![]() |
Quote:
Kreeg eindelijk naar dik 5 mailtjes (5 dagen) een mail terug. Hij had geen randen te liggen, zat zelf ook te wachten op de leverancier. Dus komt allemaal gelukkig tog nog goed :) EDIT: Alles is alweer geregeld !! Cultwheels heeft het goed afgehandeld !! |
|
Mooioe foto,s allemaal.
Maar hoe zit het met je rijbewijs eigenlijk?? |
Quote:
Heb ik nog niet, maar binnenkort weer afrijden. F*cking lange wachttijden daar bij het Cbr. |
Nog 2 piccas.
|
BBS RM net verkocht !!
Dus de oz blijven nu strax voor de winters. Of een ander setje, maar ja we zien wel !! |
Zonde man, die wielen waren echt mooi voor je golf!
|
RS kunnen er onder
|
Quote:
zittn er al onder :D |
Quote:
De bbs rs heb ik nog. Maar de bbs rm heb ik verkocht ! |
ben blij dat je de velgen mooi vindt molle. succes er mee.
stonden de wolfsburg g60 ook altijd super. ;) |
Quote:
Idd stonden de g60 ook altijd mooi. Maar de rmen staan hem ook goed ;) Maar ben er heel blij mee met de rs :D |
Gaat helemaal goedkomen met je Edition Blue Molle ;)
|
Quote:
Hoop het wel pj ;) Vandaag de bbsen even gepoetst. Hier een fotoke. En toevallig stond er nog een edition blue bij de buren ! ![]() Shot with FinePix A700 at 2007-08-05 ![]() Shot with FinePix A700 at 2007-08-05 |
Mooi hoor..:thumbup:
Strakjes nog even die 8cm ;) dan weet je nie meer wat je ziet ! |
ziet er zeer netjes uit:rock:
|
Quote:
er zijn er toch zo wijnig van die dingen daar staan er al 2 ....in zwaagwesteinde staat er 1 dat is 3 in de straal van 5 km :D :D |
Quote:
Inderdaad zakken :D Quote:
bedankt ;) Quote:
Idd, zijnn er totaal 1749 van gebouwd. Kan mij niks schelen hoeveel er zijn, ik heb een edition blue. En ik ben er super blij mee, voor een 1ste auto :) |
Quote:
is ook zo , vind het wel grappig maar 1749 en er staan 3 in de straal van 5 km van elkaar :D die van jou ziet er ook stuk leuker uit dan van de buurman :thumbup: |
Quote:
Is waar in een straal van 5 km al 3. Zo zie je maar het mooie spul komt uit fryslan :D ..........(grapje :tongue: ). Bedankt voor je compliment. De mijne heeft ook wel een deukje of een krasje. Maar ja dat komt allemaal wel goed :thumbup: . |
All times are GMT +1. The time now is 16:19. |