![]() |
goed bezig man.
je hebt trouwens: Noch 95 TAGE |
nog 95 dagen ooooohh dan kan nog rustig 14 dagen met vakantie :D :tongue:
|
Haha ja logisch, lekker op vakantie :D Maar ik zal die 95 dagen nog hard nodig hebben!
Zodat ik met mijn eigen auto in mei een week op vakantie kan Ik doe mijn best! Vanavond weer aan de gang! |
laat de vakantie nog maar even achterwegen tot mei!!
kun je niet echt gebruiken denk ik. klopt de planning verder nog?? :) binnen deze maand nog gespoten en wel??? en dan eerst blokje erin?? succes verder, als we mogen helpen horen we het wel :D |
Vakantie kan ik idd niet gebruiken! Planning loop ik 2 á 3 weken achter helaas... ik baal behoorlijk maarja!
Planning en streven is nu om eind februari gespoten en wel mijn werk te verlaten en te verkassen naar Oijen om hem op te bouwen! Om die planning te kunnen evenaren ben ik weer heel de avond bezig geweest..Gat aan de onderkant bij mijn a-stijl heb ik gelast, afgeslepen, in de zinkspray gezet en vervolgens afgekit. Achterkant helemaal grondig schoongemaakt en ontvet zodat de voorbewerker woensdag ermee aan de gang kan en heb linksvoor mijn dorpel vertint. Moet de voorbewerker alleen nog ff afmaken en bijwerken zodat de complete linker kant ook strak gemaakt kan worden. Hier weer het resultaat van vanavond! (Wat ben ik trouwens blij als dat ding gespoten is..zucht):D Mochten ervaren project mensen mijn topic wel spotten..nog tips/opmerkingen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img][/img] |
w00t, was gezellig gisteren Robbie... Franske heeft ook weer een keer los mogen lopen van de baas :D
Goede vorderingen :cool: |
Was zeker gezellig gister :D Helaas vandaag niet meer kunnen projecten door mijn werk. Gelukkig gister nog goede vorderingen gemaakt dus aankomende week weer op volle toeren aan de gang!
|
Even een update van de werkzaamheden van afgelopen week
![]() En kwam helaas nog een slechte plek tegen.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vrijdag was ik ziek dus heb ik er niet aangewerkt en weet ook niet of mijn spuiter de linker kant in de epoxy en grondverf heeft gezet. Anders gebeurd dat aankomende week. Aankomende week ga ik aan de gang met mijn motor ruimte en kofferbak. Ik hou jullie op de hoogte! :thumbup: |
De turbo zit er nog steeds in!
|
Toch zie ik 't steeds minder zitten om dat ding voor W'see klaar te krijgen..
we moeten er met zoveel mogelijk man invliegen als hij weer in Oijen staat.. |
Ach, dan niet voor der See klaar.
Ik weet dat dat de intentie was, en dat het heel zuur aanvoelt als het niet lukt, maar het is nog vervelender als je dat ding dalijk klaar hebt, bakken geld en vreselijk veel tijd en aandacht d'r in hebt gestoken, en je met de laatste werkjes de boel afraffelt en het eindproduct niet is zoals je het graag wilde. Volgend jaar is er weer een See. |
Quote:
dat heb je mooi gezegt ja. beter neem je mooi de tijd voor alles, zodat je achteraf nergens spijt van zult hebben! heb zelf ook enkele keren voor zulke keuzes gestaan! erg mooie golf btw, ben benieuwd naar het eind resultaat! keep up the good work :thumbup: |
Dat is hier gelukkig ook de intentie .. d'r gaat zeker niks afgeraffeld worden.
Volgens mij heeft Robbie zichzelf er al op ingesteld dat hij het niet gaat redden. |
groot gelijk heeft hij ja!
volgend jaar weer een nieuwe kans! mooi de tijd nemen, en alles netjes naar je eigen zin afwerken. deadlines are for pussy's :D |
Ik ga idd niks afraffelen en mocht ik het nog halen is het alleen maar een pluspunt!
Weer even een update, body staat aan de buitenkant volledig in de epoxy en grondverf. Nu alleen nog de motor ruimte en binnenkant. Vanavond met de motorruimte bezig geweest..wat een klote karwei! :screwy: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Goed werk! :thumbup:
|
mooi man:thumbup:
|
Ziet er goed uit Robster!
|
heerlijk bezig robbie!
Wanneer gaat hij nu naar de spuiter robbie? Heb je al gewerkt met rx5 en rx10 op onderkant? De kever mist z'n witte maatje in oijen... |
Ampi, nu druk bezig met de motorruimte, daarna de binnenkant en dan wordt hij gespoten. Datum precies is nog niet bekend.
Heb ook nog geen tijd gehad om verder te werken aan de onderkant. Vanavond ga ik in iedergeval weer vol aan de gang met de motor ruimte net als gister avond. Zal t weekend wel ff een update doen. |
top hoor robbie! ziet er goed uit zo die motorruimte!
|
Ziet er weer super uit robbie!
|
Thnx voor de positieve reacties heren!!:D
Tijd voor een nieuwe update wat er afgelopen week zoal is gedaan. Weer een hoop uren en werk verder heb ik de motorruimte 2/3de klaar en mijn blok zit weer bijna compleet in elkaar. Hier wat foto's! Kwam nog een vervelend rot plekje tegen bij mijn schutbord.. ![]() Dus lasapparaat er weer bij en weer ff netjes gemaakt :D ![]() ![]() In de zinkspray, wordt nog in de epoxy en grondverf gezet! ![]() ![]() En vandaag aan mijn motorblok gewerkt, allemaal nieuwe pakkingen en keerringen etc.. Hier de kop er weer op.. ![]() Nieuwe oliepomp gemonteerd ![]() ![]() ![]() |
komt best goed:thumbup:
|
Goed bezig neger!
|
Goed bezig!!!
|
Mooi mooi!
Maar waarom heb je je blok niet gelijk even een fris kleurtje gegeven, nu het toch helemaal uit elkaar ligt? |
Ja dat was dus de bedoeling met dat spul wat ik op mijn onderblok heb gespoten maar hij heeft uit elkaar in een container gelegen die nogal vochtig is.
Dat ging niet echt samen, helft zit er niet meer op en andere helft is paars/zwart. Maar dat komt nog helemaal goed! Ga ik volgende week aan werken. Nog tips? blijft hitte bestendige lak zitten? |
Volgens mij moet hitte bestendige lak inbakken. Geen idee of het werkt als je het met een verf-afbrand-föhn warm maakt oid... Maar uiteindelijk blijft het wel zitten ja. Anders effe aan Tinus vragen wat hij op zijn blok gesmeerd heeft, dat ziet er ook super uit.
Zou in ieder geval vreselijk zonde zijn als je het niet deed vind ik. :) |
Ik zal wel is even raad gaan plegen bij mensen die er mee verstand van hebben, want ik wil het idd wel netjes opknappen.
Had met dat spul eigenlijk al netjes moeten zijn maarja helaas niet geworden door omstandigheden.. |
Zo goed bezig geweest weer word nu echt wel benieuwd naar het eindresultaat succes ermee :thumbup:
|
Daar issie weer, de wekelijkse update :)
Weer hard gewerkt uiteraard! Het volgende is bereikt: - Buitenkant volledig geschuurd en is spuitklaar - Motorruimte is nu compleet geschuurd en staat in de zinkspray - Binnenkant dak ontvet en grotedeels al geschuurd - Kofferruimte grotendeels geschuurd - Raamrand rechts achter binnenkant strak gemaakt Even wat foto's van het resultaat :D ![]() Eindresultaat motorruimte, wordt nog in epoxy en grondverf gespoten ![]() ![]() ![]() ![]() Dak voor het ontvetten en schuren :shake: ![]() Dak NA het ontvetten en schuren :wow: :thumbup: ![]() En tot slot mijn koffer ruimte hoe die nu ongeveer is ![]() |
Begint al lekker op te schieten Rob!!
Ben benieuwd naar het eindresultaat!! |
Mooie updates alweer, 't einde komt stukje bij beetje meer in zicht!
|
Gelukkig komt het einde steeds meer in zicht, want wil hem onderhand wel in Alpine Weiss zien :D
Is iets mooier dan die matgrijze grondverf.. Vanavond nog bezig geweest met mijn dak, de rand van mijn dakraam zat wat roest dus heel de auto van binnen en van buiten afgeplakt en heel de rand gestraald. Weer mooi blank en kan nu behandelt worden :D Woensdag ga ik maar eens mijn Happich ramen passen en verder met mijn dak en binnenkant. |
hele nette update weer gaat helemaal goed komen!
|
poeh poeh,toppie hoor:thumbup:
|
Vanaf woensdag tot en met vandaag weer flink aan mijn auto gewerkt.
Hier weer wat foto's van wat er allemaal is gedaan Dak in de RX-5 ![]() Dak in de RX-10 ![]() Achterklep nieuwe kitrand aangebracht en geschuurd. Is nu spuitklaar! ![]() Alle wielkuipen op rechts achter na heb ik behandeld met RX-5 en RX-10 ![]() ![]() ![]() ![]() En tot slot nog mijn dakraam rand die ik had gestraald in de Inox (zink) spray gezet ![]() |
Glim! :cool:
|
mooi werk!
|
All times are GMT +1. The time now is 09:33. |