![]() |
super kleur,goede keus!
|
Thanx Guys ,nu nog het grootste probleem het halen van de auto.
Kan waarschijnlijk vanmiddag maar als het sneeuwt ? Moet ik de wagen in pakken ,moet sowieso bedenk ik me anders ben ik op zeker me hemel kwijt :D :( Misschien wat nieuwe lakens halen en de boel maar in sealen. Brengen was ieder geval een stuk makkelijker bouwzeil er om heen en klaar is Peter. Maar goed mag de pret niet drukken kan niet wachten om hem te zien ;) |
Stopt wel met sneeuwen straks hoor ;)
|
Quote:
Ik hoop het :D |
Ik zou geen zeil over je vers gespoten Golf 1 trekken. In de rijwind gaat die flapperen en lekker over je lak schuren.
Mooi kleurtje BTW. |
Was ik ook niet van plan maar het sneeuwt nu nog steeds als een gek hier.
Dacht zelf lakens mee nemen die over de boven kant zo dat de ramen rond om dicht zijn. En dan stretch folie over de lakens ?????? |
Quote:
Denk dat je met alleen een rol stretch folie er al wel mee weg komt :thumbup: Goed vaak er omheen draaien bij de ramen en klaar, is ook het meest veilige voor het lak! |
Neem gewoon zo veel als mogelijk opties mee :D en dan in overleg met de spuiters even kijken wat het beste is.
Geen sneeuw zou ieder geval al een stap in de richting zijn :cool: |
Heb hem net nog gezien. Ziet er zeer strak uit hoor :thumbup:
|
|
nice :cool:
|
Wat een heerlijk kleurtje zeg
|
Netjes!
Die kleur ga je zeker geen spijt van krijgen super!! |
tis een supper kleur ,,
volges mij zijn er niet zoveel rijdende examplaren meer van , succes met de opbouw :thumbup: |
Superrrrrrr:)
|
Bedankt iedereen ben er ook zeer blij mee nu moet het alleen flink gaan dooien want het is niet te harde in de garage box :mad:
En ik wou toch ook nog graag wat dingetjes gaan spuiten in de schuur :thumbup: |
Potverdikkeme das toch wel even een update, en die kleur ook :D
Komt me bekend voor die kleur :thumbup: Heb nu ook een idee hoe die van mij straks er ongeveer uit ziet. Mooi werk man succes met de opbouw ben benieuwd naar het eindresultaat. |
Quote:
Bij jouw thuis was idd de definitieve doorslag dat hij Miami blauw werd ipv Lofotengrün mijn 2de keuze :thumbup: |
blijft gewoon supper kleurtje :thumbup: |
Kwijl kwijl :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 13:00. |