![]() |
idd jammer.. druk de nieuwe eigenaar even op het hart hem in het internationale rallye topic te registreren.. ;)
|
Quote:
![]() Hier heb je er een foto bij :D Staat al sinds '96 op dezelfde naam. |
Via deze weg wil ik iedereen laten weten dat ik met heel veel pijn in mijn hart, wegens ingrijpende veranderingen in mijn leven, mijn geliefde Rallye Golf heb verkocht.
Hij krijgt een nieuw baasje in Eindhoven en de auto zal ook nog gewoon regelmatig op meetings te zien zijn. Ik weet dat hij daar net zo goed behandeld zal worden als bij mij. Ik rij er zelf nog mee naar Leeuwarden 13 juni, Asten 20 juni en de laatste zal zijn Volksdub 3 en 4 juli aanstaande. Daarna zal ik hem moeten laten gaan. Voor degenen die het nog niet weten, het is nummer 15 in lijst. |
Quote:
Dan ben ik erg benieuwd naar je nieuwe project als je er deze voor laat schieten... Deze, samen met die van Ruud en Corné vind ik de dikste die ik zo ken uit NL. |
Quote:
ruudje vind het echt seriuus k*t voor je heb echt met je tedoen spreek je op dub05 wel weer anders kom je maar is op de koffie veel sterkte komende tijd |
Dit zijn inderdaad geen grappen...
Sterkte pik! |
Ik hoorde het inderdaad gisteren van je
Sterkte de komende tijd............. We zien ons! |
:eek: jammer te horen ruud,sterkte
|
erg jammer ruud succes en sterkte er mee.
|
Dank jullie wel voor deze hartverwamende reacties allemaal. Dat doet goed.
|
Waarom heb je hem weg moeten doen dan, was er geen andere oplossing ervoor?
Heb het zelf ook al eens meegemaakt hoor, dus weet dat er soms geen oplossingen voor zijn. |
:confused: De Rallye weg :confused:
Man wat zonde! Sterkte met alles.... |
Het is en blijft maar een auto he...en als de prijs goed was...geen drama toch?
|
Quote:
Voor jou misschien wel, voor mij zeer zeker niet... |
Quote:
Idd Ruud! :thumbup: Sommige auto's zijn onvervangbaar en ''onbetaalbaar'' :mad: En zoals ik van de week al tegen je zei,erg jammer en zonde dat jij deze beslissing ''helaas'' moest nemen! Dit was/is een HELE MOOIE orginele onverprutste Golf Rallye,zoniet DE mooiste!!! :thumbup: Maar hij is weer in ''liefhebbershanden''en dat is (lijkt mij) wel een hele geruststelling ;) Nogmaals sterkte Ruud,en ik spreek je binnenkort! :thumbup: |
Als een auto iemand 'gelukkig' maakt...en 'ongelukkig' als die weg moet...Gelukkig meet ik mn geluk niet af aan de spullen die ik heb...
Sterkte dan verder met je verlies... |
Ruud, wat er ook aan de hand is, ik wens je veel sterkte!
|
Sterkte Ruud, echt zwaar f*ckd.
|
Binnenkort ook even mijn rallye voorstellen, staat hier nog niet tussen.
Zal volgende week even een foto maken en kenteken erbij posten. ;) |
Gefeliciteerd met de aankoop. ;)
Welke is het geworden? |
Ja welke is het geworden. ;)
|
Een verkrachte grijs metallic, met rode interieur delen.
Foto volgt nog even na wat werkzaamheden. |
Quote:
Weet ik al genoeg? :D |
klopt, komt bij jou uit de buurt zie ik.
|
Die heeft heel lang op MP gestaan is hier ook wel eens gepost in het MP verkooptopic.
Jammer van het rood maar leek er opzich net uit te zien.:) Succes ermee! |
Quote:
Ja dat kon niet missen? En kameraad van mij, ken ik al 15jaar. Ik ken de Rallye al vanaf 1998, toen nog samen met oude eigenaar naar Baarlo geweest. Toen was hij nog mooi rood? :thumbup: Hoop dat de Rallye snel te bewonderen is, zoals bedoeld is voor zo'n unieke auto? :thumbup: Succes man en ben erg benieuwd? Gr. Biezel |
Quote:
Ziet er op het eerste oog ook wel goed uit hoor, hij is ( helaas ) overgespoten in een niet originele kleur. Maar het misstaat hem eigenlijk niet. Er begint weer wat roest rondom het raam te komen, en een paar kleine plekjes op de dorpel. Het interieur is verkracht met een rode spuitbus , en de buitenkant met heldere knipperlichten, en helder rood/witte achterlichten. De motorruimte heeft ook kennis gemaakt met de spuitbus.... :screwy: Dit zijn allemaal dingen die te veranderen zijn zonder grote ingrepen. Het ergste vind ik de eenarmige wisser, waar ze het blinde gat door meteen dicht gelast hebben. Dus dat is niet zo 1,2,3 te verhelpen. Hij heeft daar naast natuurlijk ook heel veel pluspunten anders had ik hem natuurlijk niet genomen. :thumbup: Maar goed, zal zo snel mogelijk de grootste dingen veranderen en eens wat foto`s maken. |
ja doe dat ben toch wel benieuwd naar deze rally en naar de veranderingen die je er aan brengt. verder zker een mooie auto een rally.
succes gr rick |
|
|
best mooi,zilver...
succes met je nieuwe aanwinst:thumbup: |
ziet er netjes uit hoor :thumbup:.
|
mooie auto
van harte met je nieuwe aanwinst |
Ik wil jullie mededelen dat vanaf vandaag mijn rallye een nieuwe eigenaar heeft. Hij gaat weer terug naar de Heimat, regio Trier om precies te zijn.
Het was een vreemd gevoel om hem op een aanhanger de straat uit zien rijden. Ik weet wel dat hij bij iemand terecht is gekomen die er een goede kijk op heeft ( heeft namelijk ook Limited nr. 28 ). De laatste keer de oudste aan het stuur: De laatste keer wassen, samen met de oudste: Op de aanhanger gereden: DAMN wat blinkt hij toch weer: Daar gaat ze ( clouseau..): :( ,maar nu staat tenminste wel een überdikke seat cordoba stationwagen met 275.000km op de oprit....:shake: Het waren mooie 10,5 jaren... Dus nr.1 in de lijst mag worden geschrapt en verplaatst naar het duitse deel! |
Dat zal wel ff zeer gedaan hebben Rene! Ik zal hem binnenkort aanpassen. Wel lekker trouwens, nu moet ik de hele lijst door om de nummering aan te passen ;)
|
Quote:
:D :D :D :D :D :lmao: |
Die op Marktplaats, kennen we die al? Ik kan het kenteken niet goed lezen, ik kom op ??-LR-61 ???
Wat een afscheid Rene! :( |
Quote:
Nee, kennen "we" nog niet . . . Kenteken van de auto is HP-LR-61 ;) |
Quote:
Agh, dan kan je mijn ex en mijn huidige rallye bij elkaar zetten. :thumbup: |
Quote:
Vreemd he, het "gevoel" dat een auto je kan geven ;) Je mag in ieder geval tevreden zijn dat hij bij een liefhebber terecht is gekomen en niet bij een of andere gast die hem bewerkt met een rode spuitbus :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:58. |