![]() |
Quote:
even een paar onderdelne mee naar de camping de kids in de zandbak ;) dan kan pa mooi even wat onderdeeltjes poetsen :D |
Quote:
Golf mee op de auto ambu en daar mooi schuren :D |
Quote:
:thumbup: |
heb je op de camping nog wat vorderingen gemaakt of rustig schema''s doorgenomen :D
|
Mogahh komt de spuiterd een kijkje doen :wee:
|
:rock:
|
En heb je het hele "dikke MKII" topic alweer door gespit om de mooiste kleur uit te zoeken???
|
kist um wol rolje douwe ..
hahahahah |
Ja dat zij ik ook al is 1400 pleurie goedkoper, ik wist het wel :thumbup:
|
Quote:
Zal het zo eens even doorspitten :thumbup: |
Quote:
Liever 1400 meer kwijt en een auto die mij helemaal naar de zin is dan 1400 besparen en mij jaren ergeren aan een auto die het net niet is. De hele auto is zometeen in topstaat dus wordt de lak dat ook :thumbup: |
haha ja dat is wel zoja.
maar welke kleur word het??? |
Eerst de F1 qualli ff kijken en dan op zoek naar DE kleur :d
|
hahahaha
hast geliek douwe . ot ollus netjes is mat de rest ek .. :thumbup: noardbergum is wer een golf 1 tdi rijker ,als je een rooie ziet vliegen hahaha vrgr gooi |
De golf gaat komende week naar de spuiter :rock:
Nu nog een kleur uitzoeken en dat valt niet mee. De keuze moeilijkheden :d : Brightblue-metallic LP5V ![]() ![]() Zwart LO41 ![]() LC4V paars ![]() Kleurcode ???? ![]() De velgen die er onder komen: Borbet C 16" ![]() ![]() ![]() |
lp5v:rock:
|
Quote:
x2... zwart is ook maar zwart. |
en mooi blauw is niet lelijk :d
|
Quote:
Red mica LE3P parelmoer Dat is ook mijn eerste keus maar dit is een erg lastig te spuiten kleur volgens de spuiter en bovendien zou deze lak nogal wat kosten de liter. |
doe die blauwe nou maar gewoon;)
|
All times are GMT +1. The time now is 21:50. |