![]() |
Beters Daimy ! Je krijgt trouwens zo effe een smsje van me, heb volgende week vrij namelijk :D
|
Quote:
Sms ontvangen! Zal het weekend even kijken, en dan stuur ik je ff wat terug :thumbup: |
Ben ook begonnen aan een leuke Ice inbouw voor de Corrado:
Deze zal ook bekleed worden met beige leer. Ook heb ik een tijdje terug op de sloop wat bbs velgen gehaald. Velgen komen oorspronkelijk van een golf 3 cabrio Joker edition. Lak van de velgen was heel slecht, dus besloten ze maar een lekker opvallend kleurtje te geven. Heb er een setje Toyo Snowprox 5952 winterbanden omheen laten trekken in de orginele maten van een Corrado, namelijk 185/55/15. |
ziet er weer dik allemaal uit man;)
En dat groen maakt em zelfs in de winter megaopvallend:D |
Zo, de Corrado heeft een nieuw oliefilter en een paar liter nieuwe Castrol olie.
Ook nog een andere update. Van: Naar: Komend weekend gaan we naar VWfanatics! :thumbup: |
Dat is al een stuk beter :thumbup:
Maar is de chrome lak nou van het embleem af? |
Nu nog die heldere lampen eraf en hij is klaar, want die passen toch eigenlijk niet meer bij de grill nu. OEM+ Look is veel mooier. Tenminste in mijn ogen dan. Gr Ronnie
|
Quote:
Vind het inderdaad ook al een stuk beter. Ja chroom is er vanaf, ben op zoek naar een ander logo! :thumbup: |
Ook de audio is bekleed met beige leer en ingebouwd:
|
Heey, Daimy, waarom stond je wagen bij de spuiterer in Elsloo? Heb je weer wat laten doen aan de wagen? Ik zag je ook al rijden bij de oude Superconfex in Stein.
Gr Ronnie |
Quote:
Nou er heeft helaas 2 weken terug iemand een klein deukje gereden in mijn voorscherm. Dus deze word er uitgehaald! Heb je wel snel gezien haha, zijn pas net terug van VW Fanatics. Fanatics was een zeer mooie meeting, goed georganiseerd maar helaas van het weer. Foto's komen deze week! :thumbup: |
Alvast 1 foto van internet geplukt ( met dank aan Frank, knedel16vweber!)
![]() Zoals te zien zit er in de grill inmiddels een chrome logo! |
Ja valt op he die wagen hahaha..
|
Quote:
Haha Stalker ;) Wel jammer dat jullie niet meer gekomen waren zondag!! |
Hij begint er steeds beter uit te zien man. :thumbup:
Grill doet hem goed en die verdwenen deuk. :D Ga zometeen naar een corrie kijken dus hoop dat het wat wordt. :giggle: |
Quote:
Dankje Tom! Ben eens benieuwd dan naar de Corrado. Wordt tijd dat je weer eens deze kant op hobbelt :tongue: |
Kom dalijk wel even langs denk ik.
De auto staat toch in Geleen dus is dichtbij. Pa had um van de week bij Coumans in de showroom zien staan maar is dom genoeg niet gestopt. Hij staat niet op internet dus even hopen dat hij de prijzen van een nette corrie ook niet weet. :D |
Zo vandaag de Corrado even op een brug gezet.
Hele onderkant van de auto opnieuw in de Tectyl gezet: Binnekort wordt de hele uitlaatlijn netjes zwart gemaakt. |
Bewonderenswaardige corrado!!!!!!! Verder nog plannen??
|
Quote:
Dank u! :D Plannen zijn er altijd he, of ze allemaal uitgevoerd gaan worden zal de tijd leren :tongue: |
haha kerel, een van die plannen van jouw ken ik wel;)
wanneer kom je die eens ophalen bij mij? |
Quote:
Haha als ik binnekort even tijd heb kom ik die dingen wel ff passen! :thumbup: Wanneer kom je me ff die foto's brengen? :tongue: |
uhm zal je nog ff laten weten;) misschien dat ik morgenmiddag ff langs kom wippen als je tijd hebt?
|
Al wat foto's van VW Fanatics:
] |
Ik zou alleen de volgende keer de stoelen gelijk zetten bij een foto met de deuren open, ziet toch net wat mooier uit ook al moet je hem daarna weer terug zetten, aangezien ik weet waarom die zo staat.;) haha maar dat is mijn visie op een nette foto.
Voor de rest is het echt een heel mooie wagen man. Gr Ronnie |
Quote:
Haha, ja zag het net op de fotos ook pas. Zal er volgende keer op letten :tongue: Voor de rest, thanks! :D |
Zo gister zijn we naar de meeting van VW team brabant geweest.
1e foto al gevonden op internet, met dank aan subdivision! Zoals te zien in de grill is er weer iets bijgekomen, namelijk een G60 logo :thumbup: ![]() |
Links: 15 inch met air, Rechts: 17 inch met schroefset
![]() |
Hey jong! Heb net bestelling geplaatst op carclean :)
Ga donderdag kijken voor de golf in roosendaal heb hem net gebeld. Tot van de week :thumbup: |
Staat er weer netjes bij!
Blijft toch 'n lekker opvallende auto. ;) |
Quote:
Ey kerel Kijk aan goed bezig, als het binnen is sms maar ff kom ik mijn deel ophalen :tongue: En we belle wel ff over hoelaat je gaat donderdag, als ik het haal ga ik wel even mee. |
Quote:
Dankje Chris! Ja opvallend heb je meestal met zo een auto's he :tongue: |
Quote:
Komt goed :D Heb bij hem rond half 6 afgesproken! Bel je morgen of woensdag wel even. |
Zo vandaag met wat mensen uit de buurt even naar de Meet and Greet in Parkstad geweest.
De 1e foto van de Corrado al op internet gevonden: ![]() Is er trouwens iemand die de Corrado kan fotoshoppen met 16inch Nothelle velgen en de bijbehorende verlaging?? |
Iemand die onderstaande kan shoppen met bijbehorende verlaging?
![]() met: ![]() |
![]() zoiets (wel met paint even gedaan , is voor het idee) ![]() :thumbup: |
Quote:
Bedankt voor de moeite! Had het met paint zelf ook geprobeerd, ben alleen op zoek naar een wat realistischere fotoshop. |
Quote:
Een echte fotoshop zal ook mooier zijn ;) ,maar ik vind het wel leuk staan iig Maar toch niet als vervanging van de huidige wielen toch? |
Quote:
Nee huidige wielen blijven, hebben genoeg geld gekost om weer compleet opnieuw op te maken! Maar had een setje Nothelle's gezien, is misschien leuk voor erbij :tongue: |
Quote:
Een extra setje wielen is nooit verkeerd , kun je in de winter ook nog eens een rondje rijden , zonder de mooie gepolijste randen door de sneeuw te trekken :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 18:11. |