![]() |
Stijn z'n topic is weg gesodemieterd .. en zelf geven ze de aanzet voor weer precies hetzelfde gezeik, ik weet ook wel dat het geen db-drag zooi is.. scheelt dat ik ook weet dat ik daar niet op zit te wachten. En ik zit al helemaal niet te wachten om een rooitje of meer aan wat muziek uit te geven.
Enfin, vandaag met Franske de boel er al een eind ingebouwd.. alleen nog even gaten maken in de panelen voor de speakers en dan de boel aansluiten. |
Mooi toch zo?! Ik snap niet dat mensen voor duizenden euro's aan audio in een auto stoppen waar de akoestiek nooit goed gaat zijn en een ronkende motor het geluid ook nog eens verstoord.
Ik heb zelf niet eens een sub+amp, dus wat dat betreft pak het al een stuk beter aan dan dat ik ooit gedaan heb :D |
Daarom, dan daarbij vind ik snoeiharde muziek in de auto ronduit irritant.. 't is puur om net even wat harder te kunnen als je wat relaxte liederen in de auto aan hebt staan zonder dat het gelijk als een krant klinkt.
|
Ik moet nog steeds zelf zingen in al mijn auto's, misschien dat ik er daarom meestal alleen in zit...
:thumbup: |
Leuk spul Misha, inderdaad goed genoeg voor een lekker stukje muziek...
Ik heb jarenlang plezier gehad van een MTX "instapmodel" woofer en die dingen doen het echt goed kan ik je vertellen. Commentaar lijkt hier de laatste tijd meer op de personen gericht als dat het echt ergens over gaat, is meteen ook de reden dat ik mijn spullen hier al niet eens meer laat zien... |
Hoe zuiver speelt dat Mediamarkt spul? Al aangesloten?
Heb zelf ook 'n MTX setje, niet de duurste serie d'r van, maar was / ben daar goed over te spreken. Het hoeft voor mij ook niet altijd zo hard, als het maar zuiver speelt. Die knal-groene Fusions kostten me destijds wat te veel vergeleken met de bekendere merken eerlijk gezegd, dus ben wel benieuwd hoe die bevallen. |
Idd kan je waarschijnlijk vanavond muziekje knallen :D
Denk dat ik vd ook eens wat kabels ga trekken;) toch wel lekker een beetje bass erbij |
Quote:
Idd, dat vind ik ook. Beetje geluid voor een paar 100 euro is prima, de rest van het geld lekker opzuipen ofzo :tongue: |
Quote:
now we are talking :D |
Juistem, morgen maken we de boel af als het goed is :)
|
Een lekker stukje muziek is nooit weg Misha.
Ik heb zelf net kieskeurig.nl zitten afstruinen waar ik de goedkoopste amp + sub kan scoren voor de GTI !! Niet dat ik dat zozeer wil, maar de uitsparingen zitten er al in...... ;) Ik bestel het binnenkort van Kenwood aangezien mijn radio ook K'wood is en ik niet al teveel vreemde soorten door elkaar wil hebben (tenminste niet dat wat in het zicht komt). |
Leuk spul, virend van me heeft dat kistje ook en klinkt echt goed hoor. Zelf heb ik de Sledgehammer van MTX incl de composet en ook de MTX monoblok, eigenlijk had je die beter kunnen nemen, is volgens mij net zo duur maar wel een stuk beter,naar mijn mening.
Verder veel plezier ermee. GR Ronnie |
Quote:
ja, dat zie je goed ik heb zelf een keer tweedehands audio gekocht en doe dat dus niet (snel) meer |
ahhh.. omdat jij een keer slechte ervaring gehad hebt met tweedehands audio is alle tweedehands spul slecht...
is ook een manier van er naar kijken.. |
Dat zeg ik niet, maar dat risico heb je wel ja. vooral met versterkers en subs.
Als een versterker loopt te clippen waardoor je spoel te heet wordt gaat hij snel achteruit. Lullig als jij net die sub koopt en hij na een week in jou kistje vastsmelt. Daarbij kun je een versterktje en een subje kopen voor relatief weinig geld, trek het uit je auto en sluit het in de volgende auto weer aan. |
Quote:
Ligt er helemaal aan WAT je 2de hands koopt van audio, Zelf heb ik rondom een setje speakers van focal 2de hands gekocht, compo voor en coax achter. Speelt na meer dan 2 jaar nog steeds perfect. Versterker van audison, ook 2de hands, 1,5jaar en speelt nog steeds perfect. Voor die audison had ik een goedkoper merk versterker 2de hands gekocht, half jaar was die stuk ! Spul dat goedkoop is kun je beter nieuw kopen. De echte topmerken kun je ook 2de hands kopen ! |
@ renegade; Ligt er ook aan in welke categorie audio je zit. Een versterker met een nieuwwaarde van 750 euro kopen voor 375 legt al een andere kijk op de zaak dan een meteen nieuw waarde van 150 euro waarnaast ook de kwaliteit een rol speelt zoals je al zegt..
|
Wat een gezeik weer. Koopt hij leuk audio spul begint men direct weer te huilen.
@ Misha, leuk setje. Succes met de inbouw. |
Het risico wat je loopt is gewoon veel groter als je 2e hands spul koopt.. en gezien mijn eisen niet zo denderend hoog zijn, heb ik ervoor gekozen om nieuw spul te kopen wat dan misschien niet zo goed is, maar dan ben ik er wel zeker van dat het allemaal gaat werken.. is dat nou echt zo moeilijk om te begrijpen?
Bedankt voor de relaxte reacties in ieder geval.. vanavond de boel afmaken met Tinusse! |
Mish, zit de audio er al in? Ben wel benieuwd naar de zuiverheid van de set. :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:42. |