo'n ding uit de states over te laten komen alleen om te proberen , maar zo blijft het schutbord mooi orgineel alleen het busje op de pedaalbox waar de kabel normaal in zit die moest er wel af . en deze past bij een mk1 perfect achter de rempomp |
Netjes hoor dikku 10
Gr gooi |
Quote:
thanke wol gooi, deze week nieuwe olie in het blok ,ik heb de stekker van het contact slot al om gesoldeerd mischien deze week een kijken of ie er zit in heeft ik zal douwe even vragen of die nog zo'n kabelboomje weet ,dan haal ik deze week mischien nog even een klok bij je vandaan dan weet ik ook of dat allemaal werkt |
Mooi! Werkt goed zo te zien! :thumbup:
|
Goed bezig hier!!!
|
Quote:
alles ligt eerst weer even stil ,je broer moet even een paar tegels in zijn nieuwe aanbouw :redface: |
Quote:
Hey hier niet weer zo langs roke met dat ding hi :D |
Quote:
roet = goed :D |
Ik heb letterlijk iets goed horen lopen zonet over de telefoon :thumbup:
|
idd ,ik schrok er zelf ook van :D
|
???
|
Quote:
broer maar even vragen :D |
Het klonk als:
Klik, Hu hu vrooommmm met een leuke fluit als ondertoon :spankit: |
Quote:
:lmao: idd oke vooruit , gister de draadboom aangesloten op de tdi (die ik van dokter D heb over genomen) die los in het hok ligt op een bok Ik heb deze stand-alone gemaakt ,dan wel met nieuw type zekering kast mijn stukje schutbord erbij stuurhuis met contact slot erin alles aangesloten pomp vol met diesel en de sleutel om , en tataaaa starte lope toch iets wat mij honderd parten mee viel voor een blok wat alweer een tijdje stil ligt nu nog de down pipe aanpassen, volgende week de laatste intercooler slang ophalen, bak steunen maken, en een planning maken maar zal voor de sligro A7 meet niet meer worden nu even te druk met andere dingen zodat familie D straks weer lekker kunnen douchen :D |
Hahaha
hoorde ook zoiets. .. gr gooi |
Quote:
alleen bij jou wat vaker tik tik ,vanwege de startmotor die even vast zat :D |
Haha idd. effe storing ..
ma. ut schiet op.. |
Quote:
het schiet zeker op , maar eerst de rem er maar weer een beetje op want de caddy heeft me een beetje te veel in z'n macht . ik moet ook nodig weer alle haard hout opruimen en de tuin weer in orde maken dan douwe zijn aanbouw nog af tegelen , mijn jongste zoon wil s'middags niet meer op bed dus die tijd ben ik ook kwijt :mad: zaterdags met de oudste te voetballen en geen werk dus moet straks ook weer even sparen voor de laatste loodjes straks eerst maar weer eens de zolder opruimen want daar ligt ook genoeg spul wat in de handel kan. |
Ook al chronisch tijd tekort hier haha :D
mooie vorderingen weer met je tdi blok |
Quote:
tanx johan :thumbup: nu nog een setje baksteunen ;) :tongue: |
Quote:
Ligt klaar :thumbup: En je hebt mn nummer :D |
Quote:
C you at the sligro meet :thumbup: |
Is dat trouwens goed te doen om de tdi motorboom stand-alone te maken?
Bij mn 16v ook gedaan en goed gelukt maar zit voor de daily ook wel eens te denken aan een tdi |
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
Quote:
ik heb de nieuwe type zekeringkast erbij dus 2 zekeringkasten ,ik moet alleen nog even kijken of alles achter het dash past . mede doordat ik de klok ook van de golf 3 gebruik scheeld dat enorm werk in de bedrading ik heb het boompje wat van de zk naar het contact slot gaat dubbel op de draden van het contact slot gesoldeerd (zijn er maar 4) en voor de klok moet ik de tankvlotter en richting aan wijzers erbij knopen en dan moet alles werken een maat van me (egbert mischien ken je em) heeft een donor gekocht compleet en de hele draad boom van de golf 3 in de golf 2 gebruikt incl. dde dashboom wat ik daar van begrepen heb is dat alle draden dezelfde kleur hebben alleen andere stekkers hebben dus dat zou betekenen dat je de interieurboom van de g3 en de g2 naast mekaar moet leggen de stekkers omsolderen ook heeft mij het alu. gedeelte van het contactslot uit de g3 omgezet dus ook de richtingaanwijzerhendel en vor de ruitenwisser voordeel weer dat je de cruise dan eventueel ook weer direct hebt en ook hij heeft de golf 3 klok ingebouwd , was goed te doen of je moet een interieurboom van een late g2 hebben dan is het plug and play als je meer wilt weten ,ik weet bijna wel zeker dat ook bij de sligro meet komt met zijnbeige g2 tdi automaat met verbreedstaal of hij komt in de rode jetta 1 met hawai slinger |
|
GENIAAL die proefopstelling. :thumbup:
haha, ik zeg goed bezig. ;) |
Quote:
tanx Johan jammer dat ie er nog niet in hangt zeker voor morgen ,maar begint wel te jeuken nu :D |
All times are GMT +1. The time now is 08:50. |