![]() |
Quote:
Ik wou al zeggen, ben dan wel dit jaar voor het eerst een MIVW bezoeker maar dit had ik ook kunnen verzinnen ;) . Ik volg MIVW eigenlijk al een tijdje op afstand (dit omdat ik zelf geen vw had), dit omdat het een echt leids opgericht clubje is die grootse meetings weet neer te zetten. (Kom zelf ook uit leiden, en alles wijkt bij mij voor 3 oktober :rolleyes: , zoals bij sommige alles wijkt voor zwarte cross). Nogmaals mijn complimenten voor de crew van MIVW voor het op poten zetten van dit event, en volgend jaar ben ik er zeker weer bij hopelijk met een wat nettere einser :D . Gr |
Noord Holland Colonne + show
Part 1 van Thedude http://www.youtube.com/watch?v=Iktq0c-vx0Q Part 2 van DjCo-b http://www.youtube.com/watch?v=rgAxc3ilco4 |
Quote:
Cheers Pimp... :thumbup: |
Quote:
Zo is dat, daarom is er op 3 oktober een vag-event in Kerkrade en niet in Leiden :thumbup: (ik doel natuurlijk hier op). Maar goed, genoeg sluikreclame, back on topic :tongue: |
Een beetje laat maar beter laat dan nooit :D De meeting was top, het weer kon niet beter, de sfeer was super en een hele goeie opkomst! Was weer super :thumbup:
Nog een aantal plaatjes geschoten: ![]() ![]() ![]() ![]() En nog veel meer @ www.vwculture.nl Groot formaat op aanvraag contact gegevens van website s.v.p :rolleyes: |
Leiden e.o.???
Woon ik tegenwoordig al e.o. ??? :D :screwy: Quote:
|
Quote:
Quote:
IDD mag je ons daar ook wel eens voor uitnodigen! :cheers: |
Quote:
Ik hoor net dat we 3 okt. een feestje hebben..:) |
Quote:
Nou Bugs als je toch eindelijk om bent heb ik nog wel een paar RSen in de aanbieding.. kunnen we er dan gelijk ff opschroeven als we de Airride hebben gemonteert..:) |
Quote:
anabolen-billie......... punt 1.- jij bent geen leienaar.... (als jij komt, word het weer knokken ; )) punt 2.- jij bent ook niet van de 1e generatie MIVW, die zijn trouwens al bijna nostalgie haha |
Quote:
sorry klok, was nog een letter vergeten, moest natuurlijk speciaal voor jou zijn : opgericht door leidenaren en eob.... en een onnozele boer ; ) |
1e generatie, met bijna de complete opkomst van de eerste MIVW Meeting (VWTeam Leiden) op de vlietlanden.
![]() |
Quote:
En hoelang is dit geleden? |
![]() 2001 staat er bij |
Die USA met M3 spiegels,
is dat die van Emiel? :D Die Cabby MK1, is die later op lucht gekomen?! |
yup en yup, caddy had toen net de ABA en die van Emiel was toen net voor de 2e keer blauw als ik me goed herinner. (zowel caddy als golf ooit rood toch?)
|
:d :lmao: :lmao: :lmao:
Quote:
|
Quote:
hahaha!!! stoer zeg die foto!! zowel de caddy als golf waren idd rood, dat klopt tjaap. verder zie ik dus de caddy 1 van mark, die later op lucht stond. de golf 3 van emiel dan. de licht blauwe golf 2 van siegfried klok zie ik hier niet op staan, en dan als laatste volgens mij de golf 1 van ploeg. en dan heb je ex-VW Team Leiden, was dus 1e generatie MIVW!! echt stoer die foto :thumbup: |
een van de eerste meetings voor mij. Ik zat toen op clubs.nl met een aantal VW site-jes en je kon ook lid worden van andere clubs (hyves 1.0 ;) ) en een van de clubs waar ik lid van was, was VW Team Leiden. een andere was VW Team Extreme.. die later dus van Veedubber bleek te zijn :lmao: ook 10 jaar later blijkt het weer een kleine wereld.
|
Quote:
Net zoals onze planner zegt: Op de kaart is het maar een klein stukje :lmao: |
Quote:
Daar ben ik toen ook geweest met mn Corrado VR6,denk dat er toen een 20 auto's waren... |
Quote:
Be-ne-lux heeft ondertussen z'n eigen dealer hoor Black Sheep Info@bs-wheels.be |
Zo dan mijn foto's staan ook online!
We hadden een erg geslaagde dag, alles, maar dan ook alles zat mee en het in in mijn mening ook een groot succes geworden! Ik was erg trots de 'AirMighty Area' op mij te nemen, en ik heb dan ook mijn best gedaan zo mooi mogelijk aircooled VW spul binnen te krijgen! Bedankt aan alle bezoekers voor de support! Cor, Emiel en de rest van de MIVW Crew BEDANKT voor deze mooie dagen! Veel respect heb ik voor al jullie enegrie die hierin is gegaan en ik hoop dan ook nog vele jaren mijn "aircooled" bijdrage te kunnen en mogen leveren dmv de 'AirMighty Area'! Hierbij wat mijn mijn snapshots, check de totaal 450 foto's op www.AirMighty.com Hierbij: Beige ovaal '1st Price Aircooled' / Grijze ovaal 'Best of Show Aircooled' ![]() ![]() ![]() 's avonds in de parking van het hotel, was een meeting op zich! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bizar! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja het was een super goeie meeting! :D
Kan nie wachten tot volgend jaar :cool: Alleen moek 1 ding weten, op de meet stond een licht bruine golf 3 cabrio "Army" en deze had brede sideskirts maark zou graag willen weten van welk model deze afkwamen??? :confused: Thx alvast!!! :thumbup: |
het was idd weer een super meet
volgend jaar zeker weer aanwezig heb ook weer de nodige foto's gemaakt hier alvast een paar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de rest staat hier: http://www.classicmk1.nl/b/viewtopic.php?f=30&t=154 |
Naar MIVW had ik ook een fotograaf mee gevraagt, Kevin Rossewij... Ook zijn foto's zijn geupload naar mijn site...
Hier even een preview: ![]() ![]() ![]() En meer van deze fotograaf @ vwculture.nl Kevin bedankt! :thumbup: |
nog een paar dan..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Sow, die is laag :cool: |
wow dik hoor!
|
Vraag me ook echt af hoe die kever daar is kunnen komen. Wij hadden al over de autosnelweg dukes of hazard momenten..
Vindt het wel knap hoe sommige de belichting hebben gekregen binnen in de loods. Ik had geen externe flitser bij me, en met de standaard flitser kreeg ik er niet veel van gebakken, daarom heb ik maar gefilmd. Waar helaas de kwaliteit heel brak door het uploaden van is geworden. |
Misschien heeftie air?
|
Quote:
moet je misha vragen :tongue: |
die kever was er al voordat die hangar er was.. die is er later omheen gebouwd
oke flauw.. sorry |
Zal wel een andere geweest zijn dan, op de heenweg reed er iig een kever goed laag. Dacht dat het deze was namelijk :tongue:
|
![]() |
|
De groene Kever van hierboven heeft zeker geen air. Net als de rest van de nederlandse Bugpeople leden.
|
Die is niet meer van Bugpeeps hoor :) .. ohja, en hij ligt nu een stuk platter :D
|
Grappig dat die velgen zo opvalllen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en tot volgend jaar :D ![]() |
En niet te vergeten natuurlijk:
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 04:12. |