![]() |
Zeker veel bekijks en duimpjes op de weg :thumbup:
|
dat kan ook niet anders :cool:
|
Netjes! De rm's maar is in het echt bekijken ;)
|
Tot Zondag Mark ben ook benieuwd naar jouw velgen nu ze er onder zitten !
|
Ik kon deze zeker even bekijken en die van mark ook
|
|
Ziet er dik uit! Die spiegel is ook strak, ben benieuwd!
|
MOOOOi! heb ook voor ze gekeken maar zijn bizar duur helaas. :(
|
Vandaag de MK1 bij de taxateur af gegeven waar ze morgen dan gaan taxeren.
Ondertussen nog wat goodies bij elkaar gehaald bij Theo een sierstrip voorop de achterklep. Deze was toentertijd bij het demonteren gesneuveld dus die is nu mooi terug moet er alleen nog op. Dan het alle leukste ik had met Erik op Volksdub al gesproken over de originele radio met het bronzen plaatje net als de tellers. Krijg ik Zondag een SMS hey ik ben bij een meeting bij wolfburg en ze hebben een radio hier te koop zal ik hem voor je mee nemen !!!! Zo gezegd zo gedaan moet dan ook Erik bedanken voor de tip en vertrouwen toch tof dat dit zo gegaan is :thumbup: :thumbup: :thumbup: Alleen nog even kijken hoe je hem vast zet in het dashboard :D Af gelopen Zaterdag ging ook met waterpomp stuk ook heel vervelend stond net te fotograferen zie ik links voor een rood plasje koelvloeistof :mad: :mad: ![]() ![]() Hier zit hij er los in ;) ![]() Met het plasje links voor :eek: ![]() |
Plasje rechtsvoor bedoel je! :D
Altijd vanuit het oog van de bestuurder kijken. |
Veel succes met de taxatie Peter!
|
mooie foto die laatste :thumbup:
|
Quote:
:thumbup: Is grappig gegaan ik wou in eerste instantie bij Steijn Sportcars de taxatie doen maar die hadden pas eind augustus tij op een Zaterdag. Dus ben ik via Ernst bij Oldtimerparts in Etten-Leur terecht gekomen. Haal ik net me auto op was zelf niet aanwezig bij de taxatie hangt er een kaartje aan de bon of ik contact wil op nemen met de taxateur over de motor gegevens. En wat blijkt de auto is door Steijn Sportcars taxatie getaxeerd ;) Nu nog even een mail naar hun met de motor gegevens en wat er allemaal aan de motor is gedaan. En dan krijg ik de daadwerkelijke taxatie :D |
Haha dat is dan wel apart! Maar prima toch dat het zo gelopen is.
Ik ben benieuwd naar de waarde. |
Ik ook Kenny :D
|
Graag gedaan Peter. We moeten elkaar toch af en toe helpen waar we kunnen.
Ga je weer naar MIVW dit jaar? |
Dan ben ik op vakantie helaas !
|
|
Prachtig!
|
Thanks Kenny ben nu druk bezig met de tweede buitenring wat een stink werk dat schuren.....
|
zelfs op vakantie nog bezig met de einser.. goed bezig!
|
Prachtige foto die laatste! En een waanzinnige 1.. Top werk!
|
Mooie foto's!
Hoe is de taxatie afgelopen? |
Thank guys ,Taxateur is op vakantie net na mijn mal met de motor gegevens..... is dus nog even wachten ,ben wel erg benieuwd
|
Quote:
Die komt alvast goed gehumeurd terug! :thumbup: |
Gisteren weer voor het eerst na 2 weekjes aan de mk1 gewerkt radio gemonteerd maar deze zit nog niet naar me zin.
Mis de originele beugeltjes om hem vast te zetten. Sierlijst weer terug op de achterklep en net de tweede RS dop gepolijst. Dit maal zonder schuren tip van Peter gekregen om ze een 12 uur in de MEK te leggen. En dan haal je in een wip de lak er af. En kan het polijsten gelijk met de schijven :thumbup: ![]() Beet shit foto met de telefoon ![]() ![]() |
Die eerste foto is leuk! Doppen zien er goed uit !
|
Quote:
Zeker waar tis meer geworden dan ik had verwacht :thumbup: Verzekeren valt me ook alles mee had advies gevraagd aan Steijn Sportscars Taxaties en deze verwezen mij naar http://www.abcassurantien.nl/youngt...erzekering.html Maandag even een belletje doen. Nog een paar plaatjes om dat het in het weekend kon :cool: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blijft een knap ding om te zien! Uitlaatje vind ik ook super zo!
Kentekenplaatje voor misschien nog ietsje rechter hangen? Staat nu een beetje aerodynamisch achterover :D |
Dank je Rene ,kenteken plaat is idd een keer achter iets blijven hangen moet hem nog steeds een keertje demonteren en recht buigen...
|
Ik zou zweren dat ik je vorige week zag rijden. Maar daar zaten witte Porsche velgen onder. Nu begin ik toch echt dubbel te zien :screwy:
|
|
Mooi dat je er zo mee bezig bent nog steeds :thumbup:
|
Vandaag de lorinsers terug gekregen deze heeft Richard omgeboord en gepropt naar 4x100 .
Kunnen nu mooi de juiste randen er bij op meten. 18 November naar RDW moest er ook maar eens van komen ;) ![]() |
Quote:
Wordt een mooi setje :thumbup: Hoe breed worden ze? Gaan je RM's de verkoop in?? :D |
Ik denk 7 en 8J weet alleen nog niet of het 16 of 17Inch wordt.Nu de harten 1 op 1 passen kunnen we eens gaan meten.
En als het zo ver Is gaan de RM's idd de deur uit ;) |
|
Heel erg gaaf! Morgen maar s langs de sigarenboer...
|
Leuk en mooi artikel!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:11. |