![]() |
Quote:
Wat voor velgen zitten hier onder ? Ziet er goed uit :rock: |
Quote:
dat zijn bbs E30 velgen, een zeer geslaagde combinatie hoor |
Quote:
Of de HTN uitvoering ;) :thumbup: |
Quote:
Zijn idd de 'echte' BBS E30 zoals boivin zei ;) |
|
hoop dat die van mij hier ook bij mag staan :D
![]() |
vooruit dan maar :tongue: :thumbup:
|
Dan mag die van mij er hoop ik ook bij!?
![]() ![]() |
keurig:)
|
mooi hoor Bas, zeker op de 1e foto!
|
Quote:
Inderdaad! |
Quote:
Ja hoor kijk maar een bij stel je voor , en dan A.D GOLF1 1976 |
Quote:
wanneer live te zien? :thumbup: |
![]() De mijne nogmaals in een nieuw jasje!!!!!! |
![]() ![]() ![]() ![]() mijn slopert ook maar even er tussen dan in middels weer met achterruit |
Ik weet niet of de mijne onder dit topic valt.... :screwy:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
hele mooie einzer! :cool: vraagje, zijn dat 16" bbsjes?! als het 16" is, wat is dan de J-waarde van de velg en wat is het type band wat er op ligt?!? ben zelf met een 16" 7j setje bezig maar kan niet echt uit de banden maten komen wat nou mooi staat op deze maat velg. ze komen onder een mk1 met schroefset, welke maat kan ik het beste pakken zonder dat de boel aanloopt!? zit zelf te twijfelen tussen 165/40/16, 165/45/16 of 195/40/16 en weer ontopic :) mijn mk1tje: ![]() en de cabby van frank: ![]() |
Quote:
die mag er echt wel in RJ |
Quote:
Ik rij gewoon op 15 inch maar een maatje van me rijdt op 16 inch met 165/45/16 zonder dat het aanloopt |
Quote:
kijk dat wilde ik weten :thumbup: rijd hij wel met schroefset!? en heb je een foto van die wagen!? nog een paar van mijn kant: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() photoshop van de nieuwe wieltjes ![]() |
Winnaar Retro Mania '07 en '08 hier nog in zijn oude trim, binnenkort weer met update :D |
Naar mijn mening de mooiste Cabbie tot nu toe... :wow:
![]() ![]() |
Upje:p
|
Geen DIKKE mk1 maar wel heel veel fun! :D
Dit was mijn winterautootje in 2002/2003 Golf 1.1 Bj.1981 De finish-vlag(ook op het dak) en 76-logo zijn zelf gespoten. ![]() ![]() |
M'n GTI na zijn 1e restauratie in 2002 nog voordat ik hem helemaal in origineel staat heb gemaakt.
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
jeps.... zet die hier maar neer !! ....... alvast bedankt !!
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Smullen weer :rock: !
|
Quote:
Iemand nog meer plaatjes gespot van deze. |
mag mijn golf er ook bij ?
![]() gr. Martijn |
|
hele kleine greep uit mijn history :D
mn oude cabrio ![]() ![]() mn oude mk1 gti -16 V ![]() ![]() mn oude mk1 gti - 16 V ![]() mn oude mk1 gti -1.8 - 8V duitser ![]() mn oude mk1 gti - 1.8 - 8v rood en blauwe 1.1 ![]() mn oude mk1 gti - 1.8 - 8V (nog spijt van dat ik hem verkocht heb) :screwy: ![]() dit is mijn baby mk1 gti -1.6-8V ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
onze type 1 gti , dezelfde als hierboven afgebeeld
![]() ha ha hier is de golf gti waar je spijt van hebt . hij loopt nog steeds rond in de buurt |
onze cabrio
![]() maar dan inmiddels voorzien van een schroefset en 15 inch bbs met 165/50/15 deze word gebruikt als zomerauto en de gti als winterauto |
Mooie cabby.
Iemand ook nog een paar foto's van shaved mkI's. Liefst cabrio. Ben op zoek naar wat ideetje voor mijn cabby. |
![]() |
nice lennart
|
Quote:
Hoe red je het :confused: ?! |
Heeft er toevallig iemand foto's van de (miami?) blauwe golf 1 met oettinger blok? Ik heb deze volgens mij vorig jaar en het jaar daarvoor op w'see gezien, maar zie hem hier nog niet tussen staan volgens mij.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:51. |