![]() |
Knap geil kleurtje Mc-Jap :D
Nog effe de laatste details erop en scheure met die handel. |
He luitjes
Bedankt voor de reacties :thumbup: hij is me nu wel naar het zin zo :D |
Quote:
Ik dacht zo,n passat met oranje spiegels leuk Dus dacht moet de wielen maar zo doen :D Spiegels mischien ook nog :thumbup: |
Quote:
Ja bijna Nu hugo en Bas hun wielen ook nog spuiten en er zijn nog 2 stoere bakken bij Dat word vel blauw en rood :rolleyes: |
Quote:
:thumbup: MEGA spoiler jongUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Voor de bigmacs krukje er bij en eten maar :D |
Quote:
:thumbup: :D :D |
Idd Jap gaan we binnenkort even regelen :101:
|
Mooi gebakje neef. Dat oranje staat juist vet.
|
ben het met de pul eens kleurtje past niet bij de rest van de auto!
|
Quote:
zijn jullie dan de enigen die niet snappen dat het daarom gaat ;) jappie ik zeg het vloekt perfect :D |
Quote:
Ja weet het :D Zo zien ze me teminsten ook rijden En als de kleur verveelt verf ik ze zo weer over :thumbup: Ist wat voor onder de jou we ?ow shit zelfde kleur :D :thumbup: Hoe ist verder Gr Siep |
Verder iedereen bedankt voor jullie reacties!
Net al ff een grote rond rit gemaakt samen met de vrouw :thumbup: Eerst autotjes al ZOEK gereden :D dus dikke prima @Hugo we gaan snel jou wieletjes Blauw maken :D @Roy . Vloeken mag niet ,is vandaag zondag :D :thumbup: Iemand nog ideen? leuke kleurtjes in de aanbieding ;) Of ideen over wielen! wil mischien porsche c2 er onder hebben,iets groter! Komen de PKtjes ook op de weg :screwy: |
Je bent goed op weg siep het wordt weer leuk op links van de weg.
|
Quote:
Zo is dat Jopie! ;) |
Quote:
ik ben al een setje 18" hoepels aan het klaarmaken voor onder mijn beige gebakkie;)(zijn jullie ook handig met mijn auto voorzien van een 2.5tdi????) hier verder alles prima en bij jou? gr. martijn |
Quote:
Tuurlijk :D :D |
De Pul en JETTA MK1 '82
Jullie passen niet in dit topic :tongue: ;) |
Quote:
wij komen beide niet uit HALLUM denk dat het probleem daar in zit :D |
Quote:
:tongue: |
Hihi
|
All times are GMT +1. The time now is 20:08. |