![]() |
Hij is super geworden zo!
|
Ziet er netjes uit hoor Lieuwe !!!
Foto's van de rest ??? Groeten, LRR |
Bedankt voor de reacties :cool:
Heb even wat foto`s van de auto met nieuwe velgen eronder. Let niet teveel op het bandenvet, instelling schroefset, missenden onderdelen etc .. gaat even om het idee. Ik ben iig wel blij met de looks van de nieuwe velgen :) ![]() ![]() ![]() |
heel mooi lieuwe.
Rood met wit is altijd mooi. |
Sluit ik me bij aan.
Mooi! |
Gaat de goeie kant op lieuwe velgen lijken er netjes onder lekker racestyle :D
|
Staat idd wel leuk die witte velgen!
|
Netjes ! Echt de race look,die de auto moet hebben !!
Komt zeker goed met deze Golf :thumbup: |
Thanks.
Als de Golf1 weer rijdt moeten we maar eens een Compomotive fotosessie houden :D |
Doen we ! :thumbup:
|
nice Lieuwe, ziet er goed uit... kan vanavond mooi even kijken hoe het int echt staat.
|
mooie auto zo lieuwe. wist niet dat je al zo ver was.
dus dit jaar nog rijden of niet. |
Ziet er heel goed uit, velgen staan hem ook goed.
Succes verder !! |
Thanks voor de reacties :cool:
In real life ziet het er nog 10x keer mooier uit, wat Jeroen/mahler wel kan bevestigen :) Quote:
Ding moet wel klaar voor de MK1 meet :rock: |
Gisteren trouwens nog een verstelbare rechterbuitenspiegel, prima dashboard en ori Golf1 GTI pookknop gekocht :thumbup: Vooral die verstelbare spiegel ben ik wel blij mee, want ik had bij het maken van de deurpanelen al een gat ervoor gemaakt. Stoorde me er altijd flink aan dat er een gat in het deurpaneel zat .. die is nu dus opgevuld :rolleyes:
|
Mooie combi dat rood en die witte velgen:thumbup:
|
je gti wordt met de dag dikker!
|
Toppertje!!!!!!!!!!
|
Mooi hoor! Rood met wit blijft mooi :D
|
Thanks voor de reacties :)
Installeren van de tank vandaag ook afgemaakt. ![]() |
Ziet er goed uit lieuwe !!
|
Mooi :)
Die tank is ook dik in orde zeg :thumbup: |
Ik ben deze week begonnen aan een eindsprint om de MK1 meeting in Assen te halen. Gisteren een flinke sleutelsessie gehad van wel een uurtje of 10. Uitlaat lag er half af, want die lekte nogal bij de kop langs (pakking kapot). Motor liep daardoor ook als een traktor. En de bekabeling was nog verre van af. Gelukkig is dit allemaal opgelost gisteren :)
Uitlaat zit er weer goed en lekvrij onder, dashboard is gemonteerd, alle bekabeling is aangesloten, VDO klokken allemaal ingebouwd en bekabeling ervoor gemaakt en aangesloten en nog iets van 1000 kleine dingen. Motor weer helemaal aangesloten en die loopt nu ook als een trein (of iets wat erop lijkt). Vandaag laatste dingen afmaken en dan morgen apk + uitlijnen :cool: En dan is er ook nog een zekere buizenconstructie die bij een bedrijf in Dokkum ligt voor een mooie coating .. rara wat zou dat nou zijn :rolleyes: Misschien zit die er voor zondag ook nog wel in. |
Foto van het dashboard + de complete VDO collectie :tongue:
![]() `s avonds is het nog veel vetter met al die verlichting. Onderste plaatje met de 2 klokken heb ik gisteren ook nog gemaakt. 2 stripjes aan het dasboard gelast en daar zit ie op vast met 2 verzonken imbusboutjes :) Die 16v tellers inbouwen was ook nog een behoorlijke hel, want dat past dus echt voor geen meter. Heb flink wat moeten aanpassen en verbouwen, maar het zit nu wel vrij goed (misschien nog wat fine tuning hier en daar). |
Ziet er heel netjes uit Lieuwe :thumbup:
Wel meer op de weg als op de meters kijken ;) |
echt heel leuk al die metertjes.
zou het lukken voor zondag dan?! ik hoop er ook even heen te kunnen moet nog op de kids passen maar hoop er een sok aan te breien hahah. we zien weer hulde |
Top Lieuwe, zoals gewoonlijk.
|
Ziet er erg netjes uit!
Is weer is wat anders dan een radio;) Succes nog |
Goed bezig, wat voor kleur wordt u buizen-constructie?... matzwart? :cool:
Vind echt super hoe je deze mk1 aanpakt...supermooi project ! Veel succes er verder nog mee en hoop hem snel eens irl te kunnen bekijken ! |
erg gaaf Lieuwe, dat dash is erg mooi zo ..
ziet er nog origineel uit ondanks alle meters! goed bezig! |
Thanks voor de reacties.
Vanmiddag rolkooi opgehaald en ziet er echt super netjes uit :cool: En nu het slechte nieuws. Ik ben niet aanwezig met de Golf1 @ MK1 meeting of het zal zonder APK moeten :rolleyes: Krijg de remmen nog steeds niet goed aan het werk na 10 keer ontluchten. Misschien is het ook wel de nieuwigheid, omdat alles zo`n beetje nieuw is. Of er zit ergens iets van rotzooi in de leidingen. Remmen werken wel, maar pas na een 2/3 keer pompen. Verder heeft de benzinepomp zonet ook besloten om er mee te kappen bij de APK :( Ding geeft alleen nog maar een tik dus die zit vast. Hoop dat ie nog te repareren is, wel vreemd voor een nieuwe pomp. Imitatie zooi uit Duitsland ? |
Hoe ontlucht jij die remmen Lieuwe?
|
Met een ventiel op het rempotje en bandenpomp en nog met de oldskool manier dus pompen en dan ventiel open en dicht of ventiel open en dan 1 keer indrukken. En zonet bij de APK ook nog met een ander ding gedaan. Dus het zal daar vast niet aan liggen :) En mijn achterste remmen zijn nu iig ingeremd, want de handrem bleef half hangen bij het slepen :rolleyes:
|
Hmm dan zou ik het ook niet weten. Jammer dat je er niet bij bent dan :(
Dat andere schip rijdt ook nog niet? |
Nope, ik wacht nog op adapterplaat voor de oliekoeler. Daarna moet ie ook nog voor de keuring, geen verzekering etc. Zal wel aanwezig zijn op de meeting, maar helaas niet met een boeiende auto :) Ik vermaak me op de meeting ook wel zonder de Golf1.
Je zal toch altijd zien dat er van alles mis gaat als je de auto snel klaar moet hebben voor de meeting. Helemaal als het ding bijna van de grond af aan opgebouwd is :) |
Heel gaaf project is dit!! Hoe heb jij dat achter opgelost dat je geen problemen hebt met aanlopen?
GertJan |
ERg veel metertjes :rolleyes:
Wat voor remmen heb je achter?? Zit de ontluchtingsnippel aan boven of onderzijde van de klauw. |
Zijn 38mm Girling klauwen van de laatste 16v`s en de G60 dingen geloof ik ? Ontluchtingsnippel zit bovenop/zijkant van de remklauw. Probleem is nog steeds niet verholpen. Wel contact gehad met oom/automonteur van me en die heeft wel een goed apparaatje ervoor om het te ontluchten. Dus dat nog maar een keer proberen en anders zet ik het originele spul er wel weer op :tongue:
Gisteren nieuwe benzinepomp erop gezet en de motor loopt weer als een trein :D Vandaag even de ramen schoon gemaakt met flinke hoeveelheden thinner (zaten onder de spuitnevel) en de auto ook even wat schoon gemaakt. Binnenkort nog maar eens goed polijsten, want de auto heeft ook de nodige spuitnevel op de lak :) ![]() ![]() Dus ik hoop morgen goed ontluchten en dan snel apk erop. Dan ga ik ook vrij snel de rolkooi erin bouwen + kuipstoelen. Heb nog genoeg tijd tot 1 oktober, want dan begin ik met mijn nieuwe baan. Tot dan nog flink wat tijd om te klussen met de Audi en Golf1. p.s. na de apk gaat dat lelijke ruitensproeiertankje ook asap weg :D |
Quote:
Ik vond die plek wel goed gevonden eigenlijk ;) ;) Het blijft een mooie kar Lieuwe !!!! Groeten, LRR |
Remklauwen even van de flens afhalen, ondersteboven houden en dan ontluchten, en dan moet het lukken ;) Wij hadden hetzelfde probleem bij de achteras van de Polo GT toen, zaten ook 16v klauwen op ...
grtz |
All times are GMT +1. The time now is 05:54. |