Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Mijn Golfje! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25476)

breadfan83 08-05-2007 13:43

Nouja, nu we toch bezig zijn...

Wat moet ik aan de steunen aanpassen zodat ik een 1.8i 66kW blok in een Golf 2 kan leggen die eigenlijk voor een 1.3 bedoeld is? :D

Volgens mij waren er namelijk best wat verschillen tussen de small- en bigblocks...

RubenD 08-05-2007 13:49

Inderdaad, de Golf heeft wel even wat tijd gekost. Wat het meest beroerde is, die Golf krijg je nu niet meer zo makkelijk naar Sittard. Kun je alles wat makkelijker vergelijken en waar mogelijk overzetten.

breadfan83 08-05-2007 13:59

Quote:
Originally Posted by RubenD
Inderdaad, de Golf heeft wel even wat tijd gekost. Wat het meest beroerde is, die Golf krijg je nu niet meer zo makkelijk naar Sittard. Kun je alles wat makkelijker vergelijken en waar mogelijk overzetten.

Die golf gaat nergens meer naartoe.Ze zoeken 't zich nu maar uit.
Alles wat een beetje wat waard is en nog te redden valt gaat er uit. De rest blijft daar.

Ik schors hem gewoon elk jaar, en dan mogen ze tegen dat gedrocht aankijken.

Dat zijn die 22 en 'n halve euro me jaarlijks wel waard.
Hoef ik in ieder geval niet meer te kutten om die aandrijfassen van de 1.6 los te krijgen...

RubenD 08-05-2007 14:01

Hehe, inderdaad positief bekijken!

breadfan83 08-05-2007 14:04

Zo ver 't mogelijk is...
De deuren zijn miss nog te redden. :P

maartenunplukt 08-05-2007 14:35

als de slotplaat nog goed is.... ik heb wel interesse.... Mits we dan eerst ff wat van die handjes van die stakkers ermee afhakken..... Ik heb zo'n schurfthekel aan dronken ballen

breadfan83 08-05-2007 14:38

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
als de slotplaat nog goed is.... ik heb wel interesse.... Mits we dan eerst ff wat van die handjes van die stakkers ermee afhakken..... Ik heb zo'n schurfthekel aan dronken ballen

Die slotplaat is gaar, maar ik heb er nog wel een van een Golf en van 'n Jetta.

maartenunplukt 08-05-2007 14:40

yes ik zoek idd eentje van een golf

breadfan83 08-05-2007 14:46

Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
yes ik zoek idd eentje van een golf

Die ligt wel in Limbo-land he...

Gijs 08-05-2007 14:46

Nou, dat is lekker dan.. Gewoon geen respect voor andermans spullen. Zatte klote studenten. Aan dat soort gasten heb ik zo'n pest hekel. Zuipen, stoere praat verkopen, doen alsof ze alles weten maar als het erop aankomt hebben ze echt twee linker handen :mad:
Hiermee bedoel ik zeker niet dat _alle_ studenten zo zijn, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :)

Je kunt nog maar een ding doen met je golf. Eerst je kamer leeg halen, paar kussens regelen (soort airbag creeren), en die golf door de voorpui naar binnen rijden van dat "studentenhuis" :drive:

Maar even weer serieus, ik zou er toch zeker voor zorgen dat er een paar naar de tandarts moeten. :mad:

Golf_1_gts 08-05-2007 14:59

Quote:
Originally Posted by breadfan83

Maarten komt wel vaker naar Limbo-land voor onderdelen.

Wat een poep einde voor je golf :( :( :( :( erg zwakzinnig uitegdrukt welliswaar :redface: .

maartenunplukt 08-05-2007 15:00

Quote:

Jah, das waar... naja het duurt nog een paar weken voor ik terugben.

breadfan83 11-05-2007 01:40

Politie geeft me niet veel hoop. 't Zou ook eens anders. Stel mongolen...

Ben d'r vandaag geweest, en ik ben weer naar huis gestuurd met de opdracht de foto's even uit te printen en mee te nemen. Digitaal / via email hadden ze er niet veel aan. :chair:

Morgen dus maar weer terug.

Met de school (IVA-Driebergen) nog contact gehad en ze zeiden dat ze er wel wat aan zouden doen als ze er de kans voor kregen en genoeg bewijzen hadden.

Nog met een paar mensen van het studentenhuis gesproken, waar de auto nu staat, en waar ik nog een kamer aanhoud.
Eentje had het lef me te vragen waarom in vredesnaam ik eigenlijk nog een kamer daar had terwijl ik er niet woon. Ik zal volgende keer wel even aan alle bewoners vragen of ik mijn huur met een maandje mag verlengen.

De anderen schuiven de schuld zo makkelijk mogelijk af en zeggen dat er al een tijd wat Marokkanen en Turken rond het huis zwerven die zich nogal verdacht gedragen. Er wordt dan ook niet even de politie geïnformeerd.... :confused:

Bovendien is dit geen schade van eventjes snel met een sleutel stilletjes er langs lopen. De auto staat achter het huis, op een enorme oprit. In het huis wonen 20+ mensen, dus er komt echt niemand daar het terein op om midden in de nacht met groot kabaal een uur lang zijn lust bot te vieren op een auto die achter een bewoond huis op een erf staat. Dit is iets dat 100% zeker door bewoners gedaan is, en nog blijft iedereen het ontkennen.

De mensen die al een keer daar geweest zijn weten dat je daar niet even 1-2-3 langs de auto loopt. Je kunt van af de straat niet eens zien dat er een auto staat.

Mooi volk daar op het IVA. Verwende rijkeluis etterbakjes zonder enig respect voor andermans spullen (met uiteraard 1 of 2 uitzonderingen die de regel bevestigen). :chair:

René 11-05-2007 07:57

ik snap dat je lichtelijk gefrustreerd bent, maar om nou de politie uit te maken voor mongolen en alle IVA-scholieren over één kam te scheren is ook een beetje apart hoor....

Maar wisten ze wel dat je weer terug zou komen? of dachten ze dat je met de noorderzon was vertrokken....dat ze daarom dachten dat je de golf (die er toch bijstond als een bij elkaar gezochte auto) als speeltoestel had achtergelaten?

Kevin20v 11-05-2007 08:26

@ René: jouw reply op dit topic is echt lachwekkend... sorry hoor

Ik zou jouw reactie wel eens willen zien als men je toenmalige in elkaar gelaste 77'er zo zou verneuken....

Tapestaartje 11-05-2007 08:27

Quote:
Originally Posted by René
ik snap dat je lichtelijk gefrustreerd bent, maar om nou de politie uit te maken voor mongolen

...mongolen is idd misschien wat overdreven, maar het begint er wel op te lijken dat ze liever lullige bekeuringen uitschrijven dan dat ze moeite moeten om mensen te helpen... Kan me zijn reactie dus wel voorstellen!

Quote:
en alle IVA-scholieren over één kam te scheren is ook een beetje apart hoor....

Quote:
(met uiteraard 1 of 2 uitzonderingen die de regel bevestigen).

Quote:
Maar wisten ze wel dat je weer terug zou komen? of dachten ze dat je met de noorderzon was vertrokken....dat ze daarom dachten dat je de golf (die er toch bijstond als een bij elkaar gezochte auto) als speeltoestel had achtergelaten?

Ik geloof dat een speeltoestel nog altijd wel wat anders is als een slooptoestel...??
Mijn Golf staat er nu ook bij als een halve sloper, wil alleen niet zeggen dat anderen dit ook werkelijk moeten gaan doen. Als dit al de bedoeling is, doe ik het liever zelf!

Edit: @Kevin: Het is maar net hoe je het omschrijft... :D

René 11-05-2007 08:32

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
@ René: jouw reply op dit topic is echt lachwekkend... sorry hoor

Ik zou jouw reactie wel eens willen zien als men je toenmalige in elkaar gelaste 77'er zo zou verneuken....

lach er maar om....

Ik heb gewoon het idee dat hier gewoon iets aan vooraf is gegaan.....en het verhaal vast nog een andere kant heeft....

Huisgenoten die je auto in elkaar trappen.....

Dat doen ze vast niet zomaar.....toch?

ma goed...das mijn mening hierover........

maar `t blijft klote

Kevin20v 11-05-2007 08:55

Quote:
Originally Posted by Tapestaartje
...mongolen is idd misschien wat overdreven, maar het begint er wel op te lijken dat ze liever lullige bekeuringen uitschrijven dan dat ze moeite moeten om mensen te helpen... Kan me zijn reactie dus wel voorstellen!

Ik geloof dat een speeltoestel nog altijd wel wat anders is als een slooptoestel...??
Mijn Golf staat er nu ook bij als een halve sloper, wil alleen niet zeggen dat anderen dit ook werkelijk moeten gaan doen. Als dit al de bedoeling is, doe ik het liever zelf!

Edit: @Kevin: Het is maar net hoe je het omschrijft... :D

@ Tapestaartje: Ik ben het helemaal met jou eens!! perfekt omschreven :thumbup: :)

Berserker 11-05-2007 09:19

Quote:
Originally Posted by Tapestaartje

Hulde!!! :woowoo:

Edition_one 11-05-2007 09:21

Dit is Zwaar Klote
vooral omdat er al Zoveel tijd geld en zweet in deze auto zit
maarja niks aan te doen er zijn mensen die het leuk vinden zoiets te doen
afschieten moet je ze maja ze laten bijna nooit een briefje achter...
hebben ze nou ook je leer eruit gehaald?
maar sterkte met alles hoor chris
Gr MArk

All times are GMT +1. The time now is 08:13.