![]() |
mooie mk2 is het geworden.
|
dank u
vanmiddag nog even een paar fototjes gemaakt :cool: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:woowoo: dit maakt het echt af, staat supper kerel. Binnen kort ff een paar ats'n onder een zilver kleurige golf passen? :D
grt Bonne |
Mooi hoor, echt een dikke Golf geworden !
|
Echt dik hoor! Nu heb je inderdaad wel een andere frontlip nodig :D . Mooie grille ook ;)
|
Staat Dik Sik :D
|
Dat ziet er zeer strak uit Sikke mooie wagen heb je er van gemaakt!
|
Supah dik SA! Ook de perfecte maten voor een tinne bumper auto ;)
|
dankje :thumbup:
ik vond dit dus ook al de iedeaale maat voor deze auto, 17inch vind ik al weer TE groot. donderdag gaat hij naar L. v/d Meulen dus dan kan ik weer lekker gaan hoeken met dan ding :cool: :screwy: |
staat hem super sikke. mooie golf
|
erg mooie auto sikke erg dik ook
|
dankje,
heb hem vandaag op 2ton gedraaid :rolleyes: ![]() ![]() en laatst heb ik de 8 klepper onderlip er nog onder gezet: ![]() |
netjes, maar is de tempratuur daarzo van het blok niet iets wat hoog? haha, Groetjes Carel
|
Wat is dat ding warm ja :eek:
|
valt mee hoor, die sensor geeft wat een verkeerde waarde door ofzo, moet ik nog steeds even naar kijken :rolleyes:
maar hij staat altijd precies zo als hij warm is, word ook nooit heter dan dit |
Veel beter met 8v onderlip :thumbup: en een leuke mijlpaal natuurlijk! Ik ga bijna voor de 250 :D
|
zeer dik zeker vet met die lip lijkt wel een wals met die breede banden erop, hahaha gr ronnie
|
Quote:
Ik heb precies hetzelfde bij mijn gtd blok |
Quote:
mijn GTD is ook even warm.... diesel he? hoort ook wat warmer te zijn :D |
ow kijk, dan hoef ik me nu helemaal geen zorgen meer te maken (deed ik toch ook al niet :tongue: :D )
|
All times are GMT +1. The time now is 21:08. |