![]() |
nu in de gleuf..
zelf samengestelde mp3 cd met o.a. status quo dire straits henk wijngaard mooi wark ( ja ik ben een drent dus vandaar) belle perez(voor het zomergevoel) lucie silvas en wat top 40 dance voor onderweg naar de discotheek : jumpstyle , hardstyle |
De nieuwe cd van Muse! :rock: (Black holes and revelations)
|
Op dit moment liggen in het handschoenenkastje
- Nieuwe Stone Sour - verzamel Basshunter - verzamel Metallica - verzamel K3 - verzamel eerste werk van Earth & Fire van alles war dus :D |
Op dit moment ziter in de cd speler
Obituary.... Back from the death!:rock: |
Pearl Jam - Pearl Jam :rock:
|
Fu Manchu - California Crossing
|
Quote:
Brian Setzer zat in de Stray Cats Aqua Selzer is de US versie van de Rennie :D Ik heb geen audio in mijn voiture In die van Striet draai ik wel eens een mp3 cd vol met obscure underground disco :rock: |
rocksteady en ska tot in je botten:
Rude Ridge & the high notes- soul stomp wereldse muziek uit dat kleine kikkerlandje :D |
De nieuwe Slayer: Christ illusion :rock:
|
Op dit moment een cdtje van Jovink.
Maar heb eigenlijk allerlei soorten muziek.Van ramstein tot madness. Van r&b tot trance. |
Beetje off topic : Striet is bij het enige concert geweest wat Jovink ooit in de US heeft gegeven :D
Het Tour t shirt is verdwenen maar de ori set list heeft ze nog |
Quote:
hahaha, jij ook al? |
Beef
Madness Jamiroquai The Streets en natuurlijk Bob Marley! |
Nu Donovan Frankenreiter - Move by yourself :cool:
|
Turkish ROCK YEAHHH BABY :D
|
Obituary vervangen door rammstein!
|
Reggaeton!
|
Quote:
ja, te gekke plaat! Slayer is na jaren eindelijk weer eens geen middelmaat. |
afgelopen zaterdag toen ik bij goed weer met mijn Golf 1 aan het cruisen was even onderweg bij de Mediamarkt gestopt om de volgende CD te kopen, nu in de CD player van mijn Golf 3: de nieuwe Motörhead: "kiss of death". :rock:
|
Altijd dikke hardcore in mijn waggie :D
|
All times are GMT +1. The time now is 12:08. |