![]() |
lambda sonde leg in mijn 1.3, kan ie morgen zo ophalen ;)
|
Quote:
JUISTEM !!! |
al mee gereden??? sweet!! jzes, moet wel ff bijlezen hier want t gaat hard.
euhm... Quote:
Ah, nou snap ik die sign "G-60, the best blow-job I've ever had".... wie had die nou ookweer? |
Sow, nu al :D:D:D
Rallyegolf driver heeft of had die sig. |
Quote:
geregeld....volgende week dinsdag of woensdag ophalen, afstellen en VLAMMEN. eerst even overnachting regelen voor de golf tijdens mijn afwezigheid. Ik vertrouw die bevolkings groep hier voor geen cent. Ondanks twee extra sloten op de deur slaap ik super kut. De auto kan nog niet op slot en alarm werkt niet naar behoren. Dus ergens anders stallen. Het gebeurt me niet dat ie gejat wordt vlak voordat ie af is.....misschien ben ik te achterdochtig. |
in de achtertuin zetten :D of gewoon meenemen op vakantie :)
|
In de achtertuin? Op het balkon misschien 5 of 6 hoog, of hoe hoog zit je ooik alweer ed?
|
flat dus, vaak een plat dat.... laat je hem op het dak zetten :) overal is een oplossing voor ;)
|
ongeacht wie het doet, denkt of ermee dreigt. Het is toch geklaagd dat je moet investeren om je eigendom te beschermen? Ik vind het dood ziek.....en slaap niet goed.
|
OK, met SPOED lambda sonde gevraagd.....!!!!!!!!!!! 4 draads voor de G60.
afstellen is in grote lijnen gebeurt, APK was drama: koplamp stuk, CO te hoog, kenteken verlichting achter was zichtbaar, kentekenplaat voor moest anders....shit! |
Was dat alles met de APK?? Dat valt echt reuze mee.
Dat betekend dat je voor de rest alles netjes hebt omgebouwd, kwa remmen en dergelijke. Zou juist blij zijn met alleen die kleine dingen. |
Quote:
Alsof ze daar naar kijken bij een APK. |
Niet of het netjes is omgebouwd maar wa ik bedoel is dat het wel allemaal in orde is. Als je remslangetje bijv niet vast hangt heb je al een punt. Daar doelde ik op
|
koplamp geregeld, lambda sonde ook, nu ff erin bouwen en voor de her.....
|
Quote:
Ok, duidelijk. :) |
alles klaar, brandstofomp naar de knoppen....maakt met de dag meer herrie, eng gewoon. Dus, iemand in zijn schuur toevallig nog een brandstofpomp? Lamda sonde is vervangen btw.....
edit, nieuwe brandstofpomp zit der ook weer op. zucht.... |
APK is voor elkaar, de eerste 100km zit er alweer op.........................................
|
Ok dan, nu als de WIEDEWEERGA dat ding eens goed af laten stellen (dit is geen aanval op je kunnen ed, dat weet je) is bedoeld als goede raad
|
Quote:
Topper!! En idd, nu af laten stellen, en na mijn vakantie op de koffie komen met de apparaat hier in Erp! :D |
Eerst ff in Kortenhoef langswippen :) Maaruhh toppertje dat de APK al in de pocket is.
|
afstellen als van op een testbank?
|
Dat zal niet perse nodig zijn, tenzij je straks een andere chip zou willen.
Maar je CO zal nu goed moeten zijn na de APK, dus dat is alvast meegenomen. Waar ik op doelde was je timing, laat daar n keer door iemand met een strobo naar kijken en je auto even netjes op tijd zetten |
dat is al lang gebeurt vriend, alles is nu klaar.
|
En brullen als de brandweer?
|
Quote:
Mooi!! Ennuh, nu ook ff foto's posten van het eindresultaat! |
Quote:
ik kan niet wachten tot de eerste km gereden zijn en ik dat gas helemaal tot de bodem mag instampen. Kan je nu eigenlijk al een andere poelie der op fietsen? Of is dat nog niet verstandig? Ik merk wel dat ie iets inhoudt rond de 3500rpm. Misschien dat ik nog even terug moet om de ontsteking te checken. 8 maanden eerder nooit gedacht dat ie ooit rijden zou omdat ik voor veel dingen het geduld niet op kan brengen....people change? For now, it is making all the right noises. |
Voor dat je een kleinere poelie plaats is het handig om te weten hoe goed de lader is. En als je een kleine poelie plaatst is het handig om er de juiste materialen in te hebben, met de goedkope meuk die de meeste gebruiken zal hij snel aan zijn einde zijn.
|
inhouden bij 3500 ,check benzine druk
|
Quote:
lader is gereviseerd met std spul (ga ik vanuit) ik wil het liefst geen poelie kleiner dan 70mm..... Ik weet niet wat std is? |
standaart g60 72 meende ik
|
goed dan gaat ik op zoek naar een 70mm of een 68mm.
zeg, een G60 heeft niet toevallig andere bougies dan een 16V he? Of wel soms? |
dat zou zomaar kunnen, andere warmtegraad. kan me er zeker wel wat bij voorstellen. even naar de auto toko en n setje bougies halen voor G60.
|
MARCO wat doe je op het web? Ga me slotlijst eens afmaken knul!
ok, ZONDER pingelen loop je verder geen kans op interne schade? |
voor me fans....
![]() ![]() ![]() Dan rest me nog de finishing touch, wat kleine details als uitlaat recht hangen, slotloze lijst op de achterklep (ik spaar je Elemasch), linker zijskirt ff monteren, koelwater tank in kleur spuiten, voorbumper ff fixen en spuiten, mist lapmen maken, zorgen dat alle sensoren het goed doen, me wielen laten polijsten, andere bougies, nieuw achterruit erin (zonder brand puntjes van de haakse slijpert), laderdruk meter, chip, poelie, andere nokkenas, lichter vliegwiel....en nou zie ik dat het weer eens nooit af komt :D :D :D :D :D HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
wat een intercoolerd!!!!!!!!!!!! super... effe opporren en gaan met die banaan..
|
hang eerst die bumper dr maar eens in....
Ik doe mn best ed, maar t gaat nu eenmaal ff nie sneller hoe graag ik ook zou willen |
ik zit je wat te stangen gast, ik dacht dat het wel duidelijk was.......
|
Edje, trek er maar een jaartje of 2 voor uit voor zijn anti-slotlijst :D ;)
|
nou hoogglans, dat hoop ik niet.......
|
ja idd ed, achteraan sluiten ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 04:33. |