![]() |
Die rand is niet zo heel boeiend, als de buiten en binnendorpel maar aan elkaar vast zitten.
Ik heb de buiten dorpel opnieuw laten zetten incl die 2 verhogingen die erin zitten. Dus mijn hele buitendorpel wordt repro.Zelfs iets dikker dan origineel. De onderkant van de binnendorpel maak ik weer origineel na. is wel veel meer werk.. |
Quote:
Even op zijn kop leggen en met hetzelfde gewicht er weer op!! :D |
Quote:
gewoon terug rossen :D |
Quote:
ok dan gaat wel goed komen na al deze informatie dank je |
Quote:
Ik zie em in gedachten al vonken :cool: |
|
Quote:
U huh! :cool: alhoewel bij zoveel vonkjes algauw je stoelen blijven staan als je je auto opkrikt :D ;) :tongue: |
~!
Quote:
Klopt idd....zaterdag heel de dag zitten beitelen...het duurt ff maar lukt wel....meest irritante is een beginnetje maken zodat je daar verder op kan doorhakken. Zo'n lamellen slijpschijf is trouwens ook ideaal!! Iig doorhakken en zo dan hopen dat m'n collega over twee weken kan beginnen met het eea te lassen. :rolleyes: Viel me trouwens op dat het kubeltje een hoog purschuimgehalte had tussen de carrosseriedelen...dachten zeker dat ut een schwimmwagen was en moest blijven drijven... :D |
Quote:
Nee joh, das tegen de kou ;) (moet je wel de voorruit rechtopzetten en de kap monteren als je in de vrieskou de snelweg op gaat :rolleyes: ) |
Quote:
Das standaard bij die dingen !! Als je goed kijkt op de foto zie je dat mijn rechterdorpel ook vol zat met PUR ! Links was zelfs nog erger :eek: |
Quote:
:postpics: foto update brazen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Slijpen...in plamuur=stof
Boven-onder....links-rechts...voor-achter...slijpen-beitelen....whatever, die zooi moet er gewoon af :mad: de restanten |
ha
foto's zijn leuk geworden morgen avond verder beunen????? ik wel in ieder geval wat zag ik eruit joh :D :D |
Quote:
Flintstone look! :D :giggle: :tongue: |
Quote:
Psies!! :D nou nog wat eelt op m'n voeten en rennen maar |
Quote:
Ja, ga morgen weer ff tobben met de restanten vd dorps....heb gister trouwens die stoelrails btje opgelapt...en wat accusteuntjes gemaakt. Wat moest ik nu nog meer hebben op die bodemplaat bij de pedalen?? |
Quote:
nou ff kijken voor dat plaatje bij je koppelings pedaal ff van de oude bodemplaat afslopen |
Quote:
als dat gwoon een recht toe recht aan plaatje is gaan we die gewoon opnieuw creeeren.... ;) |
Kan iemand mij de maten/afmetingen geven van de gaten die in de wielschermen zitten tbv het vastzetten dmv bouten aan de corrosserie??
Ga binnenkort nl. beginnen met lassen en als ik de carrosserie dan onderhanden neem maar die gaten vergeet ben k naturlijk ver van huis... :D |
De gaten in de spatborden hebben een diameter van 12,7mm
|
All times are GMT +1. The time now is 08:22. |