![]() |
Gave bewerking herm! Helemaal super! Moet er zelf nog aan beginnen.. Was afgelopen weekend met m'n vriendin in limburg, zijn ook bij margraten geweest.. Erg bijzondere sfeer :) zal eens kijken of ik nog wat meer foto's heb :) ga m zelf nog bewerken, en t resultaat komt nog :)
Gaaf sven! Brussel is n prachtige stad! Ga vooral 's avonds naar de grote markt :) erg mooi verlicht daar :) veel plezier! |
Quote:
Statief, camera en accu's zijn al ingepakt :D Heb er echt heel veel zin. Ga van vrijdag t/m dinsdag. Dus tijd genoeg om een hoop foto's te nemen :thumbup: |
Quote:
Afgelopen jaar ook geweest, inderdaad indrukwekkend. Maar dat zijn de begraafplaatsen in Normandiƫ ook. Mooie bewerkingen ook !! Keep it up mannen. |
Quote:
Zeker waar! die in normandiƫ zijn ook erg indrukwekkend.. ben ik afgelopen jaar geweest in de zomer.. had toen helaas alleen nog geen fatsoenlijke camera :( |
|
Ook erg mooi! Zou zelf de blaadjes in het gras nog weghalen om geen afleiding te hebben van het onderwerp.
Wel een hele mooie bewerking :thumbup: |
Hierbij mijn versie :thumbup:
![]() |
![]() |
Kijk aan Jalke!
Je brengt wat teweeg met je inzending :thumbup: Mooie edits heren! |
Quote:
Hoe noem je zo'n afbeelding als op bovenstaande foto ? Ik bedoel dan alles zwart/wit op 1 detail/voorwerp na. |
Quote:
Selective Color. |
Thanx Rick.
Wil eigenlijk wel een schilderij in de kamer met zo'n afbeelding met een Kever of Bus erop of zo. Ik ga op zoek... |
Quote:
Hoi Fred, Je zou ook eens bij een van de mede-fotoknippers op de flickr-pagina kunnen kijken of je er een mooi shot tussen ziet staan die zich voor een dergelijke bewerking leent. Je mag me ook mailen als je een specifieke foto zoekt, kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. herm.schreurs@gmail.com |
Inderdaad beste gewoon een toffe foto uitzoeken en iemand dat even laten shoppen. Dan laten printen op canvas ofzo.
|
![]() Heb ik ook, foto een keer tijdens Worthersee gemaakt van Marnix' kever. |
Gave foto tjeerd! Heel tof!
Hoe kan je dat t beste/makkelijkste bereiken in lightroom? Heb de optie op mn camera zitten, maar dan slaat ie m meteen op als jpg.. Kan er in lightroom niet echt bij komen.. Iemand n uitleg? |
Quote:
Ik doe het meestal met het "aanpassingspenseel" (K) in lightroom. Vervolgens de verzadiging op 0 en dan alles wat je in zwart wit wilt inkleuren en alles in kleur gewoon origineel laten. Je kunt de grote van het penseel aanpassen en ook kun je hier wissen aanvinken zodat je, mocht je teveel kleur hebben weg gehaald, het weer ongedaan maken. Om alles wat je zwart wit gemaakt hebt beter in beeld te krijgen kun je onderaan "Geselecteerde maskeroverlay tonen" aanzetten. Zie je alles wat je hebt geselecteerd in het rood. Hoop dat je het allemaal snapt, zo niet gewoon vragen:thumbup: |
Quote:
Jazeker, helemaal top :thumbup: Zo heb k t al eens gedaan, maar ik dacht misschien is er een makkelijkere manier :) |
Dit heb ik ooit met photoshop gedaan :)
|
@Herm: Ik zal me er even in verdiepen, thanx voor het aanbod !
@Misha: Ja, die gedachte had ik ook al. |
is er nog iemand met een mooie RAW foto?
gezien de MWM2014 net afgelopen weekend geweest is neem ik aan dat er vast wel wat zijn :) |
Quote:
Zal er eens even werk vanmaken :D |
Iemand nog een RAW foto waar we mee aan de slag kunnen ? :D
|
Raw
bij deze een van mijn vakantie naar Hongarije..
Grappig detail, net voor t midden van deze brug zit de grens tussen Hongarije en Slowakije :) Klik! Succes, Ben erg benieuwd.. :D |
Raw
Bij deze mijn eigen bewerking.. Groot formaat? Klik op de foto :thumbup:
![]() Border Bridge by JalkeBrouwer, on Flickr |
Ik zal der is mee gaan stoeien.
Wel gaaf hoe je de brug weer wat meer kleur hebt gegeven. Verder ook mooie foto :thumbup: |
![]() Bewerking JalkeBrouwer by Renshoff 722, on Flickr Zo hierbij de mijne :thumbup: Laat maar horen wat jullie er van vinden :) |
|
hhmm kan de raw niet openen :confused:
|
Pb je mail adres maar, stuur ik de NEF naar je door.. Of is DNG beter? :)
|
mijn email adres is: basetheone@hotmail.com :thumbup:
(geen idee welke beter is) :redface: |
Bericht verzonden :) benieuwd wat je ervan maakt =D
|
![]() Mijn edit. |
Mooi gedaan Rick :thumbup:
|
Thanks man. :)
Nog even wat geprobeerd met LR en PS: ![]() ![]() ![]() Weet alleen nog niet zo of ik voor die nep zon moet gaan of niet. :confused: |
Vind ze best gaaf geworden, ziet er in ieder geval niet nep uit :thumbup:
|
Gaaf die foto's! K vind de laatste het gaafste! Maar die anderen zijn ook erg goed gelukt! :thumbup:
|
Gave foto's mannen!
Ga er in het weekeind mee aan de slag op de camping :D Nog interesse in een RAW uit Venlo? |
Graag Herm! :D
Goed benauwd buiten, maar toch een blokje om gedaan: ![]() ![]() |
Mooie foto's Rick! :)
Vandaag bij de Vw Sportmania Meeting aan de Maas in Mook geweest.. :) erg warm, voor mijn doen ook bar weinig foto's gemaakt.. (slechts 34 :eek: :wow: ) nu 2 bewerkt, rest komt (misschien) nog :) ![]() Audi A1 by JalkeBrouwer, on Flickr ![]() Golf Mk VII by JalkeBrouwer, on Flickr |
All times are GMT +1. The time now is 04:10. |