![]() |
Quote:
Zodra je weer eens in de buurt ben mag jij ook eens een stukje sturen Dimi :thumbup: Thanks voor de positieve comment's allemaal, ben er zelf ook wel trots op . Quote:
Is ook de bedoeling , is weer eens wat anders dan de standaard recaro's ,deze zie je iig niet snel een 2e keer ;) |
prachtig,die recaro's:thumbup:
niet van origineel te onderscheiden;) |
Heel mooi gedaan! Net echt :D
|
![]() ![]() ![]() Is wel even een werkje (ben nu eenmaal ook geen autobekleder ) maar dan heb je ook wat :thumbup: kreeg zelfs nog een compliment via de mail van een proffesionele autobekleder ;) |
gigantisch gaaf wietse... zoals altijd dikke buiging voor je werk
|
Heel erg mooi!! En respect voor het werk.
|
Super gedaan weer wytse, ziet er supernetjes uit. En erg uniek natuurlijk :thumbup:
|
Is dus toch nog gelukt met lucas? Stoelen zien er super uit!
|
Quote:
Jazeker , heb de laatste stof van hem overgenomen ,heb ik ook nog wat reserve ;) bedankt voor het compliment ,en de tip :thumbup: |
Geen dank! Scheelt wel als je nog eens ergens komt en je ogen goed de kost geeft :) ! Ziet er echt super uit!
|
Quote:
Dank je :thumbup: Vanmiddag nog een paar foto's gemaakt , valt niet mee om een leuke fotoplek te vinden , nou ja dan maar midden op de weg gezet :tongue: ![]() ![]() ![]() :cool: |
Leuke pics toch? Vooral de middelste met de dreigende lucht.
ps: keukentrap meegenomen?? |
vind het ook prima foto's ja nette wagen ook verder..
en moet zegge dat ik ook altijd wel moeite heb om een leuke plaats te vinden om is een shootje te doen |
Quote:
Net ff doorgelezen. Super zo. :thumbup: Zo iets wil ik ook wel als gezinswagen. :D Morge eens wat foto's aan men vrouwke late zien. ;) Grtz Jel |
Quote:
Altijd doen zo'n variant , ik heb er nu 2 (de vrouw ook één ;) )en ben er zeer tevreden over , zit mooi veel ruimte in , zijn niet echt heel duur meer , en er is best nog wel wat leuks te vinden in de handel . En natuurlijk de betrouwbaarheid en sleutelbaarheid van een echte VW :thumbup: |
Ben zooo benieuwd hoe mijn 17 inch lijkt nu ik dit weer zie...
|
Quote:
17 inch is gewoon DE shit voor een Mk3 Johan :thumbup: |
Nog een paar van de fotoshoot :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooie, nette auto :thumbup:
|
Ha magier! Je matzwarte logo ligt al te wachten, de mijne zit er al op! Evenals de GT plaatjes!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:29. |