Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Bora Project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74692)

sanderz 05-10-2011 17:45

dik :thumbup:

henkwassenaar 05-12-2011 21:35

De Bora stond voorheen nog in de stille verkoop, maar zal toch niet verkocht worden en blijft dus behouden.

In tussentijd heeft de bora nog wat kleine wijzigingen ondergaan.

Omdat het 25-Jahre GTI recaro interieur destijds is verkocht, en momenteel het originele interieur eerst weer is gemonteerd zou een nette Highline of Recaro interieur nogmaals een optie kunnen zijn.

Daarnaast nog even een recentelijke update:

De 18" matzwarte Stars zijn verkocht, en heb afgelopen weekend een set 19" (old) RS6 5x100 aangeschaft in de maten 8,0J ET35.

Deze komen eronder icm 215-35-19.

Daarnaast zit ik er over te denken om de deurlijsten, voor en achterbumper middenstrip-lijst plus de 4 deurgrepen eventueel nog in kleur mee te laten spuiten.

Ik zal hier nog even een prijsopgave van laten maken, en daarna bekijken wat ik zal doen als de RS6 velgen zijn gemonteerd.

Foto's met de RS6 velgen zullen nog volgen als deze binnenkort gemonteerd zijn.............

Nog even snel een kort overzicht: Van ----------> Naar

R.C.G60 06-12-2011 15:21

Kom maar op met de foto's van de RS6 velgen :D
Ben benieuwd hoe ze staan en vallen onder de Bora :thumbup:

classic-edition 06-12-2011 19:02

Wat onzettend jammer van dat recaro interieur dat dat verkocht is.

Zo'n zelfde interieur zo hem wel dik maken.

Rallye 06-12-2011 19:44

Ik kwam laatst die oranje Caddy tegen , is die nog van jou of rijd daar al iemand anders mee ? :D

henkwassenaar 06-12-2011 20:05

@René

Als het goed is zijn morgen de banden binnen, en moeten even kijken of we deze week of aankomend weekend de banden kunnen laten monteren.

Dan even kijken of we het weekend of volgende week de velgen even moeten gaan passen, en het schroefset (eventueel stelpot achterzijde weer terug plaatsen) op hoogte afstellen.

Foto's zullen dan wel volgen...........

@Marco

Dat 25-jahre GTI recaro interieur was echt een mooi interieur, en zat ook geweldig.

Maar eerst de 19" RS6 velgen eens monteren, en beoordelen of we daarna nog de zwarte lijsten in carrossoriekleur gaan meespuiten of niet.

Dan maar eens kijken of er een donker zwart/grijs recaro of highline interieur een keer op het pad komt. Eerst geen verplichting nog.

En als alles het een beetje toelaat gaat de afspraak bij Bob in 2012 waarschijnlijk ook door.

@Rallye

De oranje Caddy is destijds in dezelfde week als de witte Golf5 GTI verkocht, en is al een paar maanden in handen van de nieuwe eigenaar.

Momenteel staat de oranje caddy wel weer te koop zag ik.

miklo de gekste 06-12-2011 20:14

ik zeg japanse lijst in matzwart structuur laten spuiten

en ben benieuwd naar de rs6

henkwassenaar 06-12-2011 20:21

@Wesley

Ik denk dat het verschil tussen de huidige originele zwarte lijsten, en eventueel de lijsten in matzwart te spuiten niet zo groot zal zijn.

Of zo houden, of alles in kleur mee laten spuiten. Eerst maar eens de velgen eronder, zodat ik beter kan oordelen hoe het zal staan.

:thumbup:

henkwassenaar 10-12-2011 18:56

Vandaag de 19" RS6 velgen gemonteerd.

Achterzijde plug and play gemonteerd waarbij de stelpot/stelring nog steeds is verwijderd, en niet is terug geplaatst. Lager dat dit kan de achterzijde namelijk ook niet meer.

Velgen aan de achterzijde vallen mooi diep in de wielkasten, en op de laatste foto had ik op de terugreis de 16" stalen velgen achterin liggen waarbij hij zelf nog iets lager lag. Hierbij liepen de banden net vrij aan de bovenzijde binnenkant wielkastkuipen.

Voorzijde zoveel mogelijk het camber negatief gezet omdat bij het haaks insturen deze heel enkel de wielkastranden al aantikte. Voor wil absoluut niet lager om mee te rijden, en ook hier liggen de banden al bijna tegen de bovenzijde binnenkant wielkastkuipen aan.

Zou graag de voorzijde nog iets lager willen hebben. Hierbij zullen de wielkastrandjes omgerold moeten worden, en de wielkastkuipen nog iets aanpassen zodat deze bij het insturen eventueel niet meer geraakt zullen worden. Maar dat zien we later wel eens........

Voor de rest meer dan tevreden, en opzich is 19" absoluut niet te groot voor een Bora/MK4.

Hierbij de pictures: (eventueel in zijn geheel te koop)

de clown 10-12-2011 19:18

dik Henk, is een simpel wiel, maar past bijna onder elke VW :thumbup:

classic-edition 10-12-2011 19:19

Hmmm staat wel netjes, maar ik vind het nou niet echt de wow factor hebben omdat ik dit wiel al zo vaak heb gezien op een golf 4 zo'n 2 a 3 jaar geleden.
Ik vind het dan ook meer een mooi wiel voor de winter, al weet ik niet of dit ook zo bedoeld is?

Ik zag dat Mischa zijn oude 25 jahre recaro interieur te koop staat,niks voor jouw Henk?

http://link.marktplaats.nl/510560694

henkwassenaar 10-12-2011 19:26

Het moest een simpel maar wel mooi wiel worden die makkelijk schoon te maken is. Dat wow factor gedoe is voor mij niet meer zo nodig. Die tijd hebben we gehad......

:thumbup:

Tiefleger 10-12-2011 19:26

Setje 19" wielen gevonden dus. Mooi geheel zo. :thumbup: :thumbup:

jettaracing 10-12-2011 20:23

Mooi hoor Henk ! Misschien al een veel gezien wiel , maar ik vind het nog steeds een heel mooi design ,en staat onder een grijze bora erg mooi!

Stylo 11-12-2011 20:02

Vond je stars mooier..

henkwassenaar 12-12-2011 15:37

Thanx allemaal.

Vind het persoonlijk zelf bij zilver ook super netjes staan.

Natuurlijk is dit een velg die je vaak ziet op vele VAG wagens, maar vind het gewoon een wiel wat altijd goed staat icm een juiste verlaging.

Bij dit soort velg blijft 19" vele male mooier staan dan 18".

riendert 12-12-2011 20:06

Erg strak, staat super. Onwijs dik wiel.

gti-er 12-12-2011 20:10

oei, oei! Ziet er dik uit Henk! :thumbup:
die wielen staan er mega onder! :cool:

henkwassenaar 17-12-2011 12:29

Closed...............

Bora is vanmorgen verkocht. 19" RS6 staan nog los in de verkoop (zie verkoop topic)

classic-edition 17-12-2011 15:04

Ik kan t niet meer volgen :confused: :confused: :confused:

All times are GMT +1. The time now is 00:12.