![]() |
Vult zeker beter...maar zou zelf 195-40-16 gekozen hebben...(om wat te zeiken te hebben..:) )
|
zo net thuis uit Asten even bij Ruud vw shop de vw logo s op gehaald. :) :)
alles binnen incl de Riwax box vol spul om de g60 even te poetsen :thumbup: :eek: |
Quote:
Hij was weer fijn bij Ruud vandaag Johan. :thumbup: en was niet de bedoeling maar toch voor mijzelf ook nog wat mooi's gescoord :cool: :D |
hallo hier de logo s van Ruud vw shop even op auto geplakt.
daar waar ze horen. :thumbup: ![]() ![]() ![]() LOI DOMI :D :tongue: |
Quote:
iemand bezwaar als ik deze nog even quote? :rolleyes: wat een prachtkar,optisch niks meer aan doen. |
Quote:
Spoedcursus gehad :thumbup: :thumbup: |
Banden staan hem erg goed zo! Stukken beter dan die fietsbandjes :thumbsup:
|
Ziet er goed uit :D
Taxeren en goed verzekeren zou ik zeggen. Heel veel plezier ervan en veel veilige kilometers. |
Zo vandaag naar de dealer geweest voor,nieuwe remolie,uitlaatrubbers,en de nieuwe lampen in de bumper gezet. :thumbup:
|
Jopie zit weer niet stil :thumbup:
je hebt weer aardig de puntjes op de I gezet Johan! :) ![]() zoals het hoort!! officieël het enige herkennispunt van een GTI G60 Syncro ;) ![]() |
Dat noem ik puntjes op de i :P
|
NICE!
:thumbup: |
:) ja jongens nu nog even het kenteken. :thumbup:
en dan ben ik bijna klaar voor 2012. :D |
Dat kan ook maar net met de ruimte tussen klauw en schijf :eek:
|
Quote:
ja Domi rs 16inch 4x100 :thumbup: :thumbup: |
He Jopie,
Top auto kerel. Maar dat zit altijd wel goed bij jou :thumbup: |
Quote:
bedankt hallum het is alles of niks. :thumbup: nu op naar een VW UP voor mijn vrouw. :tongue: maardan wel met BBS. :D :D |
even een voorbeeld hoe het gaat staan met rode BBS logo's
met dank aan onze fotosjopperrrrr Rick ;) :thumbup: staat wel heel gaaf! :wow: a.s vrijdag in Essen maar even kijken of ze ze daar ook hebben Johan :D ![]() |
ik zou zeggen............DOEN,
mooie combi zo |
ja dit is mijn laaste wens voor de g60. :thumbup:
dan is de golf zo als ik hem graag wou hebben. :D zijn de logo s niet in essen bestel ik ze wel. |
All times are GMT +1. The time now is 23:14. |