![]() |
Quote:
|
is hier weer al ff geleden he :rolleyes:
nog steeds niets kunnen doen aan de golf dan alleen maar bestellen want kheb het redelijk druk gehad met werk laatste tijd :rolleyes: Wat er ondertussen is toegekomen! -Origineel Gti gril 7 latjes met rode lijn -Origineel Golf II front origineel vw -Nieuw radiator -Compleet Samco slangen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Endan heb ik nieuw zomer sloefen gekocht nieuw seizoen 2015 :) -Adaptors 4x100 => 5x112 ![]() ![]() Audi Norwagians 17" 7,5J ET 40 5X112 Banden 185/35/17 Niet iedereen gaat dit graag zien onder de golf maar voorlopig tegen dat de bbs rs16" klaar zijn is die goed voor mij en iets wat nog niet gezien is :tongue: :thumbup: |
Mooie spulletjes! Goed bezig.
|
Waar heb je die grill besteld als ik het vragen mag?
|
We zijn er zaterdag maar aan begonnen he :huh:
![]() ![]() Wagen is vanaf de achterbank zo goed als gestript ^_^ |
Goed bezig
|
nog ewa voort gedaan aan men golf :)
3 serieuze gaten gevonden :( ![]() ![]() ![]() en we zijn bekan leeg he ![]() morgen gaat de dashboard eruit :) |
Koekkoek! Serieus bezig, mooi!
|
:cool:
|
Ja idd, 3 gaten is niet leuk, maar voor een auto uit 1984...lekker bezig Gregory! :thumbup:
|
Lekker bezig inderdaad. Nieuwe hoepels zijn ook dik!
|
Rottigheid valt idd nog mee ondanks dat iedereen mij schrik begon te maken :shake:
Maar we zijn er gisteren er nog is ingevolgen he :tongue: ![]() ![]() ![]() Zijn al aardig opgeschoven :thumbup: Ik weet niet of ik er nog aan ga kunnen voort doen voor mijn verlof,we zien wel :) |
Serieuze aanpak !
Ziet er goed uit :thumbup: En de rottigheid valt idd heel goed mee :) |
Quote:
voor zo een wagen moet je het wel series aanpakken he maar bedankt we doen ons best :thumbup: |
Gaat hier dik inorde komen.Super dat een gti van 84 zo grondig gaat aangepakt worden. :thumbup:
|
Quote:
Moest het geen 84 zijn zou ik het ook niet doen en had ik mijn corrado gedaan :tongue: :) |
Die komt hierna toch? :D
|
Quote:
Das de bedoeling maar niet zo extreem als dat ik met de 84 ga doen :D :thumbup: |
Ziezo de 84 vandaag afgezet bij de carroserie
Foto's volgen morgen wel 😊 |
ziezo laatste foto's van de 84" onderweg naar de carroserie :thumbup:
![]() binnen 2weken gaat hij eraan beginnen en ondertussen kunnen we nog origineel onderdelen bestellen eh :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:46. |