![]() |
Quote:
10 dagen thuis met dit weer das toch ook niet slecht :D |
Quote:
dat denk ik er toch ook van ze.... |
Quote:
Ik dacht al vandaag, waar i Vic, ik was ff de Issue droppen bij BAS maar nu snap ik het ;) |
nog geen foto van mijn auto tegen gekomen :mad: maar mn hond staat er wel goed op :D leuke foto :thumbup:
|
wat voor auto heb je?
|
een blauwe golf1 cabrio..
|
klopt goed opgelet :wow: hij was blijkbaar niet mooi genoeg om op de foto te zetten :( heb zelf ook nog wat foto's dus binnenkort maar even erop zetten zodat ie er toch bij hoort ;) wij ware met een clubje uit venlo, mijn broer had een rode golf 1 cabrio, mijn vriend een paarse golf 2 wolfsburg en 2 vrienden een edition one ( die ik wel al vaker heb gevonden op de foto ) naast ons stonden boaz met een rode caddy ( ook al gevonden )
fijn weekend gehad, wel maar 2 uurtjes slaap dankzij snurkende buren :eek: maar was zeker geslaagd! |
Wat een top weekend was dit, terug werd ik behoorlijk brak maar dat mag de pret niet drukken. Heren van Bud06 en VF, bedankt !
|
|
Quote:
de golf is nu in bezit van mij, als daily voor de polo 6n. heb de auto ook pas een tijdje, heb hem dan denk ik tegen een team genoot van jou gerolen, die rijd nu met een polo 86c rond. nog steeds een goede auto de golf. ben er nog steeds blij mee!! voor de rest echt super weekend. heb me zeer goed vermaakt!!! volgend jaar zeker weer aanwezig!! greetz rick |
Quote:
weer wat geleerd.. Schijnt brabants te zijn voor geruild :screwy: |
Deze nog even voor Hans
![]() ![]() |
@ robertjan mooie foto van de auto van mij!! :thumbup:
thnx man!! |
Quote:
had hem maar wat beter gewassen dan haha... |
wie? de hond?
|
Had Peter 2 sets velgen bij?
Hier het matte gevaarte met RSen ofzo; ![]() en hier weer met die gouwah ouwah velgen; ![]() Wel erg gewaagd, die mat zwarte lak ;) |
geen 2 sets, gewoon 2 van elk
|
hij heeft een luxe probleem :D
|
beter gewasse?? heb de hele vrijdag middag op de auto gezeten, gewassen van binne en van buiten en geboend, alleen de hond niet neej ;) maar die was er ook pas zondag en kan niet echt geboend worde he ...
|
@Rob, Veddet en Ernst..gewoon aan het werk denk!!!
Zat ik maar thuis!!!! Maar medicijnen werken perfect hoor!! Loop alweer beetje!! mzzl, Vic.. |
All times are GMT +1. The time now is 11:43. |