![]() |
ik vind die velgen wel goed staan zo. Klein beetje verbreden en dan wat platter op z'n bek en gewoon gaan ermee....
Helemaal super zo |
Ziet er echt een stúk beter uit met die velgjes!!
Edit : Hier een voorbeeldje dat die bumper wel degelijk gaaf kunnen staan :rock: http://www.euronationmotorsport.com/misc/bucket2.jpg http://www.euronationmotorsport.com/misc/bucket1.jpg |
en hij kan nog wel een stukje zakken, heb nu nog zeker 7cm over :D
![]() |
nog een foto'tje van het interieur :)
![]() |
Yoow, met dat schroefsetje ziet hij er beter uit man.
ik spreek je nog wel moet van de mijn gti nog een foto maken ;) |
ik zit nu alleen te twijfelen of ik al die stickers er niet af ga halen :)
ik vind het opzich wel grappig, maar aan de andere kant weer zo sjonnie achtig, kijk mij in mn rally-achtige-look golf 1 met mn 1100 motor :D |
filmpje van het plaatsen van mn wielkuip-randen:
(het wou maar niet lekker drogen) :D link: http://media.putfile.com/Golf-1-1MX |
Leuk, een geblazen Golf 1 1.1 :D
|
wow dat interieur is netjes joh!!! passen die stoelen gewoon? en de achterbank?
|
Quote:
De achterbank is de originele Golf 1 achterbank waar ie heel netjes de stof van de 2 overheen getrokken heeft. :D Staat al ergens terug in dit topic mooi uitgelegd. |
Quote:
rene had dit toch ook? :) |
Mooie wielkuipranden:D:D
Veel geduld hebben met dit weer En anders een popnagel er in |
en hier het resultaat met de wielkuipranden: :)
![]() ![]() |
Ziet er wel symmetrisch uit nu :tongue:
Zit er zelf aan te denken om die randen eraf te halen, staat wat 'ouder' :) |
Nou nou, echt super mooi resultaat hoor.
Ziet erg knap uit allemaal. Even een vraagje, hoe zit dit nu met de blauwe platen. Ben laatst bij een 78er geweest zonder de blauwe platen? Terwijl dit een originele NL was. Nu zie ik die van jouw uit 80, en wel blauwe platen. Wie o wie, legt het mij eens uit? |
blauwe platen erop zetten voor de look?
sommige mensen hebben ook blauwe platen op een golf 2 .. kan je gewoon laten maken, je mag ze officieel dan niet op de auto hebben :) mooie wagen :) |
Ziet er stukken beter uit Arjen. Netjes zo!
Voor blauwe platen geldt: je mag ze alleen voeren op auto's waarop ze origineel ook zaten, of waarvoor een aantekening in de papieren zit. Je kunt ze echter wel bij veel zaken laten maken en ze dan "illegaal" op je auto schroeven. |
Quote:
je mag blauwe platen voeren als je auto van VOOR 1 januari 1978 is. dus dit telt alleen voor auto's t/m 1977 ;) snapst? |
K snapt ;)
Dus de platen in dit topic zijn "illegaal", mag ik dat op basis van deze gegevens zo stellen? :D |
Ja, die Arjen is een kwajongen, leeft op het randje van de wet! :cool:
|
mn zus achter het stuur :) (en een van de eerste keren dat ik op de bijrijdersstoel zat, voelt wel vreemd)
![]() |
Haha, vind ik toch nog iets mooi in/aan je golf :thumbup:
|
heb de ultieme golf 1 sleutelhanger gevonden :D
![]() |
denk toch dat ik hem morgen nog een centimetertje omlaag schroef :rolleyes:
![]() |
beter zo met die wielranden, mooie zus :thumbup:
|
De bumpers zijn ingekort! :D
maar.... ze zitten er niet onder :rolleyes: vond het zonder bumpers erop ook erg kick staan en dacht: waarom niet :cool: Dus kentekenplaat erop, andere knipperlichten erop geknutseld en tada... |
Ik zeg : zo laten :D
|
een stuk mooier zo zonder die puisten erop, nou nog een stuk naar beneden schroeven :D
|
Normale euro bumpers erop
staal of kunststof, en je bent er klaar mee ;) |
heb hem vandaag nog 1 cm verder naar beneden geschroeft :D
maar het blijft winter he en het komt ook door de zwarte wielkuip-lijsten icm met de zwarte banden, zoveel speling heb ik nu echt niet meer. en er komen echt wel weer bumpers op :rolleyes: maar ik ben veels te wispelturig, wil steeds iets anders :D |
Quote:
Mijn id :D |
die USA bumpers staan hem ingekort zeker niet verkeerd... maar dit is ook een goede optie :D
|
Geen porum, gewone bumperts er weer op, veel beter...!!!
|
hij is gewoon nog "under construction" en daar hoort deze fase ook bij :D
|
vanmorgen wasbeurtje gegeven en ff snel wat plaatjes geschoten:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Cool! :cool: Zo zonder die bumpers, het is zo alleen nog minder als je ermee in een aanrijding word betrokken, lijkt me.
|
Gaaf zo :thumbup:
|
ander zicht zo, vooraan wel cool,achteraan lijkt me het zonder bumper wel minder dachtik zo :redface:
|
Sorry, mijn stijl is het niet.. zonder de bumpers
|
hij heeft het maar koud vandaag :(
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 22:22. |