![]() |
zo, weer een update
vandaag een afspraak gemaakt voor een chip incl voor- en na- rollen op de bank volgende week dinsdag is het zo ver, even een ritje naar lochem :D eens kijken wat de bolf origineel heeft en wat eruit te halen is |
en daar zijn we weer (met glimlach van oor tot oor :D )
mijn vermoeden bleek dus juist. het koppel was origineel al hoger dan normaal de oude waardes: 104,5pk 272,1Nm koppel (normaal zo rond de 240Nm) en de nieuwe waardes: 148,5pk 306,6Nm koppel o ja, de topsnelheid is teller 210km/h en tomtom 205km/h (origineel +/- 190km/h) zal de uitdraaien binnenkort nog wel even inscannen |
Quote:
gewoon 44 pk meer, zeer netjes Niels. Zullen wel vaker van die gele bonnetjes komen!! :D |
Quote:
haha, wie weet salih. even afkloppen, heb er tot nu toe maar 1 van 6km te hard :D |
bij deze een paar foto's van vandaag
eerst de auto even goed vastzetten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nog even de waardes op scherm
de oude: ![]() de nieuwe: ![]() |
was wel even leuk bij jd engineering
oja de bolf gaat als een speer |
Jaja..JD weet wel waar hij mee bezig is!
Verschil zie je goed met de uitdraai...mooi koppelkromme ook vergeleken met die van de originele software! |
Quote:
idd willem, was weer gezellig vandaag ;) :D |
Quote:
idd rene, ze weten daar zeker waar ze mee bezig zijn. verchil kun je idd goed zien, ondanks dat de koppel origineel al 30Nm meer was dan normaal |
Erg nette Bolf :thumbup:
|
Quote:
thnx man :) |
heb me afgelopen week een nieuwe tankdop aangeschaft
![]() ![]() |
Ontzettende vette tankdop letterlijk en figuurlijk :-)
Jammer dat hij uit het zicht is, maar wel een leuk detail. Goed bezig mk1diesel |
Thnx
is idd jammer, maarja niks aan te doen |
afgelopen week heb ik m'n nieuwe lichtschakelaar binnen gekregen en gisteren maar even gemonteerd
![]() ook ben ik afgelopen week weer verder gegaan met het schuren van m'n velgen. planning was as woensdag naar de spuiter, maar dat ga ik helaas niet redden. hoop ze iig een week later heen te kunnen brengen ![]() en morgen nog een grote update incl. foto's :D :D |
D'r wordt in ieder geval weer hard gewerkt. :thumbup:
|
tankdop is idd een erg stoer detail,klepje maar open zetten op een meet?;)
|
Mooie Bolf hoor! Heb je wel eens zien rijden volgens mij ;)
Heb een brutale vraag. Verkoop je de Heliossen niet? ;) |
Quote:
idd, heeft even stil gelegen ivm drukte en het slechte weer maar gaat helemaal goed komen |
Quote:
als ik dat doe ben ik bang dat ik hem direct kwijt ben :rolleyes: dus blijft maar mooi dicht :D |
Quote:
thnx, zou best kunnen, vooral in de regio groningen rij ik veel antwoord op je brutale vraag: NEE :D althans deze set niet. zodra de andere set compleet is gaat die in de verkoop en mits de koper die eerste keuze heeft afhaakt komen ze tzt wel op het forum te koop ;) |
vandaag eindelijk alle velgen strak gekregen
wat een pokke werk, 1 velg was slecht met een spuitbusje overgespoten. bovenste laag was hard en daaronder was het zacht de foto's ![]() ![]() ![]() en de velg waardoor het zolang moest duren ![]() totaal plaatje ![]() morgen vroeg breng ik ze naar de spuiter, hoop ze begin volgende week weer te krijgen en dan kan ik ze voor de laatste keer schuren (grondlak) en dan kunnen ze weer heen voor de kleur |
altijd al een super velg gevonden wat voor kleur worden ze?
|
Quote:
ongeveer de originele kleur en als het mee zit komt die er dinsdag op ;) |
ze zijn trouwens al in de grondlak
![]() ![]() inmiddels zijn 2 velgen strak en volgen de andere 2 morgen ![]() ![]() dus dinsdag gaan ze dus weer heen voor de kleur |
vandaag weer een pakketje in huis gekregen
dit zat er in :D ![]() ze moesten alleen nog wel wat aangepast worden. nu kan ik zonder de kappen te verwijderen de hardheid van m'n schroefset afstellen ;) ![]() ![]() en zo ziet het er dan uit als ze gemonteerd zijn ![]() ![]() |
ook heb ik afgelopen week van een kameraad een s3 afdekkap over genomen
ik moet alleen nog even op het bevestigingsmateriaal wachten en dan kan ik hem monteren ![]() en zo moet het dan straks worden ![]() morgen gaat de auto de garage in voor een nieuwe aandrijfas dan kunnen we hopelijk weer probleemloos rijden |
Netjes! :thumbup:
|
nog een foto van m'n nieuwe sub
![]() |
gister de sub even samen met een kameraad aangesloten.
klinkt super moet ik zeggen vandaag de bolf even weer gewassen en een paar foto's geschoten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en nog foto's van m'n wielen
![]() ![]() en de andere 3 ![]() en wat details ![]() ![]() |
mooi hoor! wanneer leg je ze eronder?
|
Quote:
zodra de banden binnen zijn (die ik van de week ga bestellen) ook krijg ik maandag m'n adapters terug. dus hopelijk binnen nu en 2 week dat ze eronder kunnen |
de velgen zijn mooi geworden niels
|
Niels echt een super dikke wagen, alleen nog even een paar luxe platen voor & achter ;)
|
Bekende plek, jouw oude wielen zijn daar ook al eens op de foto gekomen met ons Golfje eraan:D .(Ik werk daar)
Je velgen zijn mooi gespoten trouwens. Wil je ook vertellen wie dat voor je heeft gedaan ? Quote:
![]() |
Velgen zien er zo super uit, wat voor kleurcode is dit precies?
|
Cool, die Helios-hoepels komen dus van Borbet!
|
thnx voor de reacties allemaal
het zijn idd originele borbet wielen de kleurcode weet ik zo niet. maar komt oa van een ford af |
All times are GMT +1. The time now is 15:22. |