![]() |
WAT? Wel plek voor een Jag en niet voor mij? :(
|
Quote:
Geen nood!!! :chair: Is zeer, zeer tijdelijk....in oktober al weer weg...(is ook een nood situatie. |
Hahaha, just kidding! :D
(Enne even offtopic: goeie vakantie gehad?) |
Quote:
((Ja best!! thx...buzzz heeft totaal niets geks gedaan, kids hadden het fijn, en het was daar droger dan hier in het westen :) )) |
zo
ff een weer een kleine update van het weekend ff een klein fotoshootje gedaan altijd leuk hij staat er best goed bij al zeg ik het zelf :redface: |
Echt superdik, SERIEUS :rock:
|
Coole kevert!!
|
Quote:
Jammer dat je d'r tepels net niet ziet... |
Quote:
:D :D whahahaha ik zal er de volgende keer speciaal voor jou op letten ;) |
topkever!! echt een superding.
|
Tis echt een superkever geworden! Maar eh...valt er nou nog een beetje te rijden over de Peppelweg met die verlaging?
|
Echt een super vet zicht!
|
hij ziet er echt toppie uit Robert, respect voor zo'n wagen, zo vind je ze niet veel meer :D, k begin langzaam al verliefd te worden :redface: (op de auto dan he :D)
|
Quote:
ooooh ok hahahaha ;) |
Quote:
dank je ik moet zeggen dat het allemaal nog wel mee valt hier en daar een drempel die je gewon niet kan ontlopen te raken maar over het algemeen met een beetje schuin sturen kom je echt een heeel eind..... :rolleyes: |
Quote:
deze speciaal voor jou erbij dan he moet je alleen ff de kever erbij fantaseren ;) ![]() |
Quote:
zou je me misschien van de bovenstaande foto's de grote foto's willen sturen (als dat mag)??, vind toch dat deze auto de eer verdient om al achtergrond te staan bij mij :redface: echt een TOP auto !!! niks meer aan doen :) (erikdriessen@hotmail.com) |
Quote:
ik doe het vanavond ff ze staan thuis op de computer enne natuurlijk mag dat ik vind het zelfs een eer :hug: bedankt voor je leuke reactie gr robert |
All times are GMT +1. The time now is 22:18. |