Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Mijn Jetta MK2 . (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=36349)

tiefflieger 09-03-2008 21:24

Vond de 17" zelf ook wel leuk, maar had bijna een trapje nodig om de auto in te komen ;) .
Plus nog dat ik met die grote zware wielen bijna geen trekkracht meer over had, en dat houdt toch al niet over met een NZ ...

Net ff de bandjes op spanning gezet en een stukje gereden maar ben er weer erg blij mee, lekker laag en stug !

Erik 09-03-2008 21:31

Helemaal wit maken! Die randjes in een andere kleur is voor homo's :tongue:

tiefflieger 09-03-2008 23:00

Oow ik dacht al, wat voel ik me de laatste tijd toch aangetrokken tot mannen ;) .

Zal er nog eens over nadenken, vind alle opties wel wat hebben eigenlijk.

Trouwens Misha, die wissers zijn gewoon de normale maten hoor (mischien lijken ze kleiner ofzo?) .

JurjenV 09-03-2008 23:22

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
Vond de 17" zelf ook wel leuk, maar had bijna een trapje nodig om de auto in te komen ;) .
Plus nog dat ik met die grote zware wielen bijna geen trekkracht meer over had, en dat houdt toch al niet over met een NZ ...

Net ff de bandjes op spanning gezet en een stukje gereden maar ben er weer erg blij mee, lekker laag en stug !

Fijn, 2 blije mensen vandaag :thumbup:

Staat ook super op die Vento die van jou.

Zwart met rood of wit randje lijkt me mooi voor de jouwe. Of je 15" staal kleur, want die was echt geweldig.

tiefflieger 10-03-2008 20:27

Besluit voor de lak kleur is al genomen, hopelijk komend weekend ff spuiten.
Vandaag nieuwe remmen gekregen (oow wat remt hij weer fijn) en meteen ff de wielen opnieuw laten balanceren, lood zat aan de voorkant en nu achter .

Waarom doen mensen met zulke setjes het lood toch aan de voorkant, ziet er toch niet uit ?

tiefflieger 16-03-2008 19:09

Zo er is weer het een en ander gebeurd.
Spiegels gespoten in de kleur van de auto, en meteen de velgen ook ff meegenomen !
Resultaat valt me een beetje tegen, vind hem met witte wielen te lief overkomen eigenlijk.
Hier ff een snelle regenachtige foto.

[/IMG]

Alberto 16-03-2008 19:31

Quote:
Originally Posted by tiefflieger

[/IMG]

mooi super helder grijs ( zilver )
tegen het wit worden aan . denk dat dat beter zal staan

corrado-usa 16-03-2008 19:36

is wat te wit zo.grijs staat hem beter.

jettaracing 16-03-2008 19:53

Ben ik dan de enige die het juist wel erg mooi vind?!

Ik zou het zelf mooi zo laten ,tegenwoordig worden alle stalen wielen al zilvergrijs gespoten !(ja die van mij zijn ook grijs ,maar wit lijkt dus echt niet onder een zilveren auto :tongue: )

Ik ben er iig wel fan van zo! :thumbup:

Jettameister 16-03-2008 21:31

Suppeeeeerrrrrrrgggaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffff fff!!!!!!!

Ferry24 16-03-2008 21:36

misschien een zwarte randje inleggen (in het diepste punt zeg maar)dat breekt net de velg maar ik vind het helemaal super!

Erik 16-03-2008 22:00

Gewoon lekker houden zo. Vind het stoer! :thumbup:

tiefflieger 16-03-2008 22:42

Weet het zelf nog niet, auto is ook vies nu dus morgen ff wassen en kijken hoe het dan lijkt....
Ik neig nu zelf erg naar matzwart spuiten met een wit randje.

Hoe dan ook, het weekend is nog niet voorbij en heb het volgende weekend al helemaal vol gepland ! Motorsteun voor heeft het begeven en komt deze week binnen, vandaag een nieuw vloerkleed opgehaald wat er nog in mag, en mischien de velgen nog een keer opnieuw...

JettaPowerrr 16-03-2008 22:59

Velgjes zijn mooi zo, hoor, vind het zeker wat hebben zo! :thumbup:

tiefflieger 18-03-2008 20:48

De auto maar even schoongemaakt en een paar nieuwe, duidelijkere foto's gemaakt.
Zijn meteen de laatste foto's met de witte wielen, ik vind het namelijk helemaal niks :screwy: .

rickGT 18-03-2008 21:04

ik vind het niet lelijk maar zeker ook nietmooi, mijn ding zou het zeker niet zijn

spiegels in kleur maakt echt een wereld van verschil, heb het laatst ook gedaan

Daklem 19-03-2008 17:39

Heb je net zien rijden. Volgens mij zag je mij ook.

Anyway. witte velgen staat niet lelijk! past wel mooi in de lijn van de auto.

JurjenV 19-03-2008 22:15

Wit met een rood randje niks dan? Dat zie je weinig en is een klusje wat je snel eens kunt doen ipv de hele velg te spuiten.

tiefflieger 19-03-2008 22:33

Heb ik ook al aan gedacht maar dat word niks, dat wit moet er echt vanaf...

Zal ze binnenkort eens onder handen nemen, en als dat ook niks word dan doen we ze gewoon nog een keer over ;) .

En het houd me van de straat :D .

tiefflieger 29-03-2008 20:01

Nog ff een update van de Jetta.
De wielen zijn inmiddels weer gewoon zilvergrijs met een laagje blanke lak voor een mooie glans.
Staat stukken beter al zeg ik het zelf.
Verder wat onderhoud gedaan en het schroefset nog even een zwaai naar beneden gegeven.
Verder is het grijze vloerkleed eindelijk weg en ligt er nu een zwart in.
Had nog de 2 US kentekenplaatjes liggen dus voor de gein nog eens een gemonteerd.

Hier nog een samen met zijn nieuwe broertje :

All times are GMT +1. The time now is 08:37.