![]() |
Dank wederom voor de positieve reacties,Wilco heeft gisteren de reservewiel uitsparing eruit geslepen en er een vlakke bodem van gemaakt :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zo! die zit er strak in gelast!
|
Netjes hoor :thumbup:
|
Komt er nog iets van een diffuser onder? Die plaat is nu vlakaf met de onderkant van de kokerbalken zeker?
Wel netjes allemaal! gaat een stoer ding worden.. |
Quote:
is idd de bedoeling dat er een diffuser onderkomt en eventueel de hele bodem glad |
Quote:
wilco heeft de achterplaat waar de uitlaatuitsparing in zit ook korter gemaakt en de ljin doorgetrokken |
Gaaf man, supermooi werk weer allemaal! Leuk je gister even gesproken te hebben, veel succes met je project en met je wielen ;)
|
Quote:
Dank je kerel het was idd leuk jou ook gesproken te hebben,spreken elkaar gauw :thumbup: |
ziet er goed uit
|
Nice nice
wordt een dik project kan ik nog een hoop van afkijken succes met de rest |
zo ben gisteren naar duitsland geweest om een uitlaatsysteem voor de golf op te halen,en kreeg er gratis een luchtfiulterhuis van carbon bij :D ,deze hadden ze speciaal laten maken voor op de originele plek
Wilco had er al een idee bij om hem in combinatie met de turbo aangesloten te krijgen ![]() ![]() ![]() ![]() fotos van de uitlaat volgen nog ;) |
Mooi spul weer!
|
Dat laswerk.... *FAP* *FAP* *FAP* Super netje!
Tevens tof project! |
zo hier dan de fotos van de uitlaat
![]() ![]() ![]() |
weer heel mooi, zoals iedere update altijd eigenlijk :thumbup:
|
dikke uitlaat maat
ben benieuwd wat geluid dat gaat produceren en hoe hem onder de golf gaat staan |
Heel mooi !!!
Supervet project ! Ben zeer benieuwd om het toaalplaatje te zien :tongue: grts |
Boah sidepipes!
|
:d
|
Quote: vriend van mij.
Loud pipes save lives! |
Dat is wel een mooi pijpje, iig zeer benieuwd naar hoe die klinkt :)
|
Kicks !!
|
Dat is een knap uitlaatje! Mooie luchtfilterbak ook trouwens! Nog vorderingen betreffende de koets?
|
Quote:
hij is druk bezig alle overtollige gaten dicht te lassen i/d motorruimte en onder de koets,ook de tankklep gaat dicht |
Wat een dikke uitlaat man! :thumbup:
|
ik weet niet of het interessant is,maar bij deze nog wat onderdeeltjes
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooi spul, geen plexiglas/lexaan ramen?
|
Een hybride voorfront?
Lijkt wel een kruising tussen een rallyefront en een gewoon golf 2 frontje. :cool: |
Weer en mooie update
Prachtig zulke projecten :) |
Quote:
komen alleen zijramen en achterruit van lexan in(gebogen versie zoals origineel) slotplaat is van een g60 |
pff, mooi werk man! Complimenten ook voor Wilco :)
|
gaat goed hier,mooi afbouwspul.word op zeker een dikke machine,respect!
|
bedankt ik zal de complimenten aan wilco doorgeven :thumbup:
hij is druk bezig geweest met de tankklep en in de wielkast om het een en ander te verwijderen en dicht te lassen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lekker bezig. Laswerk is van een hoog niveau :thumbup:
|
Netjes hoor! Ideaal ding zo`n plasmasnijder!
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klasse laswerk :thumbup:
(jaloers :tongue::tongue::tongue: ) |
Netjes allemaal hoor!
|
Ziet er allemaal toppie joppie uit!
Wat ga jij straks afkickverschijnsellen krijgen als als gekocht is voor je project biggrin: ! |
Quote:
dan heb ik alweer een nieuw project :D ik heb namelijk een jetta 2 coupe uit 85 erbij deze gaat later voor mijn zoon worden ik zal er v.d week wat fotos van plaatsen |
All times are GMT +1. The time now is 04:55. |