Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   mijn project caddy1 '85 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=93045)

Dokter D 30-06-2012 22:24

Dat zijn de leuke cadeau's Evert!

Het dat gedoe moet haast wel een massaprobleem zijn, dat eerst maar eens controleren.

ewcaddymk1 11-07-2012 08:09

gisteravond nog maar eens met de klok vermoeid na lang zoeken toch gevonden een breuk in de massa ;) tanx guys

dus een los draadje van het massapunt achter het dash naarde klok gemaakt en alles schijnt nu goed te werken ,vandaag even een proefrit maken en eens kijken wat de temperatuur nu doet :thumbup:

ewcaddymk1 11-07-2012 20:12

vandaag dus even een proefrit gemaakt geen geknipper meer op het dashboard ,lampje van het grootlicht doet het weer en de temperatuur staat nu weer mooi net over de midden :thumbup:

kan ik nu weer lekker ontspannen toeren zonder in de stress te zitten dat alles nog wel klopt onder de kap ;)

Dokter D 11-07-2012 20:36

Mooi werk Evert!
Zo zie je maar, massa problemen geven rare storingen :screwy:

ewcaddymk1 11-07-2012 20:54

Quote:
Originally Posted by Dokter D
Mooi werk Evert!
Zo zie je maar, massa problemen geven rare storingen :screwy:

echt wel , bedankt nog voor de tip ik was bijna op zoek gegaan naar een andere (lees wel tijdelijke) klok , kan ik dat geld beter aan aandrijfassen besteden :D

kunnen we weer wat vertrouwen opbouwen in onze relatie ;)

louwe caddy 11-07-2012 21:03

mooi dat t gelukt is

massa probleem kan inderdaad wel eens vaker voor kermis verlichting zorgen :D

ghertel 11-07-2012 22:30

Mooie Caddy! Simpel maar toch opvallend. Netjes.

Erik Baas 11-07-2012 22:33

Quote:
Originally Posted by louwe caddy
massa probleem kan inderdaad wel eens vaker voor kermisverlichting zorgen :D

Ook bij de achterlichten (of die van een aanhanger): er brandt en knippert soms van alles, behalve die ene lamp die dat zou moeten doen... ;-)

ewcaddymk1 11-07-2012 22:39

Quote:
Originally Posted by ghertel
Mooie Caddy! Simpel maar toch opvallend. Netjes.

tanx :thumbup: was ook de bedoeling z'n beetje ;)

ewcaddymk1 11-07-2012 22:41

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Ook bij de achterlichten (of die van een aanhanger): er brandt en knippert soms van alles, behalve die ene lamp die dat zou moeten doen... ;-)

was best wel irritant ja,maar ben blij dat dit probleem verholpen is :thumbup:

ewcaddymk1 14-07-2012 18:53

vandaag even wat leuks bij Douwe (dokter D) opgehaald heeftdie ook weer wat ruimte om te sleutelen :D

foto's volgen ;)

ewcaddymk1 14-07-2012 20:27

daar is die al :D

Dokter D 14-07-2012 20:30

Heeeyyyy die komt me bekend voor :confused: :confused: :confused:

Wouter42 14-07-2012 20:34

Nice! :thumbup:

Johan1982MK1 14-07-2012 20:35

Fryslan boppe met de motorombouwers :)

ewcaddymk1 14-07-2012 20:45

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Fryslan boppe met de motorombouwers :)

nu nog een paar mooie baksteunen scoren :D

ewcaddymk1 14-07-2012 20:45

Quote:
Originally Posted by Dokter D
Heeeyyyy die komt me bekend voor :confused: :confused: :confused:

zwaar he :D

ewcaddymk1 15-07-2012 21:10

Quote:
Originally Posted by gooigolf
dus binnekort caddy 1 met 1z hahaha ,, :thumbup:

kijk in de winter wel eens tenzij de td ploft dan moet ik wel eerst alles bijmekaar sprokkelen ,distri.steun heb ik baksteunen zijn in de maak, t4 hevel met kabel ,beugeltje voor elctr.gaspendaal en heb nog een intercooler liggen die moet iets aan gepast worden maar voledig alu dus dat moet lukken en dan zo aanpassen dat ik mischien zoveel mogelijk orgineel kan houden en ben rustig met de draadboom aan het kijken wat ik zelf kan doen ,ook de type 3 klok pas maken in een oud dashboard, het blok rustig nakijken met nieuwe keerringen en krukasbout
dus van te voren zoveel mogelijk klaar maken dat ik er niet weken in zit want zolang kan ik de caddy niet missen ;)

Dokter D 19-07-2012 19:32

Hoe is het met je nieuwe boek Evert? Leest t een beetje makkelijk? :D

louwe caddy 20-07-2012 14:45

Quote:
Originally Posted by ewcaddymk1
kijk in de winter wel eens tenzij de td ploft dan moet ik wel eerst alles bijmekaar sprokkelen ,distri.steun heb ik baksteunen zijn in de maak, t4 hevel met kabel ,beugeltje voor elctr.gaspendaal en heb nog een intercooler liggen die moet iets aan gepast worden maar voledig alu dus dat moet lukken en dan zo aanpassen dat ik mischien zoveel mogelijk orgineel kan houden en ben rustig met de draadboom aan het kijken wat ik zelf kan doen ,ook de type 3 klok pas maken in een oud dashboard, het blok rustig nakijken met nieuwe keerringen en krukasbout
dus van te voren zoveel mogelijk klaar maken dat ik er niet weken in zit want zolang kan ik de caddy niet missen ;)

beetje dezelfde ideen als ik dus
eerst verzamelen en dan ff vlot overhangen die zooi
ik heb nog 1 steekas liggen met 100mm aansluiting
(de korte)

staat momenteel ook op mplaats
onder "golf mk1" :D

All times are GMT +1. The time now is 16:58.