![]() |
Zie ter goed uit Chris super. Nu even over de verbreders. Als ik zo zit te kijken word dat inderdaad lastig 15mm en komt het niet goed.
10 zou misschien net net mar lastig zo te oordelen op foto |
bij mijn cabrio zitter er wel spoorverbreders van 16mm met dezelfde wielen als jou en het past wel. ook al staat die van mij nog vrij laag achter.
|
Heb vanavond even snel gemeten van band naar wielkast, breedte, maar 15mm moet wel gaan passen.....
Van de week nog even meten.... Of iemand moet nog een verbreder hebben liggen dat ik even kan proefpassen? |
Mooi werk Chris, wordt een mooi weekje aan de See :)
|
ziet er goed uit kerel!!
|
Quote:
Als het ook mooi weer gaat worden :tongue: |
Zucht... denk je mooi op tijd klaar te zijn voor Oostenrijk...
Gezien dat er een klein beetje vet uit de homokineet hoes kwam links voor (wielzijde). Zondag nog een flink stuk gereden naar Euosunday's. Alles leek goed te gaan. Maandag avond was het de bedoeling om een begin te maken om de hos te vervangen, krik onder de auto, en wat ziet ik daar... een plasje olie... Alles schoongemaakt waarschijnlijk kwam bij de (achteraf ingebouwde) oliedruk sensor vandaag. Dit er maar weer even tussenuit gehaald, alles teruggezet zoals origineel, lekkage lijkt opgelost. Gisteren een flinke testrit gemaakt. Lijkt prima te gaan. Maar als dank voor de testrit een dikke steen tegen de voorruit gehad, met als gevolg een flinke ster. Tot do lijstje voor a.s. maandag - nieuwe homokineet hoes l.v. - nieuwe voorruit Het is balen, maar een paar keer flink zuchten, en weer doorgaan. We komen er wel :D |
Lekker is dat zo vlak voor Wörthersee....hopen dat je daar geen problemen hebt. Ook uutkiekn voor stoepranden....;)
|
Klaar... (hopelijk). Nog 2 nachtjes slapen....
|
De 'See is perfect verlopen......
Gisteren is de cabrio weer naar buiten geweest. Een zeer goed bevriend stel van ons, had gevraagd of mijn auto bij hun bijzondere dag aanwezig mocht zijn als trouwvervoer. Ik vond het een geweldige dag (heb er nu nog lol van :D ), en een eer! ![]() ![]() |
nette cabby zo,geen poespas,toch dik:thumbup:
|
Nieuw seizoen, nieuwe ronden, nieuwe kansen? Jaar nr. 9 met de cabrio....
Cabrio is vorige week weer vlekkeloos door de APK gekomen. Alleen de tijd om er van te genieten is even zoeken / plannen. De meeste weten waarschijnlijk wel dat ik afgelopen december pappa ben geworden. En pappa zijn kost tijd :tongue: Alleen nog even uit de keurings mode halen (lees, ATS'en er weer onder) en dan is ie startklaar voor de zomer. Dit jaar er (helaas) niet mee naar de See, is met een kleine man ook niet echt praktisch. Dus maar lekker dieselend met de Passat naar Oostenrijk, want de Bora heeft een opvolger gekregen. En om die naar m'n zin te krijgen, hebben we ook nog wel het e.e.a. te doen :tongue: |
goeie opvolger voor de Bora!
En idd hij is nog wel TE OE!! :D en gefeliciteerd nog met het papa zijn! :thumbup: |
Hij staat er nog steeds. Afgelopen week uit z'n lange winterslaap gehaald....
Volgende week een APK als het goed is. Was de bedoeling om 'm dit jaar stil te laten staan, maar het verzoek gekregen om 'm weer als trouwauto in te gaan zetten in september. dit is alleen wat minder... lekkage gehad in de garage..... Auto zat ook (ondanks de afdekhoes) onder de watervlekken, maar doordat daar wel zo'n dikke laag wax op zit was dat zo schoon. Verdichte wielen daarintegen... :( |
is dit roest?
|
Quote:
Nee, watervlekken van een paar maanden op verdichte velgen.... |
Verder wel een dikke bak zo :D
|
Uh oh.....
|
Uh.....iets wat onder die rooie kap zit moet in de dakloze ??
|
Quote:
Gaat u door voor de koelkast? :thumbup: |
G
|
Quote:
Yeah !! :rock: |
Weer een cabrio met een Gay60. Saai! :D
|
Is niet veel saai's aan lijkt me...
|
G60 is mooi in een cabrio
Dakkie open en lekker van het geluid genieten |
Nee, ik snap die Jeff ook niet! Als je nou roept dat mijn 1.6 diesel saai is, tja... ;)
|
Ik snap Jeff ook af en toe niet, maar ik weet wie het zegt :tongue:
Maar goed, het is idd de bedoeling dat het hart van de Corrado in de Cabby komt te hangen. Moet eerst thuis nog even het e.e.a. aan verbouwingen afmaken voordat we hier aan beginnen. In het najaar maar eens beginnen met het strippen van de Corrie.... Deze kwam "voorbij" en kon hem niet laten staan. En in de tussentijd maar eens flink gaan inlezen, afkijken bij anderen en onderdelen verzamelen..... :cool: |
Quote:
:giggle: :giggle: |
Poepoe mooi hoor!
Ben benieuwd naar de G60! |
Toch geen swallow dus?
Leuk project ! |
Quote:
:thumbup: |
![]() |
Das ook het enige waar je die c mee kunt poetsen ... :D
|
Poetsen? Eerst maar even een paar gaten boren om het aquaruim leeg te laten lopen -> dakraam lek....
Het stripfeest kan beginnen... |
ben benieuwd Christiaan, blok al wel horen draaien?
|
Jup, auto was tot gisteren gewoon rijdbaar...
![]() Gisteren ook geconstateerd dat de koelwaterslangen echt snot zijn. Nu zijn er complete siliconen sets te koop. Zit er verschil in de sets van Golf / Corrado G60? En krijg ik dat pas qua lengtes? Ik ben in ieder geval van plan om met de Corrado radiateur te gaan rijden. |
ben benieuwd! :thumbup:
heb hier een set Samco corrado G60 slangen op de golf zitten paste allemaal super enkelt 2 slangen door de 16v setup hoeven versnijden |
Netjes :thumbup:
ik heb toen ook weleens gedaxht om voor een g60 te gaan. Misschien komt dat ooit nog :D blijf t geluid en de techniek heel gaaf vinden. |
Tof, weer een g60 project :thumbup:
Ik volg! |
Ik heb evt nog een leuke kompressorkit (Rotrex) voor een G60 motor te koop! Kan tot 325pk leveren!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:28. |